Neem aan dat je St. Vincent bedoelt? Was een maand geleden nog bijzonder goed in Doornroosje. Wat was er troep aan?quote:Op zondag 23 november 2014 21:24 schreef Norrage het volgende:
En ik heb onze liefste hipsterteef gezienwas wel na 2 nummers weg, wat een troep
Ik vind het echt een verschrikkelijk kunststukje, theatraal, muziek die totaal niet aan mij besteed is (tenmintse zoals ze nu optrad, want oudere albums vind ik prima) en geluid stond niet eens heel goed (Grote zaal + pop is slechte combi). Nee, een optreden als dat is mijlenver van mijn smaak verwijderd. Een tUnEyARdS daarvoor daarentegen, net zo theatraal, bizar maar wel echt een feestje. Wat was dat tofquote:Op maandag 24 november 2014 00:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Neem aan dat je St. Vincent bedoelt? Was een maand geleden nog bijzonder goed in Doornroosje. Wat was er troep aan?
Fugaziquote:Op maandag 24 november 2014 12:11 schreef Gehenna het volgende:
Hé die 'first demo tape' die Fugazi onlangs uitbracht klinkt toch behoorlijk onderhouden![]()
En genoeg (voor mij) onbekende nummers
Toch wel een bazenbandje hoor, de eerste keer dat ik ze hoorde dacht ik vooral (op 'Waiting Room' na) 'meh', maar met elke luisterbeurt werd het steeds leuker. Dat effect gaat nog steeds doorquote:Op maandag 24 november 2014 13:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
Fugazi![]()
Ik moet hem nog beluisteren..
Fugazi is geweldig, maar vooral het latere werk is niet zo direct als Waiting Room. Die aflevering vorige week gezien, ook tof om de Bad Brains langs te zien komen.quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toch wel een bazenbandje hoor, de eerste keer dat ik ze hoorde dacht ik vooral (op 'Waiting Room' na) 'meh', maar met elke luisterbeurt werd het steeds leuker. Dat effect gaat nog steeds door
Inmiddels van die Foo FIghters docu ook de eerste 2 aflevering gezien. In Washington is Ian McKay ook prominent aanwezig. Toffe gast. Die hele DIY-attitude van Dischord wist ik van, maar ik had me nooit bedacht dat ze (één van) de eerste waren daarin
Ah ik wist dat ze een soundtrack hadden met die naam, geen idee dat het om hun eigen docu gingquote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
De Fugazi documentaire Instrument is trouwens ook het kijken wel waard.
Yup, erg goed. De versie van Guildford Falls op Instrument is geweldig.quote:Op maandag 24 november 2014 14:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah ik wist dat ze een soundtrack hadden met die naam, geen idee dat het om hun eigen docu gingThanks voor de tip.
Ah en hij staat gewoon op Youtube
Pailhead was ik net aan het luisterenquote:Op maandag 24 november 2014 14:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup, erg goed. De versie van Guildford Falls op Instrument is geweldig.
quote:Op maandag 24 november 2014 14:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Pailhead was ik net aan het luisteren
Ja hij was erg tof, kwam er ook via die 'Side Trax' album op. Daar stond ook 1000 Homo DJs (supernautquote:Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef bartrid het volgende:
[..]![]()
Toch wel 1 van de beste Ministry projecten
Ze gaan hard, ik moet het album eerst nog luisterenquote:Op maandag 24 november 2014 15:04 schreef Norrage het volgende:
Wisten de Ought-fans trouwens al dat er een nieuwe EP uit is?
http://open.spotify.com/u(...)UvZcLGS149y2gNzJIiJf
No name, no sloganquote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja hij was erg tof, kwam er ook via die 'Side Trax' album op. Daar stond ook 1000 Homo DJs (supernaut) , Acid Horse en PTP, maar Pailhead schitterde daar behoorlijk
Doen! Je moet wel kunnen meepraten over de beste act van LGW en van het jaar!!!quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ze gaan hard, ik moet het album eerst nog luisteren
OOooh klinkt best lekker allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |