Cheers mate.quote:
Nóg niet.quote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet aangeschoten en zit niet op bed
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whiskyquote:
Wat zei ik?quote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whisky
Ik moet ook nodig weer eens naar een homegame toequote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een pokeravondje, voor het eerst in lange tijd. Er is whisky
Ik ga niet drunken of aangeschoten worden tijdens poker, dan kan ik m'n geld net zo goed door het toilet spoelenquote:
Wait, what?quote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
'Probeer je zwanger te worden'![]()
![]()
. Tyf op met die smerige reclames
.
Daarna bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet drunken of aangeschoten worden tijdens poker, dan kan ik m'n geld net zo goed door het toilet spoelen
Ik wil gewoon leuke filmpjes kijken zonder dat gejank van Clearblue ertussendoor. Dat ze dood mogen vallen.quote:
Ik heb nog wel een test liggen voor jequote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
We zullen zien. Ben morgen ook nog vrij, dus dat zal het probleem niet zijnquote:
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een test liggen voor je
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....quote:Op zondag 16 november 2014 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon leuke filmpjes kijken zonder dat gejank van Clearblue ertussendoor. Dat ze dood mogen vallen.
Dat hoeft niet persé, maar ze mogen best optyfen met die reclames ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Om zwanger te worden moet je daadwerkelijk seks hebben.
Enjoy bro.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. Ben morgen ook nog vrij, dus dat zal het probleem niet zijn
Falcon punch voor die mensenquote:Op zondag 16 november 2014 15:47 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
AdBlock FTW.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op youtube? Ik heb daar slechts een of twee keer reclamefilmpjes gehad....
Het is een tekenquote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik de hele tijd. En steeds Clearblue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |