Laten we het dan iets groter trekken dan alleen jij of mij. Even kijken of we invloed kunnen uitoefenen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb in ieder geval op Fake Empire gestemd.
Namens MaJo:quote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Moody het volgende:
Even serieus: Welk nummer gaan we boosten in de top-2000? Lijkt me wel kewl als het lukt.
Fake Empire lijkt me een goede kandidaat. Als we hier nou 200 mensen op kunnen laten stemmen, moet The National zijn eerste vermelding moeten kunnen krijgen in de top-2000, hoe vreselijk dat ook is.....
Ja, Bloodbuzz Ohio lijkt me ook zowat de enige kanshebber om in de lijst te komen, Fake Empire is bij voorbaat al redelijk kansloosquote:
vanwege Birdy ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, Bloodbuzz Ohio lijkt me ook zowat de enige kanshebber om in de lijst te komen, Fake Empire is bij voorbaat al redelijk kansloos
Omdat het met voorsprong hun "grootste" radiohit was. En oké, nog steeds niet echt voor de juiste doelgroep maar iets als Fake Empire is toch best obscuur en zie ik nooit in de eindlijst verschijnen. Ik weet het, totaal andere radiostations maar ik vind 3FM / StuBru altijd een goede indicator wat de grootste hits van indiebands zijn:quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
vanwege Birdy ofzo?
Ohnee, dacht even dat Birdy die gecoverd had. Hoezo is Bloodbuzz populair?![]()
Als je dit interview leest, word je misschien een grotere fan: http://www.kindamuzik.net(...)sie-op-muziek/25507/quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef bartrid het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niets van de hype daaromheen. Beetje een mix van The Streets en The Fall met preset keyboards of zo. Sommig teksten zijn dan wel weer sterk.
Op youtube heeft Fake Empire bijna 1 miljoen meer hits, is wel iets ouder natuurlijk. Maar ik denk niet dat het elkaar veel ontloopt in bekendheid.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Omdat het met voorsprong hun "grootste" radiohit was. En oké, nog steeds niet echt voor de juiste doelgroep maar iets als Fake Empire is toch best obscuur en zie ik nooit in de eindlijst verschijnen. Ik weet het, totaal andere radiostations maar ik vind 3FM / StuBru altijd een goede indicator wat de grootste hits van indiebands zijn:
http://www.last.fm/user/StuBruRadio/library/music/The+National
Waarschijnlijk belandt ie wel in de goot of wordt ie ergens een keer met een flinke overdosis gevonden. Dat gevoel heb ik erbij.quote:Op zondag 30 november 2014 12:47 schreef Norrage het volgende:
Wel bizar intrigerende docu. Heel mooi. Echt een wonderkind die Jelte. Maar het wordt al wel snel uitgemolken nu...
Waarschijnlijk is dat al lang een keer gebeurd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk belandt ie wel in de goot of wordt ie ergens een keer met een flinke overdosis gevonden. Dat gevoel heb ik erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Leuke band idd.quote:Op maandag 1 december 2014 01:31 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag wat fijne dingen geluisterd. Onder andere Let it Be van The Replacements, die zie ik nog wel mijn top platen lijst in groeien op termijn.
Ulverquote:Daarnaast ook nog Shadows of the Sun van Ulver met die kenmerkende hert, rendier wat is het op de voorkant, hele relaxte Electro, geen idee welk subgenre want daar heb ik echt de ballen verstand van, maar schijnt dat ze ook Black Metal platen hebben, dat kan ik mezelf dan echt niet voorstellen als ik deze plaat luister, ik vind deze iig fijn en aan Black Metal ga ik me niet wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |