abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 november 2014 @ 03:40:39 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_146978013
AC/DC, Foo Fighters, Metallica, soms zelfs Iron Maiden in stadions en tussenfilmpjes en dan Katy Perry als half-time show act.....

Wel knap weer van de Patriots hoor. Begonnen slecht, Brady ergerde zich kapot en toch maakt hij er weer een team van. Packers spelen erg sterk op dit moment, hopelijk niet een te vroege piek. Broncos nog steeds geen defense, dus Packers/Patriots SB kan best inderdaad.
pi_146978050
Ik moet zeggen: Deze wedstrijd die nu al een tijdje gaande is,verbleekt i.v.g met de Giants vs de Cowboys qua spanning.

Moet zeggen die intro's van de NFL geven je toch elke keer weer goosebumps als je dat vergelijkt met wat de NOS ons voorschotelt bij wedstrijden. }:|
pi_146978189
Einde seizoen voor Eric Berry. Gezwel in zijn borstkas ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_146980382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 06:32 schreef zjroentje het volgende:
Einde seizoen voor Eric Berry. Gezwel in zijn borstkas ....
Ja lymfoom, einde seizoen. Hopelijk blijft het daarbij en kan hij weer gezond terug keren.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_146988241
Het record van de Seattle Seahawks(met 7-9 in de playoffs komen) gaat dit seizoen verbroken worden.

Ik gok op de Saints met 6-10.

Zou wel leuk zijn als de Bucs het halen :)
pi_146988485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het record van de Seattle Seahawks(met 7-9 in de playoffs komen) gaat dit seizoen verbroken worden.

Ik gok op de Saints met 6-10.

Zou wel leuk zijn als de Bucs het halen :)
De Bucs kunnen met een paar wins zo de playoffs halen maar ze kunnen ook nog de first pick in de draft krijgen _O- :')
pi_146997063
We zullen zien maar dat de Saints thuis zouden verliezen hadden maar weinigen verwacht. :{
En de winst van de tegenstander was niet eens geflatteerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2014 18:34:08 ]
pi_146997534
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
We zullen zien maar dat de Saints thuis zouden verliezen hadden maar weinigen verwacht. :{
En de winst van de tegenstander was niet eens geflatteerd.
Drie keer op rij thuis verloren nu, zeker verrassend. Ik dacht wel dat ze wat minder waren maar had wel verwacht dat ze in ieder geval nog de home games zouden winnen.
pi_147004057
Kent iemand nog een goede (onbekende) film/serie over football? Zojuist When the Game Stands Tall (2014) - IMDb gekeken, maar die kan je gerust laten liggen.. standaard hollywood-meuk.
  woensdag 26 november 2014 @ 00:51:14 #85
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_147011044
Als de pats zondag winnen worden ze SB champ.

[ Bericht 2% gewijzigd door Smoofie op 26-11-2014 13:47:21 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_147049747
Zat net nog eens naar het schema te kijken. Is er eigenlijk een reden dat er de ene week geen buys zijn, en een paar weken met 1 2 of 3 buys in dezelfde week.

Waarom moet het allemaal zo onlogisch in de NFL :')
Waarom niet 15 games elke week, en 1 buy game.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_147051375
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef bambino het volgende:
Zat net nog eens naar het schema te kijken. Is er eigenlijk een reden dat er de ene week geen buys zijn, en een paar weken met 1 2 of 3 buys in dezelfde week.

Dan hebben sommige teams een bye in week 1,2, 16 of zelfs 17 en daar heb je niks aan als team. Dat zou niet eerlijk zijn. Een schedule maken is niet zo makkelijk. Je moet met veel dingen rekening houden, zo krijgen alle teams die in Londen spelen de week daarna een bye dit seizoen. Daarbij speelt lang niet iedereen tegen elkaar.
pi_147051437
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef bambino het volgende:

http://bleacherreport.com(...)ring-an-nfl-bye-week

Voor de spelers is het een godsgeschenk om een bye week te hebben. Als je 'm dan in week 1, 2 of 16, 17 hebt heb je er geen donder aan.
pi_147052266
NFC South scenarios:

http://www.foxsports.com/(...)-can-continue-112514

:)

Het ironische is dat in 2010 de Seattle Seahawks hun divisie wonnen met een 7-9 record en de Saints(11-5) daar dus op bezoek moesten en VERLOREN.

Het is zeker niet onmogelijk dat het dit jaar precies andersom is, al is het maar de vraag welke records beide ploegen dan hebben. Seahawks(11-5) on the road tegen de Saints(6-10) is absoluut niet onrealistisch.
pi_147062014
here we go *O*
pi_147062191
Goed begin van de Bears :)
pi_147063123
Hoe kijken jullie? Ik zit nu met Plex op de pc, dan de nfl plug-in er in en dan naar de chromecast. Instabiel op z'n best. Ik heb gamepass genomen hopende dat de chromecast ondersteuning goed zou zijn maar voorlopig is het er nog niet. AppleTV beter?
pi_147063138
Bears gaan lekker
pi_147063161
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:13 schreef voorpagina het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik zit nu met Plex op de pc, dan de nfl plug-in er in en dan naar de chromecast. Instabiel op z'n best. Ik heb gamepass genomen hopende dat de chromecast ondersteuning goed zou zijn maar voorlopig is het er nog niet. AppleTV beter?
Ik kijk Gamepass op de pc. FOX Sports 6 zendt het ook uit mocht je dat hebben.
pi_147063193
Gamepass ook hier .. pc via HDMI aangesloten op tv
pi_147063293
maar GP zou moeten werken met Chromecast trouwens ... zie overal van die icoontjes
pi_147063690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef BobW het volgende:

[..]

Ik kijk Gamepass op de pc. FOX Sports 6 zendt het ook uit mocht je dat hebben.
Zit helaas in upc gebied dus geen fox6. Betaal toch rijkelijk voor dat fox sports international speciaal voor nfl. Maar die reclameblokken tijdens de webstrijd op fox sports zijn zo irritant met al die leuk bedoelde mlb onzin, dat ik toch maar gamepass heb genomen om amerikaanse reclame te krijgen.

Maar ook chromecast rechtstreeks vanaf de pc is aardig instabiel. Met plex hoef ik in ieder geval niet naar de pc boven te lopen om de boel weer te hervatten, maar kan ik het vanaf de ipad.
pi_147063905
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef BobW het volgende:

[..]

Dan hebben sommige teams een bye in week 1,2, 16 of zelfs 17 en daar heb je niks aan als team. Dat zou niet eerlijk zijn. Een schedule maken is niet zo makkelijk. Je moet met veel dingen rekening houden, zo krijgen alle teams die in Londen spelen de week daarna een bye dit seizoen. Daarbij speelt lang niet iedereen tegen elkaar.
Nja ik snap hoe het schema gemaakt word. Dat is geen rocket science.
De teams die aangeven op bepaalde dagen niet thuis te kunnen spelen, dat maakt het een stuk moeilijker.
Schema zelf is:
3 teams eigen divisie 2 keer = 6
4 teams andere divisie zelfde conference (3 jarige cycle)
4 teams andere conference uit 1 divisie (4 jarige cycle)
2 teams uit de andere conference, uit een divisie van de 3 divisies die je dat jaar niet tegen speelt aan de hand van ranking vorig jaar. Als jou team 1e was, speel je tegen 1e van die divisie uit en thuis.

Ging mij puur en alleen waarom die bye weeks zo raar zijn ingedeeld, dan 1 dan 2 dan weer 1 dan 3 weken 3 etc.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Maravilla het volgende:

[..]

http://bleacherreport.com(...)ring-an-nfl-bye-week

Voor de spelers is het een godsgeschenk om een bye week te hebben. Als je 'm dan in week 1, 2 of 16, 17 hebt heb je er geen donder aan.
Ok dat klinkt al een stuk logischer.
Maar dan nog, waarom geen logica in hoeveelheid byes per week.
Nu heb je begin en eind 16 games per weekend en in het midden 13 14 of 15.
Dan kun je toch veel beter 4 byes per week doen, in de middelste 4 weken?
Dan heeft iedereen er ongeveer even veel aan. Dus week 7 8 9 10.
  donderdag 27 november 2014 @ 19:41:49 #99
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_147064259
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef voorpagina het volgende:

[..]

Zit helaas in upc gebied dus geen fox6. Betaal toch rijkelijk voor dat fox sports international speciaal voor nfl. Maar die reclameblokken tijdens de webstrijd op fox sports zijn zo irritant met al die leuk bedoelde mlb onzin, dat ik toch maar gamepass heb genomen om amerikaanse reclame te krijgen.

Maar ook chromecast rechtstreeks vanaf de pc is aardig instabiel. Met plex hoef ik in ieder geval niet naar de pc boven te lopen om de boel weer te hervatten, maar kan ik het vanaf de ipad.
Met Foxsports kan je ook streamen naar chromecast.
pi_147066392
Zul je altijd zien. Heel de tv wereld maakt de Lions belachelijk dat ze weer gaan verliezen met thanksgiving. En nu staan ze voor :P

1-9 laatste 10 jaar dus ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')