Je PSN ID bedoel je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Nober het volgende:
Even een vraag, kan ik mijn eigen nickname die ik voor PS3 had weer gebruiken op de PS4?
Je kan gewoon hetzelfde account houden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Nober het volgende:
Even een vraag, kan ik mijn eigen nickname die ik voor PS3 had weer gebruiken op de PS4?
Yepquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, die kan je gewoon weer gebruiken op de PS4?
Ja gratis online gamen is voorbijquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef Nober het volgende:
Heb wel Plus nodig om online te kunnen gamen, da's wel kut.
Je hoeft ze niet gespeeld te hebben. Het is geen trilogie zoals Mass Effect. Het zal wel weer uitblinken in de gespreksopties en de verhalen van je party members, dat is toch altijd het tofstquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Aan de ene kant heb ik toch wel weer veel zin in een goede RPG. Bedoel Fallout 4 laat helaas nog wel ff op zich wachtenMaarja weet niet of Dragon Age mij zal pakken en heb echt geen zin om die delen daarvoor nog te gaan spelen. Mass Effect vond ik wel echt geweldig van die studio
47 euro per jaar is best veel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja gratis online gamen is voorbij
Je kan toch een nieuwe PSN aanmaken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:53 schreef Jiang153 het volgende:
Je kan nog niet je PSN naam veranderen toch?
Oh dacht juist wel dat het een soort van Mass Effect wasquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet gespeeld te hebben. Het is geen trilogie zoals Mass Effect. Het zal wel weer uitblinken in de gespreksopties en de verhalen van je party members, dat is toch altijd het tofst
http://kotaku.com/a-begin(...)ragon-age-1658487212quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Aan de ene kant heb ik toch wel weer veel zin in een goede RPG. Bedoel Fallout 4 laat helaas nog wel ff op zich wachtenMaarja weet niet of Dragon Age mij zal pakken en heb echt geen zin om die delen daarvoor nog te gaan spelen. Mass Effect vond ik wel echt geweldig van die studio
47eur per jaar is amper ietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
47 euro per jaar is best veel.
[..]
Je kan toch een nieuwe PSN aanmaken.
Ok gezelligquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://kotaku.com/a-begin(...)ragon-age-1658487212
lees gezellig met me mee
40eur als je t goed speelt??quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
47eur per jaar is amper iets
(40eur als je t goed speelt)
Dat is slechts een paar euro per maand, en je krijgt daarvoor 24games online gamen en kortingen terug (ps4 dan)
ook nog 48games per ps3 of vita erbij
Ps plus is geweldig
vaak zat aanbiedingen.quote:
Zou graag mijn trophies willen behoudenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
47 euro per jaar is best veel.
[..]
Je kan toch een nieuwe PSN aanmaken.
Je vergeet de cloud en het pre-loadenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
47eur per jaar is amper iets
(40eur als je t goed speelt)
Dat is slechts een paar euro per maand, en je krijgt daarvoor 24games online gamen en kortingen terug (ps4 dan)
ook nog 48games per ps3 of vita erbij
Ps plus is geweldig
Al die actie voor zo'n Plus abo kan leuk zijn maar ik speel vooral de games die ik koop.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vaak zat aanbiedingen.
Ik heb de laatste 3(?) jaar rond de 37 betaald elke x.
Die van mij verloopt nu op 12december weer. Hopelijk deze maand weer een leuke actie.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck it ik ga hem wel gewoon halenHet ziet er echt super top uit en heb ook gewoon zin in om weer een nieuwe wereld in te duiken met mijn character. Lekker weer vele uren jezelf verliezen in zo'n wereld
![]()
Ik zei eerst wel dat ik niet echt van de fantasy ben, maar je mist zo wel top titels zoals Dragon Age.
http://www.dragonagekeep.com moet je ff inloggen met je Origins account en dan krijg je een introductie voor als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck it ik ga hem wel gewoon halenHet ziet er echt super top uit en heb ook gewoon zin in om weer een nieuwe wereld in te duiken met mijn character. Lekker weer vele uren jezelf verliezen in zo'n wereld
![]()
Ik zei eerst wel dat ik niet echt van de fantasy ben, maar je mist zo wel top titels zoals Dragon Age.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
http://www.dragonagekeep.com moet je ff inloggen met je Origins account en dan krijg je een introductie voor als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]Net als ik die site zoek kom jij er (weer) mee
2e x dat je me blij maakt met dat
Zal daar ook eens naar kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
http://www.dragonagekeep.com moet je ff inloggen met je Origins account en dan krijg je een introductie voor als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt.
Dat gaat nog wel even duren... Misschien dat ze Zestiria nog porten, al is daar helemaal nog niets over gemeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
Waar zijn de Jrpgs voor de PS4
Tales games
ja vast 2 jaar later ofzoquote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren... Misschien dat ze Zestiria nog porten, al is daar helemaal nog niets over gemeld.
Ik denk dat ik hem dinsdag via de US Store binnensleep, paar dagen eerder beginnen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:25 schreef Jimbo het volgende:
Morgen maar even langs game mania.
Heb nog een shitload aan ps3 games... dan ben ik er maar van af en kan ik voor 20eur gelijk dragon age bestellen.
Ja, dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 16 november 2014 01:08 schreef CoExist het volgende:
Wat ik mij afvraag betreffende dat PS+ he?
Als ik nou de DLC "Freedom Cry" voor Assassin's Creed 4: Black Flag koop met korting (nu €5,99 i.p.v. €14,99) kan ik deze nog wel spelen als mij ln PS+ abonnement verlopen is na een jaar?
Yep, dat is gwn mogelijkquote:Op zondag 16 november 2014 01:08 schreef CoExist het volgende:
Wat ik mij afvraag betreffende dat PS+ he?
Als ik nou de DLC "Freedom Cry" voor Assassin's Creed 4: Black Flag koop met korting (nu €5,99 i.p.v. €14,99) kan ik deze nog wel spelen als mij ln PS+ abonnement verlopen is na een jaar?
hij komt de 18e toch?quote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem dinsdag via de US Store binnensleep, paar dagen eerder beginnen.
In de US ja, de officiële release in Europa is donderdag.quote:Op zondag 16 november 2014 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij komt de 18e toch?
Gewoon dinsdag de shop in i guess
Echt? Oh shit, ik dacht dat ik hem gewoon dinsdag al kon halen.quote:Op zondag 16 november 2014 01:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
In de US ja, de officiële release in Europa is donderdag.
Jep, maar het kan natuurlijk zomaar zijn dat winkels hier hem dinsdag al gaan verkopen.quote:Op zondag 16 november 2014 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Echt? Oh shit, ik dacht dat ik hem gewoon dinsdag al kon halen.
Maar goed, dinsdag dan de laatste DLC voor Battlefield 4.
Tales is net uit op de Vitaquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
Waar zijn de Jrpgs voor de PS4
Tales games
Nice, welkom bij de club, ik kon het ook niet laten. Had er eerst echt zin in, want het is natuurlijk Bioware, en die eerste was ook leuk, maar na alle negativiteit rond grote spellen de afgelopen tijd was ik toch wat huiverig. Na er een klein beetje over gelezen te hebben was ik snel overtuigdquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)e-inquisition-review
ja ik ben er uit, ik haal hem.
Typisch, samen een dungeon crawlen ?
grrrr dat is stom!quote:Op zondag 16 november 2014 01:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
In de US ja, de officiële release in Europa is donderdag.
Nooit Guild Wars gespeeld, maar volgens mij is DA veel meer een ''hardcore'' RPG. Een groot deel van de game ben je naast combat ook bezig met morele keuzes maken en praten met NPC's, zoals je party members. Geen idee of dit in Guild Wars ook het geval is.quote:Op zondag 16 november 2014 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Dragon Age voelt een beetje als een offline variant van Guild Wars. Ik weet niet wat ik er van vind...
Waarom heb je niks met Skyrim? In Inquisition hebben ze er wel een Skyrim-sausje overheen gegooid qua grote open gebieden die je kunt exploren. Je kunt er gewoon instappen zonder de eerdere 2 delen gespeeld te hebben, het staat los van elkaar, al is het natuurlijk leuker om deze wel gespeeld te hebben, qua referenties en dergelijke, al weten we nog niet wat voor een impact je keuzes in de vorige games zullen hebben op Inquisition. Wel zou ik het filmpje op http://dragonagekeep.com aanraden om te kjiken om de lore een beetje beter te begrijpen.quote:Op zondag 16 november 2014 12:45 schreef Bolters het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen over Dragon Age: Inquisition. Ik heb geen andere delen uit de Dragon Age-serie gespeeld en heb zelf niks met Skyrim. Daarentegen vind ik World of Warcraft en Guild Wars wel erg tof.
Kun je Inquisition spelen zonder dat je de eerdere Dragon Age-delen hebt gespeeld of begrijp je de game/het verhaal dan niet? En hoe zit het met de moeilijkheid van deze game? Is het bijvoorbeeld altijd duidelijk wat je moet doen en waar je heen moet? Of ben je ook veel aan het zoeken naar de juiste route en quests etc?
Ben benieuwd!
Daar zul je wel even zoet mee zijn denk ikquote:Op zondag 16 november 2014 12:57 schreef Jimbo het volgende:
net bij gamemania geweest.
Er staat online dat als je ps4 games wilt hebben, je minimaal 1 ps4 game dient in te dienen.
Dus ik kom aan met 2 ps4 games, en 2 ps3 games, en wou dan van de inruilactie gebruik maken voor 2 ps4 games
is dat niet mogelijk
[ afbeelding ]
Zo te zien is nergens te lezen dat dit de zelfde console betreft als waar de games ;voor ingewisseld worden
Erg jammer weer ditDus nu heb ik alleen dragon age zogenaamd voor 2 tientjes weten te bemachtigen (Fifa 14 en Hobbit ingewisseld, had me op marktplaats minder opgeleverd)
Achja, donderdag dragon age
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |