Daar ben je zelf bij toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en elke dag voor 100 euro bestellen![]()
Kloptquote:
Als ik nog meer koop mag ik de 30ste wel beginnenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt
Komt uit de supermarkt tijd he... "mag het een onsje meer zijn?"
"tuurlijk, ook wel een paar dozen of pijlen meer"...
ik help welquote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als ik nog meer koop mag ik de 30ste wel beginnen
Moet in een corsa passen in de achterbakquote:Op woensdag 3 december 2014 08:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een pallet, niet zo'n mega grote maar een middelmaatje met een vlakke toplaag.
O, dan laat maarquote:Op woensdag 3 december 2014 10:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet in een corsa passen in de achterbak
Ik ga denk ik gewoon kijken wat ik zelf nog met hout kan sleutelenquote:
Ga je vanuit je kofferbak schieten?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon kijken wat ik zelf nog met hout kan sleutelen![]()
En dan de 29e de vuurwerk cakes inbouwen
Ja man is veiligste tochquote:Op woensdag 3 december 2014 10:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga je vanuit je kofferbak schieten?
Meh de uitwerkingen zijn niet spectaculair maar op zich is het natuurlijk geen slechte prijs voor 4 waaiers.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:03 schreef Frutsel het volgende:
Zat er gister naar te kijken maar het kon me niet bekoren helaasch
Leuk voor tussendoor in het project.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meh de uitwerkingen zijn niet spectaculair maar op zich is het natuurlijk geen slechte prijs voor 4 waaiers.
Klopt en volgens mij duurt hij nog wel even... 60-80 seconden dacht ik gisteren op het filmpje te zien?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meh de uitwerkingen zijn niet spectaculair maar op zich is het natuurlijk geen slechte prijs voor 4 waaiers.
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt en volgens mij duurt hij nog wel even... 60-80 seconden dacht ik gisteren op het filmpje te zien?
Mijn plan is gewoon om ze in een doos te zetten, ben niet zo van het timmeren..quote:Op woensdag 3 december 2014 10:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon kijken wat ik zelf nog met hout kan sleutelen![]()
En dan de 29e de vuurwerk cakes inbouwen
Ik gebruik meestal gewoon flink wat ducttape om cakes op hout van te zetten.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Mijn plan is gewoon om ze in een doos te zetten, ben niet zo van het timmeren..
Hoe zet je ze eigenlijk vast op hout ?
25-50 gram per tube ja?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.detientonner.nl/shop/42-big-platina-crystal.html
Die wil ik... zo duurrrr
Hier goedkoperquote:Op woensdag 3 december 2014 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.detientonner.nl/shop/42-big-platina-crystal.html
Die wil ik... zo duurrrr
Tis wel een vet dingquote:Op donderdag 4 december 2014 07:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hier goedkoper
http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/big-platina-crystal/
Dan nog vind ik 't te duur voor een legale NL cake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |