Tja je kunt het ook voor 25 euro per keer naar een professional gaan.quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit heb ik wel eens cadeau gegeven
Vrouwenshitzoveel geld voor nutteloze dingen
gaat nog ff duren horen. Maar moet nu al zn gedachten veranderenquote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ga je nu echt trouwen!
. Ik dacht eerst dat je een grapje maakte. Wat leuk!
verloving betaalt zij? Ik ken dat niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen
Je trouwt niet voor jezelf. Je doet t voor je familie. Dus daarom ga je akkoord met alle bullshit. Je gunt je ouders dat trotse gevoel.
Sws, lekker vaag weer om zo laatdunkend te spreken over vrouwen die wel een mooie bruiloft willen zoals zij dat kennen uit achtergrond.
Een man betaalt nu eenmaal voor de bruiloft. De vrouw voor het hennafeest en verlovingsfeest. So what?
Die mening deel ik wel. Vind teveel gedoe sowieso nooit leuk. Maar als beide partijen het willen en het geld is er, wat belet hen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nogmaals, geld interesseert me niet.
Vind het gewoon onzin.
zet die handtekening, zet die nikah. Klaar.
En volgens mij heb ik wel wat te willen Stimorol. Ik ben 50% van het bruidspaar dus ik kies zelf. En anders doei.
Ja, bij ons betaalt de vrouw de henna.quote:Op zondag 16 november 2014 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
verloving betaalt zij? Ik ken dat niet.
'Het eten was echt vies man, te gierig om de cateraar van Ayse en Mehmet hun huwelijk te huren'quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Landysh het volgende:
Beetje de hele dag jezelf laten beoordelen door nobodies.
'Bruid is echt lelijk'
'Waar heeft hij haar gevonden, hij kan betere krijgen'
'Bruidegom is echt lelijk, hij zal wel geld hebben'
ALTIJD SAME SHIT.
ik heb dit een keer meegemaakt. Man met microfoon riep toen alles om. Echt erg. Wat als je krap zit..quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef Landysh het volgende:
'50 euro van de familie blabla'
'Sooo, hij is haar oom/vader/nicht/opa/oma en hij geeft maar '-insert amount - geld'
Imam gemeente klaarquote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen
Je trouwt niet voor jezelf. Je doet t voor je familie. Dus daarom ga je akkoord met alle bullshit. Je gunt je ouders dat trotse gevoel.
Sws, lekker vaag weer om zo laatdunkend te spreken over vrouwen die wel een mooie bruiloft willen zoals zij dat kennen uit achtergrond.
Een man betaalt nu eenmaal voor de bruiloft. De vrouw voor het hennafeest en verlovingsfeest. So what?
Ze mogen blij zijn dat ik uberhaupt trouw.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen
Wij wel. Met mij huwelijk waren wij duurder uit, hoor. Zij kregen de taki, huwelijksgeschenk, mee. Aasgieren.quote:Op zondag 16 november 2014 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
verloving betaalt zij? Ik ken dat niet.
Is gewoon standaard bij Turkse bruiloften. diskustinquote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik heb dit een keer meegemaakt. Man met microfoon riep toen alles om. Echt erg. Wat als je krap zit..
ja dat ken ik wel, maar verlovingsfeest niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, bij ons betaalt de vrouw de henna.
Wat een gare culturele traditie is dit serieus.quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef Landysh het volgende:
'50 euro van de familie blabla'
'Sooo, hij is haar oom/vader/nicht/opa/oma en hij geeft maar '-insert amount - geld'
Het eerste wat ik hoor van mijn moeder en zusje wanneer ze terugkomen van een bruiloft is 'bruid/bruidegom is lelijk'.quote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
'Het eten was echt vies man, te gierig om de cateraar van Ayse en Mehmet hun huwelijk te huren'
´Kijk haar kijken, kut orospu in het wit terwijl ik weet van haar en die mocro vroeger´
Etc etc etc![]()
![]()
ik moet dit ook even onthouden.quote:Op zondag 16 november 2014 23:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is gewoon standaard bij Turkse bruiloften. diskustin
Ahhhh een schuldige, iemand die op zijn teentjes is getrapt.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen
Weet je nog toen ik zei vrouwen + misgunners?quote:Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hoor van mijn moeder en zusje wanneer ze terugkomen van een bruiloft is 'bruid/bruidegom is lelijk'.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hoor van mijn moeder en zusje wanneer ze terugkomen van een bruiloft is 'bruid/bruidegom is lelijk'.
Het is gewoon onnodig en achterlijk die heisa en financiėle last waarmee je jullie leven samen begint.quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Deze mensen
ohquote:Op zondag 16 november 2014 23:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jullie allen zijn trouwens niet uitgenodigd.
Lees mn 2de tekst dan ook.quote:Op zondag 16 november 2014 23:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh een schuldige, iemand die op zijn teentjes is getrapt.
Kijk effe het filmpje opnieuw, dik feest waarbij beide het willen prima. Maar het gaat hier om mensen die zich krom werken zowel man als vrouw voor een dik feest of een man die zich krom werkt of in de schulden komt te zitten omdat zijn vrouw per se een dik feest wilt en/of haar vader een golddigger is.
Zou ik zoiets meemaken zou ik zoals die gast zoiets hebben van doei.Beter dat je dan af bent van een golddigger als zij dat gaat eisen om mij met haar te laten trouwen.
Ze doet het niet alleen tegenover de vrouw, maar ook de man. Laatst ging ze wel 5 min door over hoe lelijk de jongen en hoe mooi het meisje wel niet was. Ze deed zo zielig dat je bijna zou denken dat ze was gedwongen om te trouwen. Ze is gewoon heel erg oppervlakkig wat dat betreft.quote:Op zondag 16 november 2014 23:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik zei vrouwen + misgunners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |