Ik kijk Gamepass op de pc. FOX Sports 6 zendt het ook uit mocht je dat hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:13 schreef voorpagina het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik zit nu met Plex op de pc, dan de nfl plug-in er in en dan naar de chromecast. Instabiel op z'n best. Ik heb gamepass genomen hopende dat de chromecast ondersteuning goed zou zijn maar voorlopig is het er nog niet. AppleTV beter?
Zit helaas in upc gebied dus geen fox6. Betaal toch rijkelijk voor dat fox sports international speciaal voor nfl. Maar die reclameblokken tijdens de webstrijd op fox sports zijn zo irritant met al die leuk bedoelde mlb onzin, dat ik toch maar gamepass heb genomen om amerikaanse reclame te krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik kijk Gamepass op de pc. FOX Sports 6 zendt het ook uit mocht je dat hebben.
Nja ik snap hoe het schema gemaakt word. Dat is geen rocket science.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan hebben sommige teams een bye in week 1,2, 16 of zelfs 17 en daar heb je niks aan als team. Dat zou niet eerlijk zijn. Een schedule maken is niet zo makkelijk. Je moet met veel dingen rekening houden, zo krijgen alle teams die in Londen spelen de week daarna een bye dit seizoen. Daarbij speelt lang niet iedereen tegen elkaar.
Ok dat klinkt al een stuk logischer.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://bleacherreport.com(...)ring-an-nfl-bye-week
Voor de spelers is het een godsgeschenk om een bye week te hebben. Als je 'm dan in week 1, 2 of 16, 17 hebt heb je er geen donder aan.
Met Foxsports kan je ook streamen naar chromecast.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef voorpagina het volgende:
[..]
Zit helaas in upc gebied dus geen fox6. Betaal toch rijkelijk voor dat fox sports international speciaal voor nfl. Maar die reclameblokken tijdens de webstrijd op fox sports zijn zo irritant met al die leuk bedoelde mlb onzin, dat ik toch maar gamepass heb genomen om amerikaanse reclame te krijgen.
Maar ook chromecast rechtstreeks vanaf de pc is aardig instabiel. Met plex hoef ik in ieder geval niet naar de pc boven te lopen om de boel weer te hervatten, maar kan ik het vanaf de ipad.
Ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:45 schreef maerk het volgende:
Megatron had trouwens ook een prima avondje, 146 yrds, 2 TD.
Benieuwd of Sanchez zijn favoriete target J. Matthews weer weet te vinden.
En waarin elke QB met 4 ledematen er goed uitziet.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:03 schreef PirE het volgende:
Het blijft een systeem waarmee je nooit een superbowl gaat winnen.
Red de wedstrijdquote:
had het wel wat spannender gehoopt/verwacht. Gelukkig waren die 2 laatste FG's, anders stond het nu 35-7quote:
31-7quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had het wel wat spannender gehoopt/verwacht. Gelukkig waren die 2 laatste FG's, anders stond het nu 35-7
ow ja mag ook hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef BobW het volgende:
[..]
31-7
Maar Cowboys beginnen met de ball, dus het is nog niet gespeeld. Dan moet de Dallas D de Eagles wel een keer gaan stoppen daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |