quote:Op zondag 16 november 2014 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Vanmorgen was er ook al een muts die mobiel zat ja
Lol, gewoon negeren inderdaad. #Team fera#quote:
Alweer bijna?quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja momentje....
Oeh aahh jaaa bijna..... aaaahhhhhhhhhhh
Dat was lekker
Best rustig hoorquote:Op zondag 16 november 2014 23:30 schreef aeque het volgende:
En ik maar denken dat het topic rustig was, want ik zag maar 3 berichten. Is hij gewoon vol...
snap m niequote:Op maandag 17 november 2014 00:09 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoe vinden jullie btw mn nieuwe ondertitel?
Voor jou gaat hij vrees ik toch niet op want ik zie net dat je lesbisch bent, dus helaas pindakaas voor mijquote:Op maandag 17 november 2014 00:11 schreef Dqod het volgende:
Weenie, zit mobiel en ben te druk met m'nin elkaar te meppen
Ben gwn dqod hoor ;$quote:Op maandag 17 november 2014 00:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Voor jou gaat hij vrees ik toch niet op want ik zie net dat je lesbisch bent, dus helaas pindakaas voor mij
Mijn borsten zijn nog beter zelfsquote:Op maandag 17 november 2014 00:14 schreef JedimindhaX het volgende:
Vooral als dat jouw borsten zijn op die wanted poster op je fobo
VAquote:
Vraag maar aan ooggetuigen. Zijn er genoeg van op fok :$quote:Op maandag 17 november 2014 00:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Oh yeah? Prove it!
Ga je toch niet doen maar t moest gezegd worden
Die zijn net zo zelfzaam als een dodoquote:Op maandag 17 november 2014 00:20 schreef JedimindhaX het volgende:
HEE OOGGETUIGEN HOE WAREN DE BORSTEN VAN DQOG WAAR ZIJN DE FOTOS LALALA HALLON HOI
Dus.. uniek en bijzonder?quote:Op maandag 17 november 2014 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zijn net zo zelfzaam als een dodo
Sowieso. Niemand eigenlijk hier op de fokzquote:Op maandag 17 november 2014 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zijn net zo zelfzaam als een dodo
Jij doet ook alleen aan testritjes?quote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso. Niemand eigenlijk hier op de fokz
Doe ik niet aan, dat soort walgelijke praktijken ;s
Meer maagd tot aan het huwelijk. En ik ga niet trouwenquote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij doet ook alleen aan testritjes?
He dqod, hoe is de leef?quote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso. Niemand eigenlijk hier op de fokz
Doe ik niet aan, dat soort walgelijke praktijken ;s
quote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer maagd tot aan het huwelijk. En ik ga niet trouwen
Vooral onder invloed. Lekker dus. Morgen weer braaf zijn natuurlijk want dan begint het harde werken weer :$quote:
Niet geloofwaardig genoeg?quote:
Hihihihiquote:
Vooral rustig. Al was het gisteren vrij laat (of vroeg) en lag ik vanmorgen niet in mijn eigen bed. Maar nee,er was geen seksquote:Op maandag 17 november 2014 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral onder invloed. Lekker dus. Morgen weer braaf zijn natuurlijk want dan begint het harde werken weer :$
Und daar?
Hoeft ook niet, als het maar gezellig wasquote:Op maandag 17 november 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral rustig. Al was het gisteren vrij laat (of vroeg) en lag ik vanmorgen niet in mijn eigen bed. Maar nee,er was geen seks
Dat was het zeker.quote:Op maandag 17 november 2014 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als het maar gezellig was
Dat is het voornaamstequote:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral rustig. Al was het gisteren vrij laat (of vroeg) en lag ik vanmorgen niet in mijn eigen bed. Maar nee,er was geen seks
Mooi zo!quote:Op maandag 17 november 2014 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is het voornaamste
Mijn weekend was ook wel heul gezellig en leuker dan verwacht
Wel weer veel te snel voorbij, dat dan weer wel. Huuuuu
Ik heb nog geen flauw idee wat ik/we dan ga(an) doenquote:Op maandag 17 november 2014 00:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik ben benieuwd naar volgend weekend.
*viesnattelikoverjewangsuperinappropriatewantwekennenelkaarnetquote:Op maandag 17 november 2014 00:49 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik er wel vandoor. Slaapmutsje kicked in x_x
Trusten peepz![]()
Wil jij misschien mijn gespierde lichaam voelen?quote:
Alsof je mijn gedachten kunt lezen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij misschien mijn gespierde lichaam voelen?
Dat kan ik ook. Ik ben namelijk je gewetenquote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je mijn gedachten kunt lezen.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Ik ben namelijk je geweten
Ik had niet gedacht dat mijn geweten gespierd zou zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Ik ben namelijk je geweten
And danger is my middle name.quote:
Vind je dat wel leuk dan?quote:Op maandag 17 november 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat mijn geweten gespierd zou zijn.
Of blond.
Jazeker. Ik zou zelf ook gespierd en blond willen zijn.quote:
Wowquote:
Laten winnen. Pls.quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zou zelf ook gespierd en blond willen zijn.
[..]
Wow
Ik zal je nog eens laten winnen met spelletjes.
quote:
Keihard overheen walsen natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn waardigheid, wat doe je?
Ja, ik ook.quote:Op maandag 17 november 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond dat spel met de bananenmeneer wel erg leuk.
Zoveel vissenkom plaatjes.quote:
Hier niet,maar ik ben er ook niet mee bezig op dit moment.quote:
Welk spel is dat?quote:Op maandag 17 november 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond dat spel met de bananenmeneer wel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |