Ik ga stuk.quote:Op zondag 16 november 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
En mijn pak wordt momenteel gemaakt.
Wat nu?!
Zoiets jaquote:
Ik weet het. Fucking spektakelshow.quote:Op zondag 16 november 2014 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatst zo'n vrachtwagenchauffeur in TR op tv die zijn bruiloft ging doen en bij de konvoy met al zijn collega's met vrachtwagens de binnenstad inging. Heel de binnenstad lag plat door die rij vrachtwagens.Gewoon asociaal hoe sommigen schijt hebben aan hun omgeving.
Lekker nuchter. I like it.quote:Op zondag 16 november 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Een tafel vol sushi
Een tafel vol andere asian food
Een tafel vol pizza
Een tafel vol taarten en chocolade fondue
My life is complete.
Fuck dat. Ik geef altijd een dichtgeplakte enveloppe of een cadeautje (ingepakt) en geef duidelijk aan dat mijn naam NIET wordt omgeroepen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef Landysh het volgende:
'50 euro van de familie blabla'
'Sooo, hij is haar oom/vader/nicht/opa/oma en hij geeft maar '-insert amount - geld'
Bruiloft >>>>>>> omgeving. Typisch.quote:Op zondag 16 november 2014 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatst zo'n vrachtwagenchauffeur in TR op tv die zijn bruiloft ging doen en bij de konvoy met al zijn collega's met vrachtwagens de binnenstad inging. Heel de binnenstad lag plat door die rij vrachtwagens.Gewoon asociaal hoe sommigen schijt hebben aan hun omgeving.
Bizar hoe het soms kan lopen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:59 schreef AbdulMalik het volgende:
Interessant. Verdwaalde Arabische prins in NL.
http://www.bndestem.nl/al(...)sche-prins-1.4626697
Zo weinig ja?quote:Op maandag 17 november 2014 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fuck dat. Ik geef altijd een dichtgeplakte enveloppe of een cadeautje (ingepakt) en geef duidelijk aan dat mijn naam NIET word omgeroepen.
quote:Op maandag 17 november 2014 00:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Bruiloft >>>>>>> omgeving. Typisch.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel verraders van Ottomaans rijk.quote:Op maandag 17 november 2014 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bizar hoe het soms kan lopen.
Die andere Arabische prins kwam om te fietsen.
Gelukkig is iedere Turk voor mama een prinsje
quote:Op maandag 17 november 2014 00:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil ook niet dat men onderling kan vergelijken. "Je gaf Ayse ¤ 200, maar mij heb je maar ¤ 100 gegeven."
Jij hebt een keertje 500 gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gaf een keer 2000 euroquote:Op maandag 17 november 2014 00:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij hebt een keertje 500 gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 16 november 2014 22:36 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eger-een-vrouw.dhtml
wtf dan
Ey Montelly, wist je dat hij Georgisch van oorsprong is?quote:
Laat die persoon niet horen dat ik een ander het dubbele heb gegeven.quote:Op maandag 17 november 2014 00:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij hebt een keertje 500 gegeven.
quote:Op maandag 17 november 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gaf een keer 2000 euroHek van de damSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gaf een keer 2000 euroEn verwacht je die ¤ 2000 ook weer terug van je zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol you can't be serious enzo. Wat is het nut van jullie relatie als jullie niet streven naar een huwelijk?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Stel verraders van Ottomaans rijk.allen kielhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |