Ja precies, dat lijkt mij iig de strekking.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat de witte kindjes met hen geconfronteerd worden.
Grappig, nu ontkent hij ineens dat hij voor zwarte piet isquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh nu ben ik een pietenaanhanger? Leuk man. Kun je voor mij ook de lotto voorspellen?
Die mafkezen zijn vaak zelf veel racistischer dan de ''racisten'' waar zij zo de mond vol van hebben. Witte kindjes, zegt genoeg hé.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe racistisch wil je ze hebben. Kinderhaters, allemaal. Gadverdamme.
Kun je ergens een quote plaatsen waar ik dat stel, wil je anders aub gewoon weggaan met je quotes?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig, nu ontkent hij ineens dat hij voor zwarte piet is
Was Martin Luther King maar niet doodgeschoten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Leefde Pim Fortuyn nog maar, dan was dit allemaal nooit gebeurd.
Wat ben je dan wel als je geen voorstander bentquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kun je ergens een quote plaatsen waar ik dat stel, wil je anders aub gewoon weggaan met je quotes?
Dat was een behoorlijke lul.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was Martin Luther King maar niet doodgeschoten.
Was JC maar nooit aan een kruis gespijkerd, dan had het Christendom niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Leefde Pim Fortuyn nog maar, dan was dit allemaal nooit gebeurd.
Ah het gebruik van witte kindjes staat tegenwoordig al gelijk aan racisme? Interessante gedachtegang.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die mafkezen zijn vaak zelf veel racistischer dan de ''racisten'' waar zij zo de mond vol van hebben. Witte kindjes, zegt genoeg hé.
Iemand die deze hele discussie spuugzat is. Niet meer, niet minder. Ik hekel de onderlaag van de samenleving die dit feest compleet gesloopt hebben. Mij om het even of je dan pro of anti piet bent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel als je geen voorstander bent
Dat ben je nu ook al als je voor Zwarte Piet bent, dus er verschilt weinigquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan zijn we ultra racistisch, stormfrontmensen, pvv'ers en tokkies. Duh.
Was de Big Bang er maar nooit geweest, dan was er niemand die kon zeuren...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Was JC maar nooit aan een kruis gespijkerd, dan had het Christendom niet bestaan.
Tja dat is geen kantquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Iemand die deze hele discussie spuugzat is.
Ik stel niet dat die uitspraak gelijkstaat aan racisme. Iemand die echter kinderen ''witte'' of ''zwarte'' kindjes noemt leeft nog in de jaren 20 met een enorm minderwaardig ''wij/zij'' gevoel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah het gebruik van witte kindjes staat tegenwoordig al gelijk aan racisme? Interessante gedachtegang.
Moet dat dan?quote:
Maakt niet uit piet is een knecht en knechten zijn racistische stereotyperingen jeweetzellufquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Maar oké, er zijn dit jaar aanpassingen gedaan in de vorm van stroopwafelpieten, kaaspieten en clownspieten. Kan een anti-piet me even uitleggen op wat voor manier het alsnog een racistisch festijn was in Gouda?
Je bent gewoon pietvoorstander voor mij, heel simpelquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent gewoon pietvoorstander voor mij, heel simpel
Niet minderwaardig per sequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik stel niet dat die uitspraak gelijkstaat aan racisme. Iemand die echter kinderen ''witte'' of ''zwarte'' kindjes noemt leeft nog in de jaren 20 met een enorm minderwaardig ''wij/zij'' gevoel.
Jammer, laat je je zo gemakkelijk op de kast jagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |