Dankzij de anti-Pieten liep het uit de hand. Zoals te verwachten viel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan prima. Vorig jaar is het ook gedaan in Amsterdam, toen liep het niet zo uit de hand als dit jaar.
Dat klopt, maar op de plek waar het vandaag illegaal was verklaard had het gewoon moeten kunnenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Demonstratierecht is natuurlijk ook niet onvoorwaardelijk, je mag niet zomaar op elke willekeurige plek waar het jou uitkomt gaan staan schreeuwen
Volgend jaar nationaal front (of hoe heet dat kaalkopjesclubje) bij Kwakoe laten protesteren. Eens kijken wat die vredelievende Quinsylovers dan te melden hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Demonstratierecht is natuurlijk ook niet onvoorwaardelijk, je mag niet zomaar op elke willekeurige plek waar het jou uitkomt gaan staan schreeuwen
AUB niet zomaar in andermans discussie mengen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dankzij de anti-Pieten liep het uit de hand. Zoals te verwachten viel.
Ze mochten wel degelijk demonstreren en hadden daarvoor een plek aangewezen gekregen. Maar ze deden dat op een plek waar het niet was toegestaan: vandaar de arrestatie. En dat mag: burgemeester en politie mogen ingrijpen als de veiligheid en orde in het gedrang komen. En dat was hier heel duidelijk het geval.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat de enige reden dat ze gearresteerd waren was omdat deze mensen het recht wordt ontnomen om te demonstreren.
Volgens mij ben je gewoon een beetje gefrustreerd dat jij het zelf niet kon winnen in de discussies die je aan het voeren was, ben je debiel om je heen gaan slaan en gooi je het nu op een 'troll'.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het zo mooi om iedereen hier te trollen
Ik zeg: doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgend jaar nationaal front (of hoe heet dat kaalkopjesclubje) bij Kwakoe laten protesteren. Eens kijken wat die vredelievende Quinsylovers dan te melden hebben.
Vorig jaar waren er gewoon minder anti's en was het misschien beter controleerbaar door de handhaving. Ik weet niet hoe de pleinen en straten van Gouda eruitzien om daar een vergelijking mee te maken met A'dam qua openbare ruimte.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan prima. Vorig jaar is het ook gedaan in Amsterdam, toen liep het niet zo uit de hand als dit jaar.
Dat bepaal ik zelf nog wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
AUB niet zomaar in andermans discussie mengen.
Mooi voor je maar ik antwoord niet op dingen die je er zo uitflaptquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf nog wel.
Je geeft het zelf al aan, het was vandaag een illegale demonstratie plek om ongeregeldheden te voorkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klopt, maar op de plek waar het vandaag illegaal was verklaard had het gewoon moeten kunnen
Zou kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er gewoon minder anti's en was het misschien beter controleerbaar door de handhaving. Ik weet niet hoe de pleinen en straten van Gouda eruitzien om daar een vergelijking mee te maken met A'dam qua openbare ruimte.
Niemand in dit topic lijkt überhaupt geïnteresseerd in jouw antwoordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi voor je maar ik antwoord niet op dingen die je er zo uitflapt
Nou ik deed beide. Serieus en trollen vandaag, ging een beetje beide kanten op. Discussies heb ik hier niet gewonnen (wel veel die afdruipen) maar zeker niet verlorenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje gefrustreerd dat jij het zelf niet kon winnen in de discussies die je aan het voeren was, ben je debiel om je heen gaan slaan en gooi je het nu op een 'troll'.
Tussen kinderen demonstreren moet wel kunnen vind ik. Je hebt gewoon het recht niet om op alle plaatsen iedereen als vuil te behandelen en naar plekken te gooien waar je mag demonstreren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Tussen de kinderen rellen vind ik niet cool. Ik vind hier trollen wel okay, en als er echt geknokt moet worden, dan moet er ergens in een weiland bij Beverwijk afgesproken worden tussen zwartepietenfundamentalisten en antipieters.
Gefeliciteerd, doeiquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niemand in dit topic lijkt überhaupt geïnteresseerd in jouw antwoorden
Gooi er jihadi's en kaalkoppies bij en je hebt een nieuw tv-programmaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Tussen de kinderen rellen vind ik niet cool. Ik vind hier trollen wel okay, en als er echt geknokt moet worden, dan moet er ergens in een weiland bij Beverwijk afgesproken worden tussen zwartepietenfundamentalisten en antipieters.
ik zou kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooi er jihadi's en kaalkoppies bij en je hebt een nieuw tv-programma
Ja die zwartepietenfundamentalisten zijn eigenlijk veel kaalkoppies en echte racisten, dat is ook tuig, ook oprotten naar een weiland.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een soort Death Race en er lekker op gokkenquote:
Eentje waarbij je nog bijzonder weinig hoeft te scripten ook. Die gasten zorgen voor echt vuurwerkquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeet de zitplekken niet. Een bedrijf inhuren dat inklapbare stoelen in de vorm van een kleine stadion kan klaarmaken. Dan gaan we genieten met een groot bak popcorn toe. We gooien ze ook vlijmscherpe bijlen en zwaarden toe. Terug naar de 2de eeuw. Back to the roots en het oude primitieve vermaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Over vuurwerk gesproken... gooi dat er ook bij + wat kutmarokkaantjes en je hebt alle publieke discussies van Nederland op één slagveld!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eentje waarbij je nog bijzonder weinig hoeft te scripten ook. Die gasten zorgen voor echt vuurwerk
Gewoon 1 op 1 gevechten met last man standing organiseren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een soort Death Race en er lekker op gokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |