Leuke spelquote:Op zondag 16 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
https://geoguessr.com/world/play
Echt moeilijk
quote:
Oh, wacht. Ik dacht dat je 'normaal' nagellak bedoelde. Wat een gedoe om het er af te krijgen, gellak, wat het ook mag zijnquote:Op zondag 16 november 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gellak is echt kut though.Eerst bovenlaag eraf vijlen, daarna je vingers inpakken met met pure aceton doordrenkte wattenschijfjes en aluminiumfolie, 15 min laten zitten en daarna de rest met een stokje eraf schaven.
Wat ik altijd probeer duidelijk te maken.quote:Op zondag 16 november 2014 23:14 schreef wickedmen het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=378217239021825![]()
![]()
Wat een BAAS/LAD.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ik altijd probeer duidelijk te maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 23:14 schreef wickedmen het volgende:
![]()
Wat een BAAS/LAD.
Heb daar een hele set van cadeau gekregen. Adamin biri isini bilip de aldi.quote:Op zondag 16 november 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gellak is echt kut though.Eerst bovenlaag eraf vijlen, daarna je vingers inpakken met met pure aceton doordrenkte wattenschijfjes en aluminiumfolie, 15 min laten zitten en daarna de rest met een stokje eraf schaven.
Jaaa, normale nagellak blijft bij mij twee uur zitten, daarna chipt het al. Gellak is echt mooi maar wel langer werk.quote:Op zondag 16 november 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb daar een hele set van cadeau gekregen. Adamin biri isini bilip de aldi.
Is het het waard?
Nee, dit is iets meer gedoe.quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Oh, wacht. Ik dacht dat je 'normaal' nagellak bedoelde. Wat een gedoe om het er af te krijgen, gellak, wat het ook mag zijn.
tfoe. Bij mij is andersom.quote:Op zondag 16 november 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ik altijd probeer duidelijk te maken.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat dit bestond!quote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, normale nagellak blijft bij mij twee uur zitten, daarna chipt het al. Gellak is echt mooi maar wel langer werk.
Sensationails!quote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit bestond!Deze week even kopen en uitproberen...
watte?quote:Op zondag 16 november 2014 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
tfoe. Bij mij is andersom.
Als in, zijn kant wil een grote bruiloft?quote:Op zondag 16 november 2014 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bestaat dat? XDquote:Op zondag 16 november 2014 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lippen, als ik vragen mag?quote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
quote:
Ik wist ook niet van het bestaan af. Het resultaat klinkt wel goed. Helaas ben ik te ongeduldig voor zulke dingen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik dacht steeds teveel werk.. neyse. Deneyim deze weekquote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, normale nagellak blijft bij mij twee uur zitten, daarna chipt het al. Gellak is echt mooi maar wel langer werk.
Dit zou standaard kost voor al die bitches vrouwen moeten zijnquote:Op zondag 16 november 2014 23:14 schreef wickedmen het volgende:
![]()
Wat een BAAS/LAD.
Ik zou maar alvast beginnen met danspasjes leren.quote:Op zondag 16 november 2014 23:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben mobiel, kan niet iedereen quoten.
Ja hij wil big ass wedding, ik een net diner.
Als hij dat wil betalen. Filmpje gaat vooral over vrouwen die een big ass wedding willen en van de man eisen dat ze het betalen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gaat me niet om geld, ik wil gewoon geen typische turken/perzen zaal bruiloft.quote:Op zondag 16 november 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als hij dat wil betalen. Filmpje gaat vooral over vrouwen die een big ass wedding willen en van de man eisen dat ze het betalen.
Twerken kan iedereenquote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat me niet om geld, ik wil gewoon geen typische turken/perzen zaal bruiloft.
Is druk/chaos. Hou gewoon niet van die shit.
en ik kan niet dansen.
Tja. Je hebt nix te willen. Het komt er.quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en ik kan niet dansen.
I knowww. Maar daar ging het in het filmpje wel over, vandaar.quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en ik kan niet dansen.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Goed. Ze doen de groetenquote:Op zondag 16 november 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lippen, als ik vragen mag?
Heb even gegooglet. 70 eurie voor zo'n starter kit!quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik wist ook niet van het bestaan af. Het resultaat klinkt wel goed. Helaas ben ik te ongeduldig voor zulke dingen.
Vrouwen van tegenwoordig dan ookquote:Op zondag 16 november 2014 23:14 schreef wickedmen het volgende:
![]()
Wat een BAAS/LAD.
Maar ga je nu echt trouwenquote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en ik kan niet dansen.
Zolang hij kan betalen geen probleem toch?quote:Op zondag 16 november 2014 23:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Precies. Ik hou er niet eens van om mijn eigen verjaardag te vieren, laat staan een bruiloft waarin je de hele avond in de spotlight staat (als in TR zelfs 2 dagen).quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en ik kan niet dansen.
Met deze uitspraak alleen al is je marktwaarde zojuist gestegenquote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
Als mijn man zou aandringen voor een grote overdreven Marokkaanse bruiloft dan zeg ik kowed.
hell to the nah.
nogmaals, geld interesseert me niet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zolang hij kan betalen geen probleem toch?
quote:Op zondag 16 november 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb daar een hele set van cadeau gekregen. Adamin biri isini bilip de aldi.
Is het het waard?
quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit heb ik wel eens cadeau gegeven
Vrouwenshitzoveel geld voor nutteloze dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |