quote:
Ik krijg mixed signals hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een kloon? Bitch pleasequote:Op zondag 16 november 2014 14:07 schreef Bombvis het volgende:
Met je kloon een verkapt naamtopic maken
Kloons kunnen oud zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 14:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik een kloon? Bitch pleaseGeregistreerd: vrijdag 24 september 2010 @ 09:16
![]()
(overigens had ik daarvoor een andere account)
Soort van creatief ofzo?quote:Op zondag 16 november 2014 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Er is een user. Deze user is een topuser. Maar nametopics mogen niet. Maar deze user is love, deze user is life. Ik moet het toch uiten.
Fervent heb ik gezocht naar de woorden.
Yahtzee kan mij niet bekoren
Liefde, deze user is het, in meerdere oorden
Aandoenlijk ook, naar behoren
Xylografie, dat is voor gestoorden
Helaas kan ik niet zeggen welke user het hier betreft. Maar deze user is een topuser. Deze user is love, deze user is life.
Peace.
Ja, of ik ben de inloggegevens van die account vergeten, en het was ook op een of ander onzinnig e-mailadres wat ik me ook niet kan herinneren. Maar hey, wat jij wil geloven, je gaat je gang maarquote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Kloons kunnen oud zijn.
En je bent dat dus wel daar je een ander account had.
In bed fake je zeker ook altijd?
Als deze onzin al als slim wordt omschreven, dan twijfel ik over de toekomst van het Nederlands volkquote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef SoMuchTrouble het volgende:
[..]
Soort van creatief ofzo?gast ga lekker ontbijten in een onbekend café met je slimme kutkop
Als jij een post van een willekeurig iemand op het internet nodig hebt om te twijfelen aan de toekomst van het Nederlandse volk, dan twijfel ik over de toekomst van het Nederlandse volk.quote:Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als deze onzin al als slim wordt omschreven, dan twijfel ik over de toekomst van het Nederlands volk
dankuuquote:Op zondag 16 november 2014 14:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah. Nou. Gefeliciteeeeeeeerd onbekende user
je feliciteerde mequote:Op zondag 16 november 2014 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme jou bedoel ik helemaal niet
Toch nog geneukt?quote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef hairybeardyman het volgende:
Godverdomme ik kwam vandaag toch een lekker wijf tegen met ZULKE jopen!
Helaas was ze al getrouwd.
Ik dacht dat het vrij duidelijk was met die OP, maar heyquote:Op zondag 16 november 2014 23:19 schreef Homijn het volgende:
Ik snap wie TS bedoelt.![]()
De user die hij bedoelt, heeft zich nog niet in dit topic gemeld.
Kusjequote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef Fylax het volgende:
Bedankt. Dit vind ik echt lief. Maakt echt m'n dag goed.![]()
![]()
Gaat niet over jouquote:Op zondag 16 november 2014 23:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Werd het niet eens tijd. Eerlijk na alles wat ik hier compleet belangeloos voor jullie doe.
Dank U mensen, deze doet me goed.![]()
Hoezo laatste kwartier?quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef tailfox het volgende:
Ik wil naamtopic voor laatste kwartier
Niet?quote:
mijn verjaardag welquote:Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hoezo laatste kwartier?Vergaat de mensheid om middernacht?
Sorryquote:Op zondag 16 november 2014 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Knap lastige username nog ervoor.
Mag die nu in je kontje komen?quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef Fylax het volgende:
Bedankt. Dit vind ik echt lief. Maakt echt m'n dag goed.![]()
![]()
Ik vier ook mijn niet verjaardag. Maar vrienden en fam vieren wel verjaardag.quote:Op zondag 16 november 2014 23:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat vind ik zo afgezaagd, verjaardagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |