Zolang mensen Israël de schuld geven van wat de Arabische volkeren willen doen, zal er geen vrede zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom is er ook geen vrede. Elke keer komt Israel terug op zijn woord en gaat door met meer land roven. Als er vrede komt moet dat stoppen. Dus verzint Israel wel weer wat waardoor er niet met de vijand over vrede gepraat kan worden.
Ze zijn beide door en door verrot: Israël en de Arabische gemeenschappen daar omheen. Geen van de beide kampen treft minder blaam. Israël steelt grond en misbruikt haar - door het westen gegeven - militaire superioriteit. De Palestijnen kiezen noodgedwongen door de asymmetrische oorlogsvoering voor guerrillatactieken.quote:Op maandag 24 november 2014 08:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zolang mensen Israël de schuld geven van wat de Arabische volkeren willen doen, zal er geen vrede zijn.
Ik kan niet zeggen dat ik Israël nou zo verrot vind...quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze zijn beide door en door verrot: Israël en de Arabische gemeenschappen daar omheen.
Nee, ze plegen terreur.quote:Geen van de beide kampen treft minder blaam. Israël steelt grond en misbruikt haar - door het westen gegeven - militaire superioriteit. De Palestijnen kiezen noodgedwongen door de asymmetrische oorlogsvoering voor guerrillatactieken.
Nee en nee. Ik noem mezelf niks en de importen van Hamas, dat heus niet alleen een terroristische organisatie is, kunnen gewoon gecontroleerd worden door de douane. Zoals alle im- en export van alle landen gecontroleerd wordt.quote:Op zondag 23 november 2014 10:06 schreef xodox het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp, noem jij jezelf aan de ene kant een vredesactivist. Aan de andere kant kies jij ervoor dat een terroristische organisatie als Hamas alles mag importeren wat 't wil?
Ik hoef jouw hersenspinsels toch niet te verklaren?quote:Kan je dat nu even verklaren aub?
Een joodse site gebruiken als bewijs voor joods gelijk? Wij van WC-eend...........quote:Degene die roepen dat die legale blokkade (http://joodsactueel.be/20(...)ar-contraproductief/) moet opgeheven worden zijn de eerste die roepen dat Israël een schurkenstaat is als het zichzelf dan zal verdedigen tegen terroristen.
Vet van mij.quote:Op maandag 24 november 2014 18:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik Israël nou zo verrot vind...
Ik had Nederland wel eens in hun plaats willen zien. Als je naar Atjeh kijkt, dan denk ik niet dat we het er net zo ingehouden en beschaafd vanaf zouden hebben gebracht tegen de Palestijnen als Israël doet...
[..]
Nee, ze plegen terreur.
Als ze voor guerilla-tactieken hadden gekozen, werd er eens in de zoveel tijd een wachtpost uit z'n toren gesniped. Ging er een (rits) Merkava-tank(s) met een enorme knal de lucht in. Werden er barakken overvallen, patrouilles onder vuur genomen, aanslagen gepleegd op militaire doelen kortom.
Gebeurt niet. Er vliegen haatraketten naar Israëlische burgers toe en de Palestijnen wordt verteld dat elke raket een Israëlisch gezin heeft vermoord. Dat is geen verzet, dat is geen guerilla (Spaans voor 'kleine oorlog'). Dat is gewoon terreur. Van het kansloze soort ook nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |