abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146732522
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst het verhaal gehoord van de 3-jarige die voor racist werd uitgescholden, dankzij de tweet van Dominique Weesie. Dat soort verhalen hoor je niet op het journaal of in de media.

Misschien omdat het leugens zijn. :')
-
pi_146732610
Mijn familie in Italië lachte zich dood toen we dit allemaal uitlegden. Dat we een kinderfeest met zijn allen zo kunnen verkloten. Zou daar niet kunnen gebeuren :N
pi_146732642
Triest gewoon. Hoe een kinderfeest door een stelletje malloten wordt verstierd. :')
pi_146732671
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 01:08 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Anti piet demonstrant gespot.
pi_146732746
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 01:08 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
  maandag 17 november 2014 @ 01:20:59 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_146732763
Makkers staakt uw wild geraas.
pi_146732788
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 01:20 schreef remlof het volgende:
Makkers staakt uw wild geraas.
pi_146732857
Hoofdpiet Erik van Muiswinkel woedend op Telegraaf

De Telegraaf-berichtgeving over de rellen en arrestaties bij de intocht zaterdag, vallen niet in goede aarde bij Erik van Muiswinkel. Op Twitter kookt hij van woede.

"De Telegraaf is zonder twijfel een van de hoofdschuldigen aan de narigheid bij de Nationale Intocht. En gaat daar glashard mee door", wijst de Hoofdpiet de beschuldigende en behandschoende vinger. "En bedenk dat de zaak gelukkig ook niet 'totaal uit de hand liep'. En de anti-Pieters zich aan hun demonstratieplek hadden te houden."

Kinderfeest voorgoed vergald
De Telegraaf kiest met uitingen als 'Kinderfeest voorgoed vergald' en 'Intocht heeft zijn onschuld verloren' voor een tamelijk aanvallende harde kant en liet meermaals doorschemeren duidelijk vóór Zwarte Piet te zijn. Van Muiswinkel: "Het Sinterklaasfeest wordt op geen enkele manier waar dan ook in Nederland bedreigd door een paar speelse aanpassingen van good old Piet!"

Arrestaties
In totaal werden negentig mensen opgepakt bij de intocht in Gouda. Zestig demonstranten stonden volgens de politie niet op de aangewezen locaties en dertig anderen hadden zich schuldig gemaakt aan 'andere wanordelijkheden'. Een deel van de arrestanten kreeg een boete van 220 euro.

Opstootje
De gemeente had locaties aangewezen waar gedemonstreerd mocht worden. Toch trokken voor- en tegenstanders van Zwarte Piet naar De Markt. Tegenstanders van Zwarte Piet rolden een spandoek uit met Zwarte Piet is racisme. Voorstanders gingen voor het doek staan, waarna er een opstootje ontstond.
http://www.nieuws.nl/alge(...)woedend-op-Telegraaf

De Telegraaf overal de schuld van geven :')
Straks krijgen fok! en Danny nog de schuld
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 17 november 2014 @ 01:28:57 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_146732900
De Telegraaf :')

Het verschijningsverbod vanwege collaboratie met de nazi's voor die krant had nooit opgeheven moeten worden.
pi_146733014
Ik ben meer van de plaatjes, en wat zijn ze weer mooi. Al die vrolijke kleurtjes, en natuurlijk zwarte pieten. Geen gezeik daar, zoals het heurt...

wat is deze? kijk eens wat gezelliger man, het is feest!

8} <O) 8}

^O^

weltr..
pi_146733022
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoofdpiet Erik van Muiswinkel woedend op Telegraaf

De Telegraaf-berichtgeving over de rellen en arrestaties bij de intocht zaterdag, vallen niet in goede aarde bij Erik van Muiswinkel. Op Twitter kookt hij van woede.

"De Telegraaf is zonder twijfel een van de hoofdschuldigen aan de narigheid bij de Nationale Intocht. En gaat daar glashard mee door", wijst de Hoofdpiet de beschuldigende en behandschoende vinger. "En bedenk dat de zaak gelukkig ook niet 'totaal uit de hand liep'. En de anti-Pieters zich aan hun demonstratieplek hadden te houden."

Kinderfeest voorgoed vergald
De Telegraaf kiest met uitingen als 'Kinderfeest voorgoed vergald' en 'Intocht heeft zijn onschuld verloren' voor een tamelijk aanvallende harde kant en liet meermaals doorschemeren duidelijk vóór Zwarte Piet te zijn. Van Muiswinkel: "Het Sinterklaasfeest wordt op geen enkele manier waar dan ook in Nederland bedreigd door een paar speelse aanpassingen van good old Piet!"

Arrestaties
In totaal werden negentig mensen opgepakt bij de intocht in Gouda. Zestig demonstranten stonden volgens de politie niet op de aangewezen locaties en dertig anderen hadden zich schuldig gemaakt aan 'andere wanordelijkheden'. Een deel van de arrestanten kreeg een boete van 220 euro.

Opstootje
De gemeente had locaties aangewezen waar gedemonstreerd mocht worden. Toch trokken voor- en tegenstanders van Zwarte Piet naar De Markt. Tegenstanders van Zwarte Piet rolden een spandoek uit met Zwarte Piet is racisme. Voorstanders gingen voor het doek staan, waarna er een opstootje ontstond.
http://www.nieuws.nl/alge(...)woedend-op-Telegraaf

De Telegraaf overal de schuld van geven :')
Straks krijgen fok! en Danny nog de schuld
Godver wat is die "nieuwe schrijfstijl" toch ook rete irritant met die tussenkopjes die maar even moeten aanduiden waar 't over gaat alsof je een imbeciel bent.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_146733100
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2014 01:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Godver wat is die "nieuwe schrijfstijl" toch ook rete irritant met die tussenkopjes die maar even moeten aanduiden waar 't over gaat alsof je een imbeciel bent.
Dus niet dat krantje of knipseltjes uit dat krantje kopen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146733113
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dus niet dat krantje of knipseltjes uit dat krantje kopen. ;)
Dat sowieso niet, maar ik erger me aan die schrijfstijl, steeds meer bedrijven en instanties nemen het over.

Kansloos gedoe.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_146733151
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2014 01:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat sowieso niet, maar ik erger me aan die schrijfstijl, steeds meer bedrijven en instanties nemen het over.

Kansloos gedoe.
Eens. Je ziet het niet alleen bij de krantjes, de andere media doen dit ook al vele jaren.
Jij kent het artikeltje over het NOS-journaal zeker wel waarin de hoofdredacteur aangeeft meer Jip- en Janneketaal te willen en zich meer op de modaal opgeleide burger te willen richten?
Nu moeten ook zij worden bediend maar daar hadden we volgens mij al media voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-11-2014 01:55:04 ]
#NoDAPL
pi_146733174
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eens. Je ziet het niet alleen bij de krantjes, de media doen dit ook al vele jaren.
Jij kent het artikeltje over het NOS-journaal zeker wel waarin de hoofdredacteur aangeeft meer Jip- en Janneketaal te willen en zich meer op de modaal opgeleide burger te willen richten?
Nu moeten ook zij worden bediend maar daar hadden we volgens mij al media voor.
Age of stupidity.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_146733177
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:13 schreef hafcfan het volgende:
Mijn familie in Italië lachte zich dood toen we dit allemaal uitlegden. Dat we een kinderfeest met zijn allen zo kunnen verkloten. Zou daar niet kunnen gebeuren :N
Zeker weten?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 17 november 2014 @ 01:53:06 #257
104871 remlof
Europees federalist
pi_146733263
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zeker weten?
In Italië is ook heel veel latent racisme. Maar de familiewaarden en vooral de kinderen zijn daar veel belangrijker dan hier.
pi_146733276
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2014 01:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Age of stupidity.
Ik vrees het.
#NoDAPL
pi_146733337
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 01:53 schreef remlof het volgende:

[..]

In Italië is ook heel veel latent racisme. Maar de familiewaarden en vooral de kinderen zijn daar veel belangrijker dan hier.
Klopt wat je zegt. Ben er wel blij mee dat Italianen zich niet de kaas van het brood laten eten door anderen in hun eigen land. En nog ten koste van kinderen ook. Kom zeg.
pi_146733518
Ik mag hopen dat deze al gezien is:
http://www.speld.nl/2014/(...)-sinterklaasintocht/
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')