Yawwww. Als ik er al aan denk voel ik me vreemd(of zoiets). Daarom, stahp.quote:Op maandag 17 november 2014 00:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Meen je dat? En voor jou boeit het niet zo? Wel of niet trouwen?
Hehequote:Op maandag 17 november 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, het is niet altijd zo extreem, maar het is leuk je te ergeren aan dit soort rijke aso's.![]()
Wat een tokkies. Wat voegt een driftende bmw toe aan je bruiloftquote:
Volkan?quote:Op maandag 17 november 2014 00:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Ey Montelly, wist je dat hij Georgisch van oorsprong is?
Haar liefde is genoegquote:Op maandag 17 november 2014 00:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En verwacht je die ¤ 2000 ook weer terug van je zus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 17 november 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haar liefde is genoegRente is haram.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je krijgt er kriebels en vlinders bij. Hohoho. Beetje assertief zijn. Als je iets wilt ga ervoor.quote:Op maandag 17 november 2014 00:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Yawwww. Als ik er al aan denk voel ik me vreemd(of zoiets). Daarom, stahp.
[..]
Hehe.
quote:Op maandag 17 november 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haar liefde is genoegSterke rente en inflatie vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar was niet serieus natuurlijk. 5k is genoegquote:
Moslim met ondernemersgeest. Goede investering hoor. Jammer dat je moet trouwen voor het rendement...quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar was niet serieus natuurlijk. 5k is genoeg
Dit dus.quote:Op maandag 17 november 2014 00:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]!
Wanneer mensen geven en terugverwachten....
Was grapje manquote:Op maandag 17 november 2014 00:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]!
Wanneer mensen geven en terugverwachten....
quote:Op maandag 17 november 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was grapje man
Alsof ik geld wil. Beter goud
Trusten vriend.quote:Op maandag 17 november 2014 00:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Welterusten mensen. Over zes uurtjes moet ik weer de deur uit.
ja, georgische (groot)oudersquote:
Oke oke. Olie dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |