Hij leest dat morgenmiddag pas.quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt_nogiets gaat je nu aangeven bij de fokpolitie.
Fixedquote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij leest dat morgenmiddag pas. niet
Ik laat me niet bewust tracken omdat Danny dan inkomsten misloopt. Weet ik veel wat die reclamezooi over me te weten komt.quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt_nogiets gaat je nu aangeven bij de fokpolitie.
moest lachen om die naam zal vast wel een verzonnen naam zijn, net zoals Niko Bellic die een vraag instuurde naar VIquote:
Je hebt toch ook een politieke verslaggever bij de NRC, die heet Thijs (hoe verrassend) Niemantsverdrietquote:Op zondag 23 november 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moest lachen om die naam zal vast wel een verzonnen naam zijn, net zoals Niko Bellic die een vraag instuurde naar VI
Dick beschermt gewoon zijn generatiegenootquote:Op zondag 23 november 2014 22:55 schreef TC03 het volgende:
Dick Advocaat is zo dom. De kritiek gaat niet zozeer over het verlies maar meer over het feit dat Hiddink gewoon overkomt als een warrige demente man die het niet onder controle heeft.
Ik heb eens een vraag ingestuurd als Ferdy Okker.quote:Op zondag 23 november 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moest lachen om die naam zal vast wel een verzonnen naam zijn, net zoals Niko Bellic die een vraag instuurde naar VI
Wie??quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij leest dat morgenmiddag pas.
Ken hem nietquote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Tukker die om onbegrijpelijke redenen hier mod is.
Hierna Jinekpienquote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorspelbaar tyfusprogramma dit ook.
Krijgt Danny geld voor.quote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Tukker die om onbegrijpelijke redenen hier mod is.
Optreden tegen dat gedrag!!quote:Op zondag 23 november 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
zit je meer dan 50 jaar in het voetbal en dan word je op je 67e afgeschreven door puberende journalisten met petjes achterstevoren op hun hoofd en rugzakken om de schouders
vroeger had je nog Sunday United op RTL 5 heerlijk programma om de zondag mee af te sluitenquote:Op zondag 23 november 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De zondag wordt weer traditioneel kut afgesloten.
Vrijdag Barney tegen MVG, ook genot.
Hopelijk kan Knarre een beetje tegenstand biedenquote:Op zondag 23 november 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De zondag wordt weer traditioneel kut afgesloten.
Vrijdag Barney tegen MVG, ook genot.
First to 6 legsquote:Op zondag 23 november 2014 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk kan Knarre een beetje tegenstand bieden
Ik kan het niet anders dan eens met je zijn !!quote:Op zondag 23 november 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT GODVERDOMME OP MET JE NEDERLANDS ELFTAL
madquote:Op zondag 23 november 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT GODVERDOMME OP MET JE NEDERLANDS ELFTAL
Alleen met alcohol is het nog uit te houden.quote:Op zondag 23 november 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
sinds wanneer staan er glazen wijn op tafel bij SV?
kunnen ze er beter glazen plaatjes met lijntjes coke op tafel zettenquote:Op zondag 23 november 2014 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen met alcohol is het nog uit te houden.
en voorvechter ben oude nijhuis is al doodgegaan.quote:Op zondag 23 november 2014 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan niet meer die zijn wegbezuinigd door Rutte II
ondertussen op twitter een fittie tussen het AD en NOStwitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-11-2014 om 22:59:47Zeg AD, de inspiratie was een beetje op? #koekoek http://t.co/XE2qDlf2JE en http://t.co/l2KmoYA8de reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#genotquote:Op zondag 23 november 2014 23:02 schreef Evertjan het volgende:
ondertussen op twitter een fittie tussen het AD en NOStwitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-11-2014 om 22:59:47Zeg AD, de inspiratie was een beetje op? #koekoek http://t.co/XE2qDlf2JE en http://t.co/l2KmoYA8de reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |