Wordt je ook wel zwart van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Quinsy door de schoorsteen terwijl de open haard aanstaat
Krijg je kanker van .quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Verkoold kun je beter niet eten inderdaad.
Zout water is gruwelijk slecht voor planten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef Rezania het volgende:
Echt, kunnen ze figuren zoals Quinsy en Tumblr-feministen niet allemaal deporteren naar de Sahara? Kunnen ze daar plantjes laten groeien met al hun gejank.
Niggah what?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sweet neger jesus, kijk wie we daar hebben.
Koel. Kunnen we daarna beetje stelen en beetje zuipen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoorde wel zoiets, iets met gruwelijk nat.
Dan maar met kruidnoten gooienquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, tegenwoordig krijg je overal kanker van. Het is gewoon niet lekker.
Oké, een lekkere bacteriekweek dan, ook goed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zout water is gruwelijk slecht voor planten.
Krijg je straks kankerkruidnotenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan maar met kruidnoten gooien
Beter dan die Ebolamarsepijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krijg je straks kankerkruidnoten
Was iemand anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Wou jij niet stoppen met iedereen god te noemen?
Nah, daar kan ik nog wel om lachen eik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan die Ebolamarsepijn
Is het ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zou ook een keutel met een pruik kunnen zijn inderdaad.
Sluit maffiamaatje Peter R maar op in de kastquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, daar kan ik nog wel om lachen eik.
Petertje kan soberso de vinkentering genieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sluit maffiamaatje Peter R maar op in de kast
Wacht, wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan die Ebolamarsepijn
Prem en Mathijs erbijquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Petertje kan soberso de vinkentering genieten.
Ferry Doedens ook gewoon. Schijnt veel naar de markt te gaan als ik Expeditie Robinson mag geloven. Daar is z'n kleding ook naar overigens.quote:
Ja zoquote:
Doedens weet niet wie Mark Rutte is . In de oven ermeequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ferry Doedens ook gewoon. Schijnt veel naar de markt te gaan als ik Expeditie Robinson mag geloven. Daar is z'n kleding ook naar overigens.
Hop!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doedens weet niet wie Mark Rutte is . In de oven ermee
Oh, die, ja, die ken ik wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt een reetkruipert van Obama te zijn .
Komende van jou dacht ik in mijn ooghoek even een eiwitmotor te zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe doel in het leven, tot deze vorm te evolueren.
Wel een prachtidee om het zo te makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op marsepein in ebolavorm.![]()
[ afbeelding ]
De meest perfecte vorm van leven, duh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komende van jou dacht ik in mijn ooghoek even een eiwitmotor te zien.
Maar, ehh, nee dus. Whatever dat moet voorstellen.
Wat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Frans zijn niggerpik pijpen
Zit in zijn karakter , grootste lul ooitquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe hij zo heeft geleerd te lopen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ohhhhhhh. www.needsmorejpeg.com dan.
In Delft staat er (in dat techniekmuseum is het denk ik?) een geinige demo van dat principe.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een techniekmuseum in Delft?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Delft staat er (in dat techniekmuseum is het denk ik?) een geinige demo van dat principe.
Not sure if serious...quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is een techniekmuseum in Delft?
Oh, die. Dat is voor kindjes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Not sure if serious...
http://sciencecentre.tudelft.nl/
Ja, vorig jaar moesten we er heen met de opleiding. Geen idee waarom, en het was dus een beetje kinderlijk. Maar ja, dat ding was dus wel neat. En ik stond er van te kijken dat m'n klasgenoten het opaten als zoete koek, die leerden echt nieuwe dingen daar.quote:
No fucking shit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef DrNick het volgende:
ik had toch met de fiets moeten gaan.
Gewoon rollen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef DrNick het volgende:
ik had toch met de fiets moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |