ANWB is primaquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Welk theorieboek is aan te raden? Ik wil nanelijk geen risico lopen op een nutteloos boek, aangezien per 1 januari nieuwe verkeersregels worden toegevoegd/gewijzigd..
Tip: ga naar de bieb, daar ligt altijd de nieuwste, en je kan ook als je niet lid bent daar gaan zitten en leren. Lekker rustig daar ook dus dan kan je goed leren.quote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Welk theorieboek is aan te raden? Ik wil nanelijk geen risico lopen op een nutteloos boek, aangezien per 1 januari nieuwe verkeersregels worden toegevoegd/gewijzigd..
welke boeken hebben ze dan bij jullie? hier in bibliotheek nijmegen geen één recentere, alleen eentje uit 2012 van anwb. en eentje zelfs uit 2010 met 1000 vragen ofzo.. beetje outdated toch... kun je beter die van vekabest kopen met 10 oefen examensquote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tip: ga naar de bieb, daar ligt altijd de nieuwste, en je kan ook als je niet lid bent daar gaan zitten en leren. Lekker rustig daar ook dus dan kan je goed leren.
Ik heb een vrij fanatieke instructeur gehad (dit jaar nog) en ben gelijk geslaagd. En ik woon ook in Enschede! Dus het kan wel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef -Mellow- het volgende:
Ja ik moet mijn rijschool nog uitzoeken en vind dat dus nu erg moeilijk natuurlijk. Ik probeer wel wat proeflessen hier en daar, maar dan nog blijft het moeilijk inschatten. Ik ga altijd wel af op positieve verhalen van anderen, maar dat zegt dus ook niet altijd alles, zo is gebleken.
Ik wil het liefst een hele strenge instructeur.
Welke rijschool?quote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik heb een vrij fanatieke instructeur gehad (dit jaar nog) en ben gelijk geslaagd. En ik woon ook in Enschede! Dus het kan wel.
De Rijopleider, kleine rijschool, met een persoonlijke aanpak. Maar goed, ik heb dan ook geen ervaring met andere rijscholen.quote:
Ik heb die van mij gewoon op Marktplaats gekocht, als je 'm een beetje netjes houd kan je 'm gewoon weer doorverkopen als je het examen hebt gehaald, kost het je alleen verzendkosten. Was het ANWB boek overigens, stond alles in. Oefenexamens had ik op een niet al te legale manier verkregenquote:Op maandag 22 december 2014 00:53 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Vertel me meer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:11 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Oefenexamens had ik op een niet al te legale manier verkregen![]()
Rijden zonder rijbewijs is echt gewoon heel erg dom, ook al zou je de beste chauffeur ooit zijn. Als je in een ongeluk terecht komt ben je niet verzekerd. Dan heb je best wel een probleem.quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat je dat vindt.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik net zo goed als ieder ander kan rijden die net z'n rijbewijs heeft. En iedereen kan in een ongeluk terecht komen natuurlijk.
Ik zou het overigens ook heel terecht vinden als ik bekeurd zou worden voor het rijden zonder rijbewijs. Maar dat is mijn eigen risico, net als het onverzekerd rondrijden.
Wat ik niet zo terecht vind, is dat ik mijn rijbewijs nog niet heb. Dat het alleen maar vette pech is omdat de examinator heel erg streng is en nauwelijks rekening houdt met zenuwen. Dat het CBR een kutbedrijf is dat zich regelmatig schuldig maakt aan geldklopperij terwijl het helemaal geen winst mag maken.
Ik heb me door mijn laatste rij-instructeur wel eens laten vertellen dat afrijden op vrijdagmiddag geen goed idee is omdat examinatoren een quota moeten halen van het aantal mensen dat ze laten zaken
Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is echt gewoon heel erg dom, ook al zou je de beste chauffeur ooit zijn. Als je in een ongeluk terecht komt ben je niet verzekerd. Dan heb je best wel een probleem.
Waarom doe je het danquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
YEAAAAA BITCHESS GESLAAGDD!!!!!!!
Nicequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Omdat het op betreffende momenten praktisch uitkwam en ik lange tijd niet in gelegenheid ben geweest om nog een keer voor het rijbewijs te gaan.quote:
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |