abonnement Unibet Coolblue
pi_147251760
Haha het is een maat 6 en tot nog toe mijn enige doek, dus voorlopig wilde ik hem graag houden ;) Maar mocht ik hem gaan verkopen dan zal ik aan je denken Vlindur! En idd, meisjes kunnen volgens mij ook prima in grijs :Y

Maar oke, mocht ik nog een doek aanschaffen (die ik alleen ga gebruiken en vriendlief niet) dan kan ik dus prima een kleinere doek kopen ^O^

Hij vindt het iig wel fijn geloof ik, had wat krampjes en was wat aan het huilen, maar sinds ie in de doek zit is ie stil O+ Ik kan hier wel aan wennen geloof ik!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sicilia op 03-12-2014 16:45:40 (woordje vergeten) ]
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_147251800
Kan volgens mij geen kwaad meiden :) Ze moeten toch hun hoofd op de zijkant neerleggen tegen jullie aan ;)

Sicilia, ziet er netjes uit hoor! En idd, je kan 'm van voren afknopen. Zit ook lekkerder :P
pi_147251883
Haha, verf doet wonderen, kwak ;P Heb vrij donker haar van mezelf. Oh, en ik kan heus lachen :D Grappig hoe je je soms een voorstelling maakt bij iemand, die dan echt totaaaal niet lijkt te kloppen met de werkelijkheid :D

Ok, thanks! En idd GotC, als ze haar hoofd optilt, zit ze kaarsrecht, maar dat slaapt natuurlijk voor geen meter. En haar rug is wel ondersteund verder. Bedankt voor snelle hulp weer :D
pi_147252029
Oh trouwens. Hoe voorkom je bij een FCC dat de banen over de neus van je kindje vallen? Mini verdwijnt er zo in, dus laatst liep ik de hele tijd aan zo'n baan te trekken om haar adem te laten halen.
Zo dus.
pi_147252116
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh trouwens. Hoe voorkom je bij een FCC dat de banen over de neus van je kindje vallen? Mini verdwijnt er zo in, dus laatst liep ik de hele tijd aan zo'n baan te trekken om haar adem te laten halen.
Zo dus.
http://www.myalbum.com/Photo-PRNM76JY-D.jpg
Je kan de baan over je schouder flippen. Zoals hier:
http://www.wrapyouinlove.com/tutorial-front-cross-carry-fcc/

Wij hadden dat ook altijd en dit hielp wel :)

[ Bericht 11% gewijzigd door GotC op 03-12-2014 17:18:35 ]
pi_147252186
Ah, uf koors. Dat had ik zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken he :@ :')
pi_147263934
Dat bolletje willen we juist graag zien dames :)..
dus juist helemaal goed

O+ MINI'S
ik wil er ook 1
♥ J & S
pi_147265117
Hmm.. Ik ga morgen met A. even de stad in, maar weet niet precies hoe lang. Wil haar in de draagdoek of de Bondolino doen, maar het is wel KOUD. Wat moet ze aan? We gaan natuurlijk veel winkel-in winkel-uit, dus lang zal ze niet in de kou zijn. Ik dacht: romper, trui, jas-met-capuchon-met-oortjes, maillot, broekje, sokken, wollen gehaakte sloffen. Zou dat warm genoeg zijn?

De Bondolino is denk ik wel kouder dan de draagdoek bedenk ik me nu. Maar die kan wel weer over een jas heen. Keuzes... keuzes..

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 22:57:26 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 22:58:07 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147265206
Oei Razz, lastig! Past ze niet bij jou in je jas (die je desnoods half open laat)? Want bovenstaande lijkt me wel erg warm in de winkels....

Wat ik ook wel eens deed was een brede colsjaal als een extra laagje over de doek bevestigen.
pi_147265255
Ja ze kan wel in m'n jas maar die kan dan helemaal niet meer dicht. En dan word ik wat koud, denk ik. Of ik moet een dikke trui aandoen.

Misschien toch maar een draagponcho ofzo gaan bestellen en morgen nog maar even de wagen mee. Al vind ik dat zo onhandig in de stad :{ . En juist bij deze temperaturen vind ik een kindje op m'n lijf een veel vertrouwder idee dan een kindje dat stilligt en het koud krijgt in zo'n wagen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 23:01:38 ]
pi_147265333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja ze kan wel in m'n jas maar die kan dan helemaal niet meer dicht. En dan word ik wat koud, denk ik. Of ik moet een dikke trui aandoen.

Misschien toch maar een draagponcho ofzo gaan bestellen en morgen nog maar even de wagen mee. Al vind ik dat zo onhandig in de stad :{ .
Ik heb van die dikke vesten, daaroverheen de draagzak en dan m'n jas open aan. Oh en een colsjaal om m'n nek.

(En ik weet toevallig dat Cwen nog een draagjas te koop heeft... )
pi_147269131
Draagjas te koop..? :) Interesting! Of is hier er hier een naai-goeroe die iets bij wil verdienen? :) Ik zit met 't zelfde vraagstuk, plus hier wil baby niet zo graag in de wagen..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 4 december 2014 @ 07:32:34 #213
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147270069
Mijn baby houdt ook niet van de wagen :N. Ik heb geen draagjas maar een goedkope winterjas die te groot is , die kan ik dichtritsen tot halverwege haar rug. Handig ook met winkelen want binnen rits ik m open en buiten weer dicht oO<
pi_147270865
Ja ik zoek ook nog een handige mama :P. Als het niet perse met een naaimachine hoefde zou ik het zelf kunnen maar }:|

Buikdragen kan nog wel, gewoon groot fleecevest (van man bv) aan en zelf nog een sjaal om :9.
pi_147271003
Mijn baby past nog onder m'n positiejas :D
pi_147271136
Cwen heeft een PM van mij *) .

En groot fleecevest van man, dat ga ik nog even proberen ^O^. Dan kan ik haar wat minder michelinmannetje-
meets-eskimo aankleden in de Bondolino! Al lijkt maillot onder broek me geen slecht idee met dit weer toch? En dan sokken + gebreide sloffen. Of zou ze al van die zachte schoentjes aanmoeten?

Misschien ga ik oma maar eens lief aankijken of ze een tussenstuk voor mijn eigen jas kan maken Zoiets: http://dragenenzo.nl/winkel/draagjassen/jas-tussenstuk-grijs/ , maar dan met knopen want mijn jas heeft geen rits.
pi_147271178
Klinkt sowieso als een goed idee, laagje onder de broek en de sokken. T. paste zelfs met z'n voeten onder het fleecevest, dus dat helpt ook wel bij jullie :Y
  donderdag 4 december 2014 @ 11:48:12 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147274506
Ik deed zelf een dik vest onder mijn open jas, en dan had ik het met mn kacheltje op mn buik warm zat :Y

Tussenstuk in je eigen jas is ook een goed idee ^O^ als je iemand om je heen hebt die daar handig mee is ook zo gepiept denk ik!
pi_147275334
Ik ga denk ik zelf een draagponcho/jas naaien. Zeg ik nu heel overmoedig. Heb al een beetje een idee wat ik wil...
Kwak
pi_147276261
Zonet de mama van een buur-preemie uit het ziekenhuis onze Emeibaby uitgeleend voor een paar dagen O+ Zij is wel nieuwsgierig naar dragen maar twijfelde nog heel erg over aanschaf van iets, nu kan ze even voelen. Benieuwd!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147276391
Ik heb zelf een fleecevest verbouwd tor fleecevest met tussenstuk. Zal even een mini-tuto maken, die had ik Fazzoletti beloofd. Wiebweet hebben jullie er ook wat aan
pi_147276806
Leuk Roomsnoes! Ben benieuwd :)
pi_147277347
Men neme: twee fleecevesten, evt een paar ritsen die in je eigen jas/vest passen, en een stuk (fleece)stof. Ik heb de risten en het achterpand uit het tweede vest gesloopt. Toen de risten op de goede plek in het vest geritst, zodat ze op de goede plek kwamen. Het achterpant heb ik daar weer op gespeld. De boel weer uitgetrokken en de ritsen op de stof genaaid. De kraag van het achterpand is dus de kraag van de baby geworden. Bij vest met capuchon kun je dus de capuchon verkleinen voor de baby. Voordeel van deze manier is dat het inzetstuk precies in het vest past. Nadeel: je moet twee vesten kopen, wat duur kan zijn.
En zo, zo, zo en zo ziet dat er dan uit:

Ik denk dat ik onderin nog een trekkoord ga zetten zodat ik 'm strak onder de voetjes aan kan trekken. Nu is ie nog wat luchtig. Wil ook nog iets van knoopjes bij de hals maken zodat dat wat dichter is, maar voor nu ben ik tevreden :)
pi_147277630
Netjes Soes!
Kwak
  donderdag 4 december 2014 @ 14:14:48 #225
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147278249
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Men neme: twee fleecevesten, evt een paar ritsen die in je eigen jas/vest passen, en een stuk (fleece)stof. Ik heb de risten en het achterpand uit het tweede vest gesloopt. Toen de risten op de goede plek in het vest geritst, zodat ze op de goede plek kwamen. Het achterpant heb ik daar weer op gespeld. De boel weer uitgetrokken en de ritsen op de stof genaaid. De kraag van het achterpand is dus de kraag van de baby geworden. Bij vest met capuchon kun je dus de capuchon verkleinen voor de baby. Voordeel van deze manier is dat het inzetstuk precies in het vest past. Nadeel: je moet twee vesten kopen, wat duur kan zijn.
En zo, zo, zo en zo ziet dat er dan uit:

Ik denk dat ik onderin nog een trekkoord ga zetten zodat ik 'm strak onder de voetjes aan kan trekken. Nu is ie nog wat luchtig. Wil ook nog iets van knoopjes bij de hals maken zodat dat wat dichter is, maar voor nu ben ik tevreden :)
Wat knap! _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')