Noem dan Kids Alright,.echt niemand die Leg kent natuurlijkquote:
Het gaat me helemaal niet om een specifiek nummer van Bettie. Gewoon om het idee dat dansplaat aanmerking zou kunnen maken om bij de top 2000 beste nummers ooit te horen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Noem dan Kids Alright,.echt niemand die Leg kent natuurlijkKids Alright is trouwens ook vooral bekend bij degene die in de 90s uitgingen.... dat het toevallig jouw favoriet van Bettie is wil niet zeggen dat die natuurlijk in de lijst moet.
Het is een beetje als stemmen in een dictatuur.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:54 schreef ranja het volgende:
Volgens mij laten ze de mensen stemmenPer definitie ene populariteitskwestie dus.
Bettie opnemen kan best maar als daar bijna niemand op stemt worden ze ook zo van de keuzelijst afgehaald. Gebeurt met zoveel.
In Nederland heb je ook gewoon een keuzelijst bij de verkiezingen hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is een beetje als stemmen in een dictatuur.
Ja en daar mag iedereen aan meedoenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook gewoon een keuzelijst bij de verkiezingen hoor.
Hardop lachenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Toch een aardig lijstje gecreerd.
Twarres Wer Bisto
Rick Astley Never Gonna Give You Up
Rasmsus In The Shadows
PSY - Gangnam Style
O-Zone - Dragostea Din Tei
Marco Borsato - Rood
James Blunt - You're Beautiful
Hot Butter - Popcorn
Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (Kedeng Kedeng)
Duck Sauce - Barbra Streisand
Youp van 't Hek - Flappie
Tina Turner - Private Dancer
Stromae - Alors On Danse
Swedish House Mafia - Save The World
Red Hot Chili Peppers - Tell Me Baby
Eigen keuze
Darude - Sandstorm
Baauer - Harlem Shake
K-Liber - Viben
DHC - 180CC
Captain Ahab - This Music Sucks
Doe ook allemaal captain ahab als voorkeursnummer, als die in de top2000 komt kan ik gelukkig sterven.
Nee. Kid Jibber staat niet in Discogs, mijn vaste downloadsites voor obscure muziek hebben niets, Soulseek niet...quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:11 schreef Z het volgende:
Ik zoek een nummer: 'Kid Jibber - Dozens'. Kunnen jullie het ergens vinden?
Het staat zelfs fout op de BBC 6 site, waar ik het nummertje hoorde. Dank!quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Kid Jibber staat niet in Discogs, mijn vaste downloadsites voor obscure muziek hebben niets, Soulseek niet...
Het nummer bestaat, want ik heb hier een preview, maar verder kom ik niet.
edit: Oh, klootzak, het debuutalbum komt in januari pas uit
Tot die tijd YouTuben dus.
Of dat rippen, kan ook. Heb je wel slechte kwaliteit.
Ik heb inmiddels wel een download gevonden, nu ik weet dat het niet Kid Jibber is maar Jib Kidder.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:23 schreef Z het volgende:
[..]
Het staat zelfs fout op de BBC 6 site, waar ik het nummertje hoorde. Dank!
Dan zou ik voor Neighborhood #2 (Power Out) zijn gegaan...quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef MaJo het volgende:
Hier dan ook nog maar even mijn krijg Arcade Fire in de top2000 promotieIk heb er een heuse Facebook voor aangemaakt
https://www.facebook.com/arcadefiretop2000 Stem op Rebellion als vrije keuze en krijg Arcade Fire in de lijst
![]()
Die is zo onbekend, die krijg je er helemaal nooit in. Je kunt beter voor de bekendste gaan. Wake Up zou dan ook een goeie kandidaat zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Neighborhood #2 (Power Out) zijn gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |