Wat een goed idee, die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Men neme: twee fleecevesten, evt een paar ritsen die in je eigen jas/vest passen, en een stuk (fleece)stof. Ik heb de risten en het achterpand uit het tweede vest gesloopt. Toen de risten op de goede plek in het vest geritst, zodat ze op de goede plek kwamen. Het achterpant heb ik daar weer op gespeld. De boel weer uitgetrokken en de ritsen op de stof genaaid. De kraag van het achterpand is dus de kraag van de baby geworden. Bij vest met capuchon kun je dus de capuchon verkleinen voor de baby. Voordeel van deze manier is dat het inzetstuk precies in het vest past. Nadeel: je moet twee vesten kopen, wat duur kan zijn.
En zo, zo, zo en zo ziet dat er dan uit:
Ik denk dat ik onderin nog een trekkoord ga zetten zodat ik 'm strak onder de voetjes aan kan trekken. Nu is ie nog wat luchtig. Wil ook nog iets van knoopjes bij de hals maken zodat dat wat dichter is, maar voor nu ben ik tevreden
Ik kan niet naaienquote:Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, het klinkt denk ik ingewikkelder dan het is hoor. Al je rechtuit kan naaien, dan kan je dit ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Benieuwd! Wilde je pmmen maar je inbox is volquote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef Saffier het volgende:
Mijn draagjas mag ook een andere eigenaar krijgen. (Maat 36)
Tof!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:50 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een zwak voor draagpapa's.
En omg, er komt een WW azure feathers mijn kant op![]()
.
Is het een waxdoek? Er zijn wel dames op fb die verstand hebben van afrikaanse doeken...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef Burdie het volgende:
Ik heb trouwens een Afrikaanse doek (stuk stof) gekregen van mijn vader, die hij een aantal jaren terug voor me mee nam. Hoe kan ik er achter komen of die sterk genoeg is om een RS van te maken?
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef GotC het volgende:
Gaaf Phaidra! Die zijn zo mooiLekker dik ook, 'the beast'
Oh die kan ik alleen legen via de pc en niet met m'n mobiel. Vanavond doen voor je...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Benieuwd! Wilde je pmmen maar je inbox is vol
Oh, Phaidra die is mooi!!
Ik heb wel interessequote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog 2 fleecevesten geschikt voor rugdragen.
Maat XL (mannenmaat) zodat er ook een wat groter kindje onder kan (ik heb normaal kledingmaat 40/42).
Bij interesse kan ik een foto erbij doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |