Dat zou jammer zijn, maar ajacieden zullen wel dolblij zijn met een overwinning van hun grote vrienden.quote:Op zondag 23 november 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Als hij volgende week niet mee kan doen wint Feyenoord.
quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef Caland het volgende:
Guardado is de Van Bommel van nu. Alleen kan Guardado wel voetballen. Enzo.
quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Is Guardado de Mark van Bommel van nu?
Nee, Guardado kan er wel wat van.
Dit.quote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef Caland het volgende:
Guardado is de Van Bommel van nu. Alleen kan Guardado wel voetballen. Enzo.
van Bommel was in zijn 1e periode een geweldige middenvelder. Bij Bayern en Milaan is hij verandert in een werkertje en schopper op het middenveldquote:Op zondag 23 november 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Is Guardado de Mark van Bommel van nu?
Nee, Guardado kan er wel wat van.
Deze ook.quote:
Dit was ook een grote kans.quote:
Van Bommel was in zijn Bayern tijd weergaloos.quote:Op zondag 23 november 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
van Bommel was in zijn 1e periode een geweldige middenvelder. Bij Bayern en Milaan is hij verandert in een werkertje en schopper op het middenveld
kwam nauwelijks in het strafschopgebied van de tegenstanderquote:Op zondag 23 november 2014 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Bommel was in zijn Bayern tijd weergaloos.
Die speelt aan de linkerkant.quote:Op zondag 23 november 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
Arias
Dat was volgens Cavaliers en Mexicano de beste back van Nederland.
Dat zegt iets over de rest van Nederland.quote:Op zondag 23 november 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
Arias
Dat was volgens Cavaliers en Mexicano de beste back van Nederland.
Je vergeet de beste van allemaal: Strootgodquote:Op zondag 23 november 2014 22:29 schreef Pedroso het volgende:
Mahi ook al van Sparta. El Ghazi, Depay, Willems, Wijnaldum etc. ook. Leuke opleiding hebben ze op Spangen.
Ha Evert maakt een racistisch grapjequote:Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
beestenboel in de Eredivisie ik zag idd een hoop apenkoppen rondlopen
Twente kan mij niet imponeren.quote:Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt iedereen nog steeds dat Twente een titelkandidaat is?
Ik ga mezelf even in een hoekje troosten.
Die viel onder etc. Bankzitter van een Italiaans clubje tel ik niet mee.quote:Op zondag 23 november 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je vergeet de beste van allemaal: Strootgod
Ze hebben wel Mokotje en Ziyech en Castaignos.quote:Op zondag 23 november 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt iedereen nog steeds dat Twente een titelkandidaat is?
Ik ga mezelf even in een hoekje troosten.
Bankzitter?quote:Op zondag 23 november 2014 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die viel onder etc. Bankzitter van een Italiaans clubje tel ik niet mee.
Zou de chef voetbal het licht dan eindelijk hebben gezien?quote:Op zondag 23 november 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik dacht al wat is het een relatief goede uitzending.
Toen drong het tot mij door dat Arno Vermeulen niet aan tafel zit.
Laat deze aids lekker achterwege.quote:Op zondag 23 november 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een 'lollig' plaatje.
*komtquote:Op zondag 23 november 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Jan Joost kom hier meer tot zijn recht dan bij VI aan tafel
Moet die daar ook al aan tafel zitten van FOX?quote:Op zondag 23 november 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Truequote:Op zondag 23 november 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Ervaring mee?quote:Op zondag 23 november 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jan Mulder aan het woord is, kan je dat zelfs op de WC horen.
Ja, ik vind hem inhoudelijk niet sterk.quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost is het doorgeefluikje van de mensen bij FOX of wat?
anchorman van Foxquote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost is het doorgeefluikje van de mensen bij FOX of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |