Nuance.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is toch die agenda bij de publieke omroep? Ik snap het gewoon niet.
Omdat zij als weinigen leiders hebben die verstand hebben en nostalgische emoties aan de kant kunnen zettenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom buigt de NOS/NTR/NPO zo voor de anti-pieten?
Is toch niet zo gek dat ze een aparte plek krijgen bij een publiek toegankelijk evenement? Anders kunnen ze zich gaan verdelen tussen het publiek en onrust schoppen, op hun eigen plek worden ze bij elkaar gehouden en mogen ze zeggen wat ze willen. Als ze bewust de openbare orde gaan verstoren mogen ze gewoon worden opgepakt, en dat geldt voor beide kampen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wat je noemt deden niet alle demonstranten. Het feit dat demonstranten naar een andere plek worden gegooid zegt al genoeg eigenlijk. Daarvan vind ik dat het te ver gaat.
Nee, maar dit ligt gewoon echt aan het weer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet eens zondag joh
Miss Kitty leeft sowieso van een uitkering.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, de grote "boze blanke onderdrukkers waar ze tegen strijden"-kaart is weer getrokken
Wellicht moet de anti piet beweging haar psychische toestand niet in demonstraties verwoorden maar een psycholoog opzoeken.quote:
Veel mensen hebben helemaal geen herrie geschopt maar waren gewoon rustig aan het demonstreren. Juist door die demonstranten te verbieden om te demonstreren op een bepaalde plek ontstaat er onrust, zoals je hebt kunnen zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek dat ze een aparte plek krijgen bij een publiek toegankelijk evenement? Anders kunnen ze zich gaan verdelen tussen het publiek en onrust schoppen, op hun eigen plek worden ze bij elkaar gehouden en mogen ze zeggen wat ze willen. Als ze bewust de openbare orde gaan verstoren mogen ze gewoon worden opgepakt, en dat geldt voor beide kampen.
Links-intellectuele, wereldvreemde grachtengordelmoraal met een scheutje neo-gereformeerd schuldgevoel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom buigt de NOS/NTR/NPO zo voor de anti-pieten?
Dat minderwaardigheidscomplex krijgt zelfs een psycholoog er niet uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht moet de anti piet beweging haar psychische toestand niet in demonstraties verwoorden maar een psycholoog opzoeken.
Het lijkt mij nieuwswaardig, zoals RTL ook duidelijk vond, dat de politie heeft aangegeven dat een groep van 60 arrestanten volledig uit tegenstanders van Zwarte Piet bestond en de overige 30 deels voor- en tegenstanders. Overgrote deel van de 90 arrestanten betreft tegenstanders dus. Waarom noemt de NOS een dergelijk feit niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Nuance.
Ze lieten zien dat :
-er voor en tegenstanders waren
-sommige kinderen er last van hadden
-dat niet arresteren misschien tot een ander resultaat had kunnen leiden, maar misschien ook niet.
OPEN JE OGEN MENSEN DIT IS EEN DUBBELE AGENDA!!!!
Die heb ik al zo vaak gelezen vandaag, kom eens met iets nieuwsquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht moet de anti piet beweging haar psychische toestand niet in demonstraties verwoorden maar een psycholoog opzoeken.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het lijkt mij nieuwswaardig, zoals RTL ook duidelijk vond, dat de politie heeft aangegeven dat een groep van 60 arrestanten volledig uit tegenstanders van Zwarte Piet bestond en de overige 30 deels voor- en tegenstanders. Overgrote deel van de 90 arrestanten betreft tegenstanders dus. Waarom noemt de NOS een dergelijk feit niet?
quote:Links-intellectuele, wereldvreemde grachtengordelmoraal met een scheutje neo-gereformeerd schuldgevoel.
Door het beestje niet bij de naam noemen.... Door niet te zeggen dat het gros opgepakten van de anti-club wasquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze nu bij de NOS gaan doen...
Dan heeft ze dus genoeg tijd om de geschiedenis van het feest te onderzoeken, om vanuit daar een gedegen onafhankelijk onderzoek van uit te brengenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Miss Kitty leeft sowieso van een uitkering.
Omdat de enige reden dat ze gearresteerd waren was omdat deze mensen het recht wordt ontnomen om te demonstreren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het lijkt mij nieuwswaardig, zoals RTL ook duidelijk vond, dat de politie heeft aangegeven dat een groep van 60 arrestanten volledig uit tegenstanders van Zwarte Piet bestond en de overige 30 deels voor- en tegenstanders. Overgrote deel van de 90 arrestanten betreft tegenstanders dus. Waarom noemt de NOS een dergelijk feit niet?
Homohaat? Ik gun hem juist zijn anale genot.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Homohaat van een pro-tokkie, verrassend.
Nou en? Noem je dat er voor mijn part ook bij. Feit blijft onveranderd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat de enige reden dat ze gearresteerd waren was omdat deze mensen het recht wordt ontnomen om te demonstreren.
Feiten blijven feiten, ook als je ze 30 keer herhaalt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die heb ik al zo vaak gelezen vandaag, kom eens met iets nieuws
Ga nou maar weer weg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Homohaat? Ik gun hem juist zijn anale genot.
Het is gewoon niet verstandig om een kleine groep te midden van een grote menigte te laten demonstreren, dat is gewoon vragen om problemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel mensen hebben helemaal geen herrie geschopt maar waren gewoon rustig aan het demonstreren. Juist door die demonstranten te verbieden om te demonstreren op een bepaalde plek ontstaat er onrust, zoals je hebt kunnen zien.
Dat mens heeft nooit meer gekund dan schreeuwen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus genoeg tijd om de geschiedenis van het feest te onderzoeken, om vanuit daar een gedegen onafhankelijk onderzoek van uit te brengen![]()
Of gewoon op een plein gaan schreeuwen natuurlijk, dat kan ook
Demonstratierecht is natuurlijk ook niet onvoorwaardelijk, je mag niet zomaar op elke willekeurige plek waar het jou uitkomt gaan staan schreeuwenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat de enige reden dat ze gearresteerd waren was omdat deze mensen het recht wordt ontnomen om te demonstreren.
Nee hoor dat kan prima. Vorig jaar is het ook gedaan in Amsterdam, toen liep het niet zo uit de hand als dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon niet verstandig om een kleine groep te midden van een grote menigte te laten demonstreren, dat is gewoon vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |