Hij heeft zeg maar het wereldrecord hoofdschudden in een dartspartij verbroken.quote:Op zondag 16 november 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gooit hij dartpijltjes op tegenstanders dan?
stijn is fm15 het kopen waardquote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zeg maar het wereldrecord hoofdschudden in een dartspartij verbroken.
Op wiens naam stond dat eerst dan?quote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zeg maar het wereldrecord hoofdschudden in een dartspartij verbroken.
quote:Op zondag 16 november 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op wiens naam stond dat eerst dan?
watquote:Op zondag 16 november 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nee dus ik zeg nu ook nee.
Hier is iedereen tevreden. Heb trouwens de CL gewonnen door Barcelona te verslaan.quote:Op zondag 16 november 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral als je lekker een chagrijnige spelersgroep wil is het een magistraal spel
Hier willen basisspelers vanaf Ajax naar Club Brugge terwijl die nog nooit een bod hebben gedaan.quote:Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier is iedereen tevreden. Heb trouwens de CL gewonnen door Barcelona te verslaan.
Toevallig heeft Club Brugge Keskin opgehaald, mooi manquote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier willen basisspelers vanaf Ajax naar Club Brugge terwijl die nog nooit een bod hebben gedaan.
Die ga ik ook maar kwijtraken denk ik. Heb nog wel genoeg middenvelder met Nouri, vd Beek, Tielemans, Andersen, Sinkgravenquote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig heeft Club Brugge Keskin opgehaald, mooi man
Hier willen Rafinha en Dante niet weg/niemand wil ze hebben.quote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier willen basisspelers vanaf Ajax naar Club Brugge terwijl die nog nooit een bod hebben gedaan.
Hier zeiken ze continu dat ze weg willen naar pauperclubsquote:Op zondag 16 november 2014 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier willen Rafinha en Dante niet weg/niemand wil ze hebben.
Ik zet alleen Dortmund onder druk door iedere week een bod te doen op Hummels. Hummels wil graag weg nu.quote:Op zondag 16 november 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier zeiken ze continu dat ze weg willen naar pauperclubs
quote:Op zondag 16 november 2014 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ga ik ook maar kwijtraken denk ik. Heb nog wel genoeg middenvelder met Nouri, vd Beek, Tielemans, Andersen, Sinkgraven
Maar eerst seizoentje afmaken
Die Volland is wel aardig volgens mij, zat bij mijn game al vrij snel bij Real Madrid.quote:Op zondag 16 november 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zet alleen Dortmund onder druk door iedere week een bod te doen op Hummels. Hummels wil graag weg nu.
Heb Volland nu ook gehaald. Anticiperen op het ouder worden van Robben en Ribery.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |