Inderdaad, uiteindelijk 21-24 geworden. Hopelijk gaat het vanaf nu beter, want vorige week was het niet om aan te zien.quote:Op zondag 23 november 2014 20:41 schreef Hush het volgende:
Vikings weten de Packers redelijk bij te benen. Valt me niet tegen.
Vreselijke timeouts van Atlanta.quote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
De coaches van de Falcons en Browns hebben blijkbaar nog nooit van clock management gehoord
Nee, verrassend niet.quote:
Ze spelen inderdaad erg sterk, al krijgen ze veel te veel penalties.quote:Op zondag 23 november 2014 22:15 schreef maerk het volgende:
Patriots gewoon 9-2 na vanavond, knap tegen de Detroit defense. Opnieuw weer de vraag hoe ze het in playoffs zullen doen.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)k-rip-dominic-raiola
Walgelijk..
Mooie match-up volgende week: Packers - Patriots of eigenlijk Rodgers - Brady. Eerste keer dat ze vanaf de start tegenover elkaar staan. En volgens sommigen misschien voorproefje van de SuperBowl.quote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef maerk het volgende:
Aaron Rodgers is ondertussen ook aan een geweldig seizoen bezig, 30 TD / 3 INT / 66 cpt / 119 QB rating, en na een matig begin staan de Packers nu op een 8-3 record.
Ja lymfoom, einde seizoen. Hopelijk blijft het daarbij en kan hij weer gezond terug keren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 06:32 schreef zjroentje het volgende:
Einde seizoen voor Eric Berry. Gezwel in zijn borstkas ....
De Bucs kunnen met een paar wins zo de playoffs halen maar ze kunnen ook nog de first pick in de draft krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het record van de Seattle Seahawks(met 7-9 in de playoffs komen) gaat dit seizoen verbroken worden.
Ik gok op de Saints met 6-10.
Zou wel leuk zijn als de Bucs het halen
Drie keer op rij thuis verloren nu, zeker verrassend. Ik dacht wel dat ze wat minder waren maar had wel verwacht dat ze in ieder geval nog de home games zouden winnen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
We zullen zien maar dat de Saints thuis zouden verliezen hadden maar weinigen verwacht.
En de winst van de tegenstander was niet eens geflatteerd.
Dan hebben sommige teams een bye in week 1,2, 16 of zelfs 17 en daar heb je niks aan als team. Dat zou niet eerlijk zijn. Een schedule maken is niet zo makkelijk. Je moet met veel dingen rekening houden, zo krijgen alle teams die in Londen spelen de week daarna een bye dit seizoen. Daarbij speelt lang niet iedereen tegen elkaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef bambino het volgende:
Zat net nog eens naar het schema te kijken. Is er eigenlijk een reden dat er de ene week geen buys zijn, en een paar weken met 1 2 of 3 buys in dezelfde week.
Waarom moet het allemaal zo onlogisch in de NFL
Waarom niet 15 games elke week, en 1 buy game.
http://bleacherreport.com(...)ring-an-nfl-bye-weekquote:Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef bambino het volgende:
Zat net nog eens naar het schema te kijken. Is er eigenlijk een reden dat er de ene week geen buys zijn, en een paar weken met 1 2 of 3 buys in dezelfde week.
Waarom moet het allemaal zo onlogisch in de NFL
Waarom niet 15 games elke week, en 1 buy game.
Ik kijk Gamepass op de pc. FOX Sports 6 zendt het ook uit mocht je dat hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:13 schreef voorpagina het volgende:
Hoe kijken jullie? Ik zit nu met Plex op de pc, dan de nfl plug-in er in en dan naar de chromecast. Instabiel op z'n best. Ik heb gamepass genomen hopende dat de chromecast ondersteuning goed zou zijn maar voorlopig is het er nog niet. AppleTV beter?
Zit helaas in upc gebied dus geen fox6. Betaal toch rijkelijk voor dat fox sports international speciaal voor nfl. Maar die reclameblokken tijdens de webstrijd op fox sports zijn zo irritant met al die leuk bedoelde mlb onzin, dat ik toch maar gamepass heb genomen om amerikaanse reclame te krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:14 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik kijk Gamepass op de pc. FOX Sports 6 zendt het ook uit mocht je dat hebben.
Nja ik snap hoe het schema gemaakt word. Dat is geen rocket science.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan hebben sommige teams een bye in week 1,2, 16 of zelfs 17 en daar heb je niks aan als team. Dat zou niet eerlijk zijn. Een schedule maken is niet zo makkelijk. Je moet met veel dingen rekening houden, zo krijgen alle teams die in Londen spelen de week daarna een bye dit seizoen. Daarbij speelt lang niet iedereen tegen elkaar.
Ok dat klinkt al een stuk logischer.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://bleacherreport.com(...)ring-an-nfl-bye-week
Voor de spelers is het een godsgeschenk om een bye week te hebben. Als je 'm dan in week 1, 2 of 16, 17 hebt heb je er geen donder aan.
Met Foxsports kan je ook streamen naar chromecast.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef voorpagina het volgende:
[..]
Zit helaas in upc gebied dus geen fox6. Betaal toch rijkelijk voor dat fox sports international speciaal voor nfl. Maar die reclameblokken tijdens de webstrijd op fox sports zijn zo irritant met al die leuk bedoelde mlb onzin, dat ik toch maar gamepass heb genomen om amerikaanse reclame te krijgen.
Maar ook chromecast rechtstreeks vanaf de pc is aardig instabiel. Met plex hoef ik in ieder geval niet naar de pc boven te lopen om de boel weer te hervatten, maar kan ik het vanaf de ipad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |