soms verlies ik ook wel eensquote:Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
is dat niet saai er valt niks op te bouwen je bent meteen een topclub
quote:Op zondag 16 november 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jazeker
speel met bayern munchen
al kampioen geworden, beker gewonnen en ook de cl
Rensgodquote:Op zondag 16 november 2014 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
FOK! heeft tyfus. Nederland gaat elke dag meer naar de klote.
In de zin van...?quote:Op zondag 16 november 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
DP waarom gedragen mensen uit de Balkan zich nooit?
fuck, ik kon meer hebebn maar Australie nakte me met 1 puntquote:
Ze vernielen elk voetbalstadion. 3 keer stilgelegd wegens rellen/vuurwerk gooienquote:Op zondag 16 november 2014 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de zin van...?
[..]
fuck, ik kon meer hebebn maar Australie nakte me met 1 punt
Ik zat net ergens in Canada te klikken, is het in Noorwegenquote:Op zondag 16 november 2014 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fuck, ik kon meer hebebn maar Australie nakte me met 1 punt
Voetbal heeft een andere betekenis daar, het is hun leven, emotie is dan hoog. Zou jij als Italië kennen ook wel moeten weten denk ik. Zie Lazio bijvquote:Op zondag 16 november 2014 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vernielen elk voetbalstadion. 3 keer stilgelegd wegens rellen/vuurwerk gooien
Check me eerste plaatje, ik zag woestijn, klikte ik op Afrika.. Is het fucking Australiaquote:Op zondag 16 november 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat net ergens in Canada te klikken, is het in Noorwegen
In Italië kunnen er vooral buiten het stadion wat vanquote:Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal heeft een andere betekenis daar, het is hun leven, emotie is dan hoog. Zou jij als Italië kennen ook wel moeten weten denk ik. Zie Lazio bijv
[..]
Check me eerste plaatje, ik zag woestijn, klikte ik op Afrika.. Is het fucking Australia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |