Kiwi.quote:
Because we went out for lunch and dinner every dayquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een ontbijtje.
Ik iedere ochtend zwaar honger lijden en zoquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because we went out for lunch and dinner every day
En die is van...quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Jaaa met zo'n slettebak als jij maak je volle kroegen blij, van voor tot achteraan de zaak sla jij de kerels aan de haak en ook al lopen er dan soms enkele hypocrieten, de hele tent die wil en mag van jou genieten!
What a gent you are.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because we went out for lunch and dinner every day
Och gut ja, je was zo verzwakt dat ik je naar het restaurant moest dragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik iedere ochtend zwaar honger lijden en zo.
BZB.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En die is van...
[..]
What a gent you are.
Ik dank u.quote:
Dat niet. Maar het is wel kut als je het gewend bent 's ochtends gewoon te ontbijten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och gut ja, je was zo verzwakt dat ik je naar het restaurant moest dragen
Zeker niet. Als ze ook een dame kan zijn, prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een sletje in de slaapkamer toch.
Sletjes zijn nooit uit geweest. Men wil er alleen niet mee gezien wordenquote:
Geniet ervan manquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga weer verder, misschien tot later![]()
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder baconquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het is wel kut als je het gewend bent 's ochtends gewoon te ontbijten.
Kwijlquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder bacon
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder bacon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |