Dank, vriend.quote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat copthorne met rust zemmeltje
heb je ooit weleens een hele wedstrijd gezien? (die duurt live ook 3-4 uur)quote:Op zondag 16 november 2014 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus wat een saaie teringsport is dat zeg
ik kijk juist die shit live niet omdat het bijna alleen maar reclame en wachten is. van die 3-4 uur is misschien maar 20% echte speeltijd.quote:Op zondag 16 november 2014 18:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je ooit weleens een hele wedstrijd gezien? (die duurt live ook 3-4 uur)
Je kan geen mening vormen op een paar filmpjes die je misschien op Dumpert of Youtube hebt gezien
zit wel een kern van waarheid in, maar daar is NFL Redzone voor.. Die schakelt tussen elke wedstrijd en heeft geen reclames.quote:Op zondag 16 november 2014 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk juist die shit live niet omdat het bijna alleen maar reclame en wachten is. van die 3-4 uur is misschien maar 20% echte speeltijd.
volgens mij is het al begonnen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Altijd lastig tegen voetbalreus Letland. Spannende wedstrijd. Ik ga kijken. Wanneer begint het?
Is al 17 minuten bezig, op NPO 1.quote:Op zondag 16 november 2014 18:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Altijd lastig tegen voetbalreus Letland. Spannende wedstrijd. Ik ga kijken. Wanneer begint het?
Ik heb eigenlijk geen tijd om te kijken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is al 17 minuten bezig, op NPO 1.
Robben is fanatiek, niks mis mee.quote:Op zondag 16 november 2014 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik stoor me vreselijk aan Arjen Robben die tekeer gaat tegen een ballenjongen. Zo'n jongen vindt dat spannend, Arjen Robben is zijn held, krijg je opeens een verbale oplawaai van die man, omdat hij zogenaamd de bal niet snel genoeg teruggooit in de 7e minuut bij een 1-0 voorsprong tegen Letland. Arjen Robben die even voor alle camera's moet laten zien dat hij super gedreven is om hier een 6-0 uitslag neer te zetten en daarom maar voor volk en vaderland een ballenjongen slachtoffert. Ik heb een rotavond!
We houden je hier op de hoogte.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen tijd om te kijken.
Hij moest fanatiek zijn toen hij die bal langs Casillas kon schieten in Zuid-Afrika, maar toen gaf meneer niet thuis.quote:Op zondag 16 november 2014 18:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Robben is fanatiek, niks mis mee.
Als dat joch gewoon zsm een bal geeft is er niks aan de hand. Het spel werd duidelijk vertraagd, ik kan me de frustratie wel voorstellen. Het staat immers nog steeds slechts 1-0.
Alsof hij dat WK niet fanatiek was. Speelde met een halve blessure wat hem zowat een half seizoen bij Bayern heeft gekost.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij moest fanatiek zijn toen hij die bal langs Casillas kon schieten in Zuid-Afrika, maar toen gaf meneer niet thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |