dan ben je wel vaak gekomen tijdens mn radioshowsquote:Op maandag 17 november 2014 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik kom altijd spontaan klaar als ik fylax hoor
ik ben doof... lulquote:Op maandag 17 november 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan ben je wel vaak gekomen tijdens mn radioshows
TR Gemacht.quote:Op maandag 17 november 2014 01:07 schreef JedimindhaX het volgende:
hee fylax ik neuk je de moeder he wollah
ironiequote:Op maandag 17 november 2014 01:09 schreef wickedmen het volgende:
Fylax.
Als je dacht dat het niet erger kon op FOK!
Je wil haar gewoon niet delen he viespeukquote:Op maandag 17 november 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
Grapjes over mijn moeder waren al niet leuk tijdens de radioshow en nu ook niet. Ben er helemaal klaar mee.
Maar ik heb mijn ondertekst aangepast voor je schatjequote:Op maandag 17 november 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
Daarom is de glimlach van mij nu ook weg, bedankt Jedinogwatkutkloon voor het verpesten van mijn mood.
Zeg jij.quote:Op maandag 17 november 2014 01:09 schreef wickedmen het volgende:
Fylax.
Als je dacht dat het niet erger kon op FOK!
Rot op.quote:Op maandag 17 november 2014 01:09 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je wil haar gewoon niet delen he viespeuk
Omg superliefffquote:Op maandag 17 november 2014 01:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn ondertekst aangepast voor je schatje![]()
Getrolld worden door een 14 jarige zwakbegaafde.quote:Op maandag 17 november 2014 01:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Als je serieus geïrriteerd raakt om een grap over je moeder, waarom zit je dan op internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |