Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar beloof niks. Ik wil liever The Afghan Whigs in de Top 2000, om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is zo onbekend, die krijg je er helemaal nooit in. Je kunt beter voor de bekendste gaan. Wake Up zou dan ook een goeie kandidaat zijn
En liken kan altijd he?
Je hebt 5 vrije keuzes he? Dus dan kun je ook nog andere nummers proberenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar beloof niks. Ik wil liever The Afghan Whigs in de Top 2000, om maar wat te noemen.
I know. Maar ik heb gisteren al gestemd, dus ben sowieso te laat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt 5 vrije keuzes he? Dus dan kun je ook nog andere nummers proberen
Ah dan houdt het opquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
I know. Maar ik heb gisteren al gestemd, dus ben sowieso te laat.
Nope, zit thuis met migrainequote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Toch een aardig lijstje gecreerd.
Twarres Wer Bisto
Hot Butter - Popcorn
Darude - Sandstorm
Was tegelijkertijd bij Mac Demarco, wat ook een erg sterke show was.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:
Ought nog beter dan verwacht![]()
Wat een band. Ongetwijfeld beste van het festival, en sowieso een van de revelaties van het jaar
Enige wat ik weet is dat toen wij om 23:56 binnen wandelden (officiële starttijd: 23:30) hij net met het laatste nummer bezig was, en dat daarna direct de DJ begon te draaien. Toen zijn we na 5 minuten afgedropen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:14 schreef Norrage het volgende:
Maar Curtis ging ook een 20 minuten langer door toch om het goed te maken?
Hmm , vaag...maar ik probeer niet eens meer de EKKO in te komen, dat ding is gewoon altijd veels te vol. Je moet daar óf je hele avond plannen óf gewoon maar niet komen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat toen wij om 23:56 binnen wandelden (officiële starttijd: 23:30) hij net met het laatste nummer bezig was, en dat daarna direct de DJ begon te draaien. Toen zijn we na 5 minuten afgedropen.
Zou kunnen dat ie langer heeft gespeeld, maar dan was ie mogelijk nog vroeger aan z'n set begonnen dan ik al dacht. Maar mocht ie om 0:05 of zo weer verder gegaan zijn dan voel ik me wel een schlemiel.
Zonde, zeker gezien de aard van het festival. Sowieso hebben ze er een handje van om net iets te grote namen te zetten in te kleine zalen; in voorgaande jaren was het ook altijd gedoe met De Helling.quote:Op zondag 23 november 2014 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm , vaag...maar ik probeer niet eens meer de EKKO in te komen, dat ding is gewoon altijd veels te vol. Je moet daar óf je hele avond plannen óf gewoon maar niet komen.
Erg goed! En heerlijk suf ook. 1 bandlid die gewoon een mp3tje in start en de rest van de tijd goedkeurend swingend bier staat te hijsen op het podium, terwijl de ander met een speedkop zichzelf helemaal te pletter zat te schreeuwen voor de microfoon. Geweldige energie.quote:Op zondag 23 november 2014 16:25 schreef methodmich het volgende:
Hoe was Sleaford Mods, Grobbel? Of moet je daar nog heen?
quote:James Blake has revealed in a new interview with the Miami New Times (via CoS) that his new album, the follow-up to Overgrown, is "seventy percent done" and is set for release in "about five months."
quote:Op zondag 23 november 2014 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sexy. Die feature van Kanye die je slim hebt weggelaten is dan weer jammer.
Haha, zo zie ik het ook wel voor me inderdaad. Is precies een beetje zoals hun muziek. Daar heeft de 'muzikant' het op het oog ook makkelijker dan de verhalenverteller.quote:Op zondag 23 november 2014 17:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Erg goed! En heerlijk suf ook. 1 bandlid die gewoon een mp3tje in start en de rest van de tijd goedkeurend swingend bier staat te hijsen op het podium, terwijl de ander met een speedkop zichzelf helemaal te pletter zat te schreeuwen voor de microfoon. Geweldige energie.
Suuns is vet. Benieuwd of nieuw materiaal nog boeiend wordt.quote:Op zondag 23 november 2014 14:38 schreef Norrage het volgende:
Straks Lucrecia Dalt zien
En Suuns.
Denken jullie dat William Basinski live een aanrader is? Ach ik ga wel even kijke, staat nauwelijks iets tegenover al moeten we met zijn allen Selda zien geloof ik, als ik LGW orga moet geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |