Dit. Ik heb een punt !quote:
Helemaal niet. Datismijnmening heeft een puntquote:
Echt hè, slaaf van het kapitalisme is het.quote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Serieus, wat bezielt iemand om fan te zijn van chevrolet?
quote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oké... that's it...
B'AWKA N'GIR INWUMB M'KONO;
TAZUMBA KWA NUTAN I'PONO;
MI LA GARETA KWAME N'ONO...
Ik maak een grappie jongquote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal niet. Datismijnmening heeft een punt
quote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oké... that's it...
B'AWKA N'GIR INWUMB M'KONO;
TAZUMBA KWA NUTAN I'PONO;
MI LA GARETA KWAME N'ONO...
De dag dat ik moet lachen om een grap van jou gaan we niet meer meemaken denk ikquote:Op zondag 16 november 2014 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik maak een grappie jongga lachen
Ik zit onder de Amerikaanse plakquote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Serieus, wat bezielt iemand om fan te zijn van chevrolet?
Hahahaquote:Op zondag 16 november 2014 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik maak een grappie jongga lachen
Drs Janmaatquote:Op zondag 16 november 2014 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
Na de moord op Willem van Oranje nam Prins Maurits de militaire leiding over de Republiek over, maar wie nam de politieke leiding voor zijn rekening?
Je moest lachen om die grap van jansje, dus die dag is al geweestquote:Op zondag 16 november 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De dag dat ik moet lachen om een grap van jou gaan we niet meer meemaken denk ik
Pim Fortuin?quote:Op zondag 16 november 2014 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
Na de moord op Willem van Oranje nam Prins Maurits de militaire leiding over de Republiek over, maar wie nam de politieke leiding voor zijn rekening?
Ik kom niet meer bij.quote:
Kan het me niet heugenquote:Op zondag 16 november 2014 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moest lachen om die grap van jansje, dus die dag is al geweest
Ik wel mwuahanabaquote:
ROFLKONINGquote:Op zondag 16 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik las:
Gebroeders Ko - toeter op mijn waterscooter hahahhahaaha
Oeleboelequote:Op zondag 16 november 2014 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
vraag:
Wie is de huidige president van Zimbabwe?
Joseph Kabila?quote:Op zondag 16 november 2014 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
vraag:
Wie is de huidige president van Zimbabwe?
NOu ja, ik wist hem wel iigquote:Op zondag 16 november 2014 00:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, als het over Zimbabwe gaat is het een inkopper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |