SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squirrelvlog: a day in the life of a squirrel.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Squirrelvlog: a day in the life of a squirrel.
(Nog) niet gehoord.quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je wenkbrauwen maar goed verzorgd zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word nooit eem goede vrouw. Te lui om mn nagels te lakken. Al 2 maanden. Evde kalcam.
#foreverErkeksiz
Ja natuurlijk. Nagels zijn ook schoon en goed gelakt. Nu vit c crčme op mn poremquote:Op zondag 16 november 2014 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je wenkbrauwen maar goed verzorgd zijn.
Mijn vrouw hoeft haar nagels niet per se te lakken hoor, mag ze zelf weten. Als er maar geen vuil onder zit en het er een beetje verzorgd uitziet.quote:Op zondag 16 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word nooit eem goede vrouw. Te lui om mn nagels te lakken. Al 2 maanden. Evde kalcam.
#foreverErkeksiz
sws zou ik geen hond op mn bed laten. Maar tis wel cute.quote:Op zondag 16 november 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou m'n dekbed weggooien als er een hond op zou zitten.
Vroeger kreeg ik op school klappen, als er vuil onder zat.quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vrouw hoeft haar nagels niet per se te lakken hoor, mag ze zelf weten. Als er maar geen vuil onder zit en het er een beetje verzorgd uitziet.
http://www.volkskrant.nl/(...)van-de-baas~a454687/quote:Op zondag 16 november 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
sws zou ik geen hond op mn bed laten. Maar tis wel cute.
Alsof ze in paar minuten nog 2 doelpunten maken.quote:
Nee anders was ik niet gegaan. hhhhquote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je in een tent slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |