Omdat je een keer wint van Taylor op een WK ben je meteen een van de grote talenten, eerder een Kirk Shepherd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef Monolith het volgende:
Uitstekend van Phil weer, maar echt dramatisch van Smith.
Die kon het al niet bolwerken tegen Sjon Partquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat je een keer wint van Taylor op een WK ben je meteen een van de grote talenten, eerder een Kirk Shepherd.
Michael Smith verliest uiteraard ook gewoon van Co.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kon het al niet bolwerken tegen Sjon Part
Beter stopt die ermeequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael Smith verliest uiteraard ook gewoon van Co.
PDC
2012: First round (lost to Co Stompé 0–3)
2013: First round (lost to Raymond van Barneveld 0–3)
2014: Third round (lost to Peter Wright 3–4)
Dat was hij daarvoor al wel en hij gooide dit toernooi ook zeker niet slecht, maar hier heeft hij het na 6 legs opgegeven lijkt het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat je een keer wint van Taylor op een WK ben je meteen een van de grote talenten, eerder een Kirk Shepherd.
Dit is gewoon minachting voor de dartssport. Schoren dat varken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef y8987 het volgende:
hoe kan een tuchtcomissie bepalen of je goed genoeg bebt gegooid? als het niet gaat dan gaat het niet! En dan is het toch logisch dat je opgeeft
Hoe vaak staat barney niet neeschuddend zijn pijlen weg te gooien omdat het niet lukt? Als die elke keer bij de tuchtcomissie langsmoet, daar zou hij een dagtaak aan hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon minachting voor de dartssport. Schoren dat varken.
Barney doet het niet vanaf de eerste leg. Deze halve gare staat al vanaf minuut 1 te schelden op zichzelf en te vloeken. Tegen Phillip Douglas Taylor nog wel. Wat verwacht je dan van jezelf?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hoe vaak staat barney niet neeschuddend zijn pijlen weg te gooien omdat het niet lukt? Als die elke keer bij de tuchtcomissie langsmoet, daar zou hij een dagtaak aan hebben
Nee pardon, hij doet het vanaf de twee leg, dat maakt niet natuurlijk verschil.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney doet het niet vanaf de eerste leg. Deze halve gare staat al vanaf minuut 1 te schelden op zichzelf en te vloeken. Tegen Phillip Douglas Taylor nog wel. Wat verwacht je dan van jezelf?
En dat terwijl hij zestien pijlen op de dubbel heeft gemist.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
In alle hectiek vergeten we dat Taylor 107.23 gemiddeld pleurt, mooi man.
Dit ging ook lekker gisteren.quote:
Ajax - Chelsea? Iets gemist!?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jippie. We loten weer Chelsea in de QF.
Elke eredivisie club kan daar alleen maar van dromen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
In je dromen dat Ajax-Chelsea een QF wedstrijd is in welk toernooi (of topic) dan ook.
Nee deze waar Mardle de hele partij gewoon staat te dansen zelfs bij 4-3 achter en alsnog wint na 3-0 achter te hebben gestaan. Jammer dat hij dat jaar het WK niet wonquote:
Truckers on Ice heeft voorrang.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vuile Hamster die Huybrechts. Michael uitschakelen en twee dagen later keihard choken, lul.
Dat valt nog te bezien natuurlijk, maar zoals verwacht is het gewoon weer terug naar de middelmaat.quote:Op zondag 16 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vuile Hamster die Huybrechts. Michael uitschakelen en twee dagen later keihard choken, lul.
Ok, doei.quote:Op zondag 16 november 2014 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Tering Belg. Zet hem weer af zo. Taylor wint klaar.
Taylor met drie net niet spelers inderdaad. Hoop dat King of anders Huybrechts if Chisnall in de finale nog boven zichzelf uit stijgen, maar ik vrees dat Phil in zijn huidige vorm gewoon de finale met 3 legs tegen wint oid.quote:Op zondag 16 november 2014 14:35 schreef hafcfan het volgende:
ChizzyEven serieus dit is de matigste halve finale line up sinds tijden
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=290998&part=sportsquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
En de rebreak. Pauze met een 8-7 voorsprong voor Chizzy.
quote:
Dankje man, ik dacht eigenlijk dat vanavond de halve finales waren.quote:Op zondag 16 november 2014 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=290998&part=sports
Toch nog wel een leuke pot met een vrij goed niveau eigenlijk.
Alles goed met je verder?quote:
Taylor kan niet meer verliezen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
Laat King weer zo'n goede dag hebben, Taylor gun ik deze echt niet in dit nog matig overgebleven veld.
Hij drukt zijn tong tegen zijn onderlip en slist.quote:Op zondag 16 november 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Chisnall kan je echt niet verstaan.
quote:Op zondag 16 november 2014 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Hij heeft pijn van Mike zijn uitspraak
Slissen doe je maar op de basisschool.quote:Op zondag 16 november 2014 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij drukt zijn tong tegen zijn onderlip en slist.
#Slikse de Rat
#Brabanders
Sjon Troost heeft dat met 5 dagen opgelost. Maar dit geheel Ruud Terzijde.quote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slissen doe je maar op de basisschool.
16-5 ja.quote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Sportex het volgende:
Kut toernooi zo man. Finale zal wel 16-9 ofzo worden.
Op dit toernooi heb je al-tijd verrassingen. Vorig jaar Waites - Thornton was wel verrassend maar Taylor - Lewis was wel verwacht.quote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Sportex het volgende:
Ok leukquote:Op zondag 16 november 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dit toernooi heb je al-tijd verrassingen. Vorig jaar Waites - Thornton was wel verrassend maar Taylor - Lewis was wel verwacht.
Negen legs gaat chisnall echt niet winnen hoorquote:Op zondag 16 november 2014 16:18 schreef Sportex het volgende:
Het is zaak dat hij net wat beter gaat gooien dan Taylor.quote:Op zondag 16 november 2014 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Theoretisch kan King dit nog winnen, we zullen zien of het ook daadwerkelijk gaat lukken.
Zoiets wel.quote:Op zondag 16 november 2014 16:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Negen legs gaat chisnall echt niet winnen hoor
Echt? Zo had ik het nog nooit bekeken.quote:Op zondag 16 november 2014 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Als King vanaf nu elke leg wint dan wint hij de wedstrijd.
Ik heb het nog even nagerekend maar het klopt wel.quote:Op zondag 16 november 2014 16:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Echt? Zo had ik het nog nooit bekeken.
Toch fijn dat ik hier nog iets opsteek zo nu en dan.quote:Op zondag 16 november 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagerekend maar het klopt wel.
Dan wint ie helemaal geen legs meer.quote:Op zondag 16 november 2014 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Hij moet gewoon alle pijlen in de 3 keer 20 gooien.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan wint ie helemaal geen legs meer.
Mja das wel minder dan.quote:Op zondag 16 november 2014 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan wint ie helemaal geen legs meer.
Het is Mardle voor jouquote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef HulkHeld het volgende:
Engelse commentator![]()
Taylor is heel goed, maar 166 gaatie niet uitgooien.
Wayne Mardlequote:Op zondag 16 november 2014 16:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat voor mij te bepalen![]()
Ik vroeg me ook al af of hij Wade wilde provoceren ofzo.quote:Op zondag 16 november 2014 20:13 schreef Nober het volgende:
Hand in hand met Wade's wijf, goed bezig Phil.
Is haar laatste wedstrijd als walk on girlquote:Op zondag 16 november 2014 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af of hij Wade wilde provoceren ofzo.
Ah vandaar. Nieuw vlees dus.quote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is haar laatste wedstrijd als walk on girl
Zeg dat wel. Zo zie je maar hoe kut het is wanneer Mike/Lewis/Wade de finale niet halen tegen Phil. De rest is automatische kansloos.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Je gaat een keer pissen en het staat 3-0
boooooooring
Misschien krijgt Taylor wel een hartaanval ofzo.quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou Chisnall zelf ook maar een greintje hoop hebben?
2013 - Finale tegen Thornton op dit toernooiquote:Op zondag 16 november 2014 20:26 schreef y8987 het volgende:
Begin dit jaar of eind vorig jaar was er toch ook al zo doodsaaie finale waarbij een speler zo beetje alle kegs won, volgens mij tegen thornton.
Je moet inderdaad een speler hebben die kan pieken en dat ook doet op het juiste moment. Chisnall is gewoon een degelijke speler. Die gaat er hier dus kansloos af.quote:Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Zo zie je maar hoe kut het is wanneer Mike/Lewis/Wade de finale niet halen tegen Phil. De rest is automatische kansloos.
Ja. Hoop dat het snel over is.quote:Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou Chisnall zelf ook maar een greintje hoop hebben?
quote:Op zondag 16 november 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA RATATATATATA KOEKOEK DE COMEBACK IS ON
We zien het!quote:Op zondag 16 november 2014 20:36 schreef Zorro het volgende:
Chisnall levensgevaarlijk, 100% op dubbel
Ja, precies.quote:Op zondag 16 november 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bats.
Chisnall houdt de wedstrijd in leven.
Ahh, daar hebben we die beruchte uitspraak weerquote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Als Chisnall vanaf nu alle legs wint maakt hij nog een kans.
Als hij er nog 13 wint ook.quote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Als Chisnall vanaf nu alle legs wint maakt hij nog een kans.
Ja ok maar dan wint hij sowieso.quote:Op zondag 16 november 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij er nog 13 wint ook.
Haha echt?quote:
Ik zal het nog eens narekenen.quote:
Als Taylor er eerst 5 op een rij wint nu, en daarna Chizzy 4, en daarna Taylor 1 en daarna Chizzy 3, en dan Taylor 3, dan heeft Taylor ook gewonnenquote:
En wat wil je hiermee dus zeggen. Dat je slim bent?quote:Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Taylor er eerst 5 op een rij wint nu, en daarna Chizzy 4, en daarna Taylor 1 en daarna Chizzy 3, en dan Taylor 3, dan heeft Taylor ook gewonnen
Ik geef alleen een hulpmiddel zodat hij kan narekenen. Als jij daar schijtlollig over wilt doen is dat jouw probleem.quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee dus zeggen. Dat je slim bent?
Dit geldt echter niet voor Chisnall.quote:Op zondag 16 november 2014 20:51 schreef Zorro het volgende:
Als Taylor alleen nog maar 9-darters gooit wint hij.
Precies! Diepzinnig, niet?quote:Op zondag 16 november 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit geldt echter niet voor Chisnall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |