Alsjeblieft niet zeg, als er één pauperfeest is dan is het dat welquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Digi2 het volgende:
Sinterklaas is zwz achterhaald. Laat ze een nieuw kinderfeest verzinnen of doe een pakjesavond met kerst en de kerstman.
Polariserende TTquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
TT meen ik trouwens niet, maar is puur voor views
Inderdaad, kan deze slechte troll niet een topicban krijgen ? Serieus, dit is gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het wordt wel een beetje tijd voor een ban
Ik vermoed dat ie snel gecorrigeerd gaat wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
TT meen ik trouwens niet, maar is puur voor views
ik hoop van niet, dat zou censuur zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie snel gecorrigeerd gaat worden
Inderdaad, TR gemachtquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie snel gecorrigeerd gaat worden
Ik troll sporadisch. Als je een serieuze discussie wil aangaan sta ik daar voor inquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan deze slechte troll niet een topicban krijgen ? Serieus, dit is gewoon niet leuk meer.
Censuur mag hier gewoon, je vergeet even dat dit geen openbare ruimte isquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik hoop van niet, dat zou censuur zijn
Niemand die je tegen houdt om je eigen forum te beginnenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik hoop van niet, dat zou censuur zijn
Hoho, in het vorige topic mocht wel een partijdige TT. Nu ineens niet meer?quote:
Vorige topic had geen kansloze subtitelquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoho, in het vorige topic mocht wel een partijdige TT. Nu ineens niet meer?
Ik zeg niet dat het niet magquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Censuur mag hier gewoon, je vergeet even dat dit geen openbare ruimte is
Nee ik blijf gewoon op FOK!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niemand die je tegen houdt om je eigen forum te beginnen
55 wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige topic had geen kansloze subtitel
Dankje, Specularium.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
TT kan blijven.
Is maar een mening.
Dan een nieuw feest dat gaat over een alien en zijn minions die cadeautjes brengen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, als er één pauperfeest is dan is het dat weleerst al gekaapt door de christenen van heidenen en vervolgens door de Amerikaanse commercie. Daar zit niks leuks of eigens meer aan
Ik denk dat jij het denkvermogen van kinderen flink onderschat, mensen die veel ruzie hebben (of zelfs vechten) en gaan scheiden als hun kind 4/5 is traumatiseren hun kind vaak wel degelijk, die gebruik ook altijd als drogreden dat kinderen dat niet door hebben....quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kinderen snappen er toch niks van, daar hoef je je eigenlijk helemaal geen zorgen over te maken.
Is geen mening, dan had er moeten staan "Ik vind Zwarte Piet racisme" nu wordt de veronderstelling gemaakt dat Zwarte Piet onvoorwaardelijk racistisch isquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
TT kan blijven.
Is maar een mening.
Een demonstratie zie ik niet als directe ruzie. Het is puur blijk geven van je mening. Dat dat niet mag, alleen om kinderen te beschermen is een drogreden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:23 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het denkvermogen van kinderen flink onderschat, mensen die veel ruzie hebben (of zelfs vechten) en gaan scheiden als hun kind 4/5 is traumatiseren hun kind vaak wel degelijk, die gebruik ook altijd als drogreden dat kinderen dat niet door hebben....
Zwarte Pier is in de ogen van sommige figuren racistisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geen mening, dan had er moeten staan "Ik vind Zwarte Piet racisme" nu wordt de veronderstelling gemaakt dat Zwarte Pier onvoorwaardelijk racistisch is
Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn? Ik snap je probleem niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geen mening, dan had er moeten staan "Ik vind Zwarte Piet racisme" nu wordt de veronderstelling gemaakt dat Zwarte Pier onvoorwaardelijk racistisch is
Fuck, te laat met m'n ninja editquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zwarte Pier is in de ogen van sommige figuren racistisch.
Moeten zij weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |