https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Welneequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
Ha zondag terug naar de 316. Zo'n idee had ik al
Bitcoin weet iig niet waar het naar toe moet. Telkens dan omlaag duikelen, dan weer even herstellen om wèèr te duikelen en wèèr even herstellen.quote:
Er waren 3 dagen nodig om een moon van een paar uur te doen herstellen, en dat is nog steeds niet geluktquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bitcoin weet iig niet waar het naar toe moet. Telkens dan omlaag duikelen, dan weer even herstellen om wèèr te duikelen en wèèr even herstellen.
Muah, zou wel een gigantische trigger zijn voor nog grotere hoogtenquote:Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef brombeer_ het volgende:
Volgende week gewoon richting $500 verwacht ik.
En die verwacht ik dan ook.quote:Op zondag 16 november 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, zou wel een gigantische trigger zijn voor nog grotere hoogten
Vorig jaar november:quote:Op zondag 16 november 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de grafiek van vorig jaar
Komt aardig overeenquote:Op zondag 16 november 2014 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar november:
[ afbeelding ]
Wat was je inleg?quote:Op zondag 16 november 2014 20:28 schreef roislecxe het volgende:
Solar![]()
Ruim 19000 stuks, wordt nu wel verleidelijk ze te gaan verkopen. Bijna 0.5 btc in waarde bij de koers rond de 2300.
Heb er al zolang zoveel. heb er 10.000k gekocht op 1600, en 9k verspreid ingekocht van 1400 tot 1050. Elke keer dat het wat lager kwam, beetje bij gesprokkeld.quote:
Zou zomaar kunnen dus dat je eindelijk je inleg terug hebtquote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er al zolang zoveel. heb er 10.000k gekocht op 1600, en 9k verspreid ingekocht van 1400 tot 1050. Elke keer dat het wat lager kwam, beetje bij gesprokkeld.
Mn inleg terug? Als ik 10k koop op 1600 en 9k op gemiddeld 1200 en de koers doet nu 2300. Dan is dat toch een aardig extraatje.quote:Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dus dat je eindelijk je inleg terug hebt
Ik dacht dat ie een giga-stijging had meegemaakt.
Ik heb ooit 200$ aan bitcoins bij elkaar gespaard, wat uiteindelijk geëindigd is met 4$ die ik maar bij mijn miningopbrengst heb gedaanquote:Op maandag 17 november 2014 11:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha ja. Zijn er nog mensen hier rijk geworden?
quote:Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ooit 200$ aan bitcoins bij elkaar gespaard, wat uiteindelijk geëindigd is met 4$ die ik maar bij mijn miningopbrengst heb gedaan
Ben je van plan hier te blijven, het topic in leven te houden en mijn lulverhalen te geloven?quote:Op maandag 17 november 2014 12:26 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, ik had nog rond de 2100 solarcoins. Laten staan of verkopen?
Hahaha, geen idee! Ik heb trouwens nog meer Solar dan verwacht...quote:Op maandag 17 november 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je van plan hier te blijven, het topic in leven te houden en mijn lulverhalen te geloven?
Ja. Tenzij het anders in de blockchain staat.quote:Op maandag 17 november 2014 12:54 schreef robin007bond het volgende:
Nou mensen. ¤50 aan BTC. Hoppa!
Ik doe weer mee.
Overigens, kan het kwaad als het amount van 'receiving' bij het maken van een nieuw adres in Bitcoin-QT, minder hoog is dan wat je daadwerkelijk op dat adres krijgt?
Mooi.quote:Op maandag 17 november 2014 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Tenzij het anders in de blockchain staat.
Wilde al zeggenquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
Of nee, juist niet mooi.![]()
Toch wel stom dat je op voorhand al het exacte bedrag moet weten.quote:
Bedrag in bitcoins wat er in je vlak staat moet gewoon kloppen met wat je krijgt.quote:Op maandag 17 november 2014 14:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch wel stom dat je op voorhand al het exacte bedrag moet weten.
Bij Bitonic wordt dit ververst, dus tijdens het klikken weet ik nooit het exacte bedrag zeker. Overigens staat er bij Bitonic zelf wel een vinkje en dergelijke, plus confirmations. Het wijkt echt af op de satoshi's.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedrag in bitcoins wat er in je vlak staat moet gewoon kloppen met wat je krijgt.
Ben je zo rijk?quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk ook nog echt een totaal verkeerd bedrag getypt zie ik.
14948810.00 BTC
Er moest nog een nul en een punt voor.Zucht.
Ik gil al maanden hier dat MOON onderschat wordt. inmiddels is de prijs 35x zoveel waard geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
MOON is ook weer leuk aan het stijgen, goed dat ik ze niet gedumpt heb. Misschien dat ze uiteindelijk nog wat waard zijn over een paar maanden.
Nog steeds snel. Meesstal zijn investeringen langer. Vorige week nog op BNR hadden ze het over een ROI van 5 jaar snel is.quote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Miningopbrengst valt ook vies tegen zeg de laatste tijd
ROI in April, was ooit halverwege Februari berekend
Ik vind het al bijzonder als je I sowieso R doetquote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Miningopbrengst valt ook vies tegen zeg de laatste tijd
ROI in April, was ooit halverwege Februari berekend
Ik ga er gewoon vanuit dat het is weggegooid.quote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder als je I sowieso R doet
Ik verwacht zelf ook wel dat hij zeker nog niet op z'n eind is. Twijfel nog om voor een paar dollar bij te kopen om verlies van destijds goed te maken. Waren 300+- waard toen tegen 3 van nu.quote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik gil al maanden hier dat MOON onderschat wordt. inmiddels is de prijs 35x zoveel waard geworden.
Zodra de nieuwe wallet die we ontwikkelen af is zal de prijs wel exploderen.
28 BTC, 500 LTC and holding...quote:Op maandag 17 november 2014 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het is weggegooid.Dan is elke meevaller mooi meegenomen. Gelukkig kun je niet meer dan je inleg verliezen.
Hoe gaat het inmiddels MaGNeT, zit je nog steeds in de crypto's?
Nog niet aangekomen... PostNL heeft blijkbaar 2 weken nodig om een pakje in Polen af te leveren.quote:Op maandag 17 november 2014 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is het met je titan afgelopen trouwens Magnet? Nieuwe eigenaar dat ding nog aan de praat gekregen.
Hoeveel heb je terug gekregen?quote:Op maandag 17 november 2014 15:11 schreef MaGNeT het volgende:
en nodig om een pakje in Polen af te leveren.
Nouja een voordeel, ze kunnen hem in iedergeval niet verder brekenquote:Op maandag 17 november 2014 15:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog niet aangekomen... PostNL heeft blijkbaar 2 weken nodig om een pakje in Polen af te leveren.
Volwassen instelling, Maar KnC blijft echt verwijtbaar. kut bedrijfquote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
ROI was er sowieso niet, verlies gepakt en uitgehuild
Klopt.quote:Op maandag 17 november 2014 15:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Volwassen instelling, Maar KnC blijft echt verwijtbaar. kut bedrijf
Vergeleken met wat je eerst had wel.quote:
Enkel met Genesis. Misschien gaat er ooit een nieuwe gpu komen, maar dat staat niet gepland op de korte termijn.quote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nog steeds snel. Meesstal zijn investeringen langer. Vorige week nog op BNR hadden ze het over een ROI van 5 jaar snel is.
Dus niet zeuren als je een paar maandjes moet wachten ;-)
Hoe mine je trouwens?
Genesis heeft een heel bataljon aan GPU`s staan voor de X11 (denk aan darkcoin) mining die zo aangeboden gaat worden.quote:Op maandag 17 november 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel met Genesis. Misschien gaat er ooit een nieuwe gpu komen, maar dat staat niet gepland op de korte termijn.
Is er weer een goede actie of doe ik er verstandig aan het niet te kopen?quote:Op maandag 17 november 2014 15:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Genesis heeft een heel bataljon aan GPU`s staan voor de X11 (denk aan darkcoin) mining die zo aangeboden gaat worden.
Ze hebben DNotes aan hun coins toegevoegd :-))quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er weer een goede actie of doe ik er verstandig aan het niet te kopen?
De opbrengst van scrypt was ook ooit 3x zo hoog.
Hmmm... Misschien toch even 10mBTC erin pompenquote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik gil al maanden hier dat MOON onderschat wordt. inmiddels is de prijs 35x zoveel waard geworden.
Zodra de nieuwe wallet die we ontwikkelen af is zal de prijs wel exploderen.
Ha, jij bent er ook nog mee bezig?quote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef Tourniquet het volgende:
Die $400 is wel een flinke strijd zeg.
Eerst even de 380 koppenquote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef Tourniquet het volgende:
Die $400 is wel een flinke strijd zeg.
hodling for lifequote:Op maandag 17 november 2014 17:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha, jij bent er ook nog mee bezig?
Tsja..quote:Op maandag 17 november 2014 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
Here we go again....
FOR SALE 50,000 bitcoins
[ afbeelding ]
Silkroad zekerquote:Op maandag 17 november 2014 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
Here we go again....
FOR SALE 50,000 bitcoins
[ afbeelding ]
Technisch gezien waren deze niet van Silk Road, maar van de eigenaar Ross Ulbricht, AKA Dread Pirate Roberts.quote:
Aan de praat houden die handel. Voor je het weet is er weer niemand over.quote:Op maandag 17 november 2014 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een reunie, waarbij ik probeer niemand de deur uit te laten gaan
Precies, ik ga weer even wat bitcoins bijkopen om mee te traden op de Bitcoin-marktquote:Op maandag 17 november 2014 18:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aan de praat houden die handel. Voor je het weet is er weer niemand over.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, ik ga weer even wat bitcoins bijkopen om mee te traden op de Bitcoin-markt
quote:
Ik heb ~0,15 voor ¤50 gekocht. Ben benieuwd of dat een goede zet was.quote:Op maandag 17 november 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Blijf nog even hangen koers; ik word opgelicht en wil graag rond de 300¤ kopen
Hoe hoog?quote:Op maandag 17 november 2014 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ~0,15 voor ¤50 gekocht. Ben benieuwd of dat een goede zet was.
Wellicht bereikt die dat niet.quote:Op maandag 17 november 2014 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe hoog?
Ik wil pas kopen als Bitonic op 307 staat...
Echt niet dus, dit gaat een correctie krijgenquote:Op maandag 17 november 2014 19:17 schreef Joosie200 het volgende:
Ik sta klaar om BTC te kopen nu ik bitcoinwisdom.com zo zie, maarja, voor hetzelfde geld tikt ie dit weekend weer de 316 aan
Zoals het hoort.quote:Op maandag 17 november 2014 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Echt, bij een daling gaat ie amper omlaag en bij een kleine stijging al gelijk naar gigantische waarden
Laat mensen hun bitcoins op de normale koers kopenquote:
Eenmaal de psychologische grens over en het wordt knallen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef roislecxe het volgende:
De 400 is wel een zware drempel is het niet.
Áls...quote:Op maandag 17 november 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eenmaal de psychologische grens over en het wordt knallen.
Is wel van bitonicquote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Nattekat het volgende:
https://bl3p.com/ een nieuwe exchange
Stuk goedkoper dan Bitonic
En waar zijn al die nieuwelingen en Rois op eens?
Weet ikquote:
BL3p is momenteel in betafase. U kunt een account aanmaken maar voor activatie zult u over een invite-code moeten beschikken.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik
Maar Bitonic heeft als groot nadeel dat de prijs minstens een paar procent boven de actuele koers ligt.
Ja die lurkt een beetje.quote:Op maandag 17 november 2014 20:04 schreef Nattekat het volgende:
https://bl3p.com/ een nieuwe exchange
Stuk goedkoper dan Bitonic
En waar zijn al die nieuwelingen en Rois op eens?
quote:Op maandag 17 november 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
Ben het wachten zat, tijd om 0,20 bitcoin te kopen
Om die paar procenten ga ik niet meer moeilijk doen, en zoals het er nu uitziet ligt de koers vanavond weer hoger.
*Kijkt naar de 15min grafiek, en de 30min, en vraagt zich af wat de Kat ziet...*quote:Op maandag 17 november 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
OT: Precies wat ik had verwacht: er is geen crash geweest
Ik kijk naar alles tussen 20:20 en nuquote:Op maandag 17 november 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
*Kijkt naar de 15min grafiek, en de 30min, en vraagt zich af wat de Kat ziet...*
Ik ben er ook al maanden uit hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nu eigenlijk alweer spijt dat ik heb ingelegd.
Zelfs als het geld is dat ik makkelijk kan missen ben ik er veel te gierig over.
Dat ken ik. Maar ja, soms moet je dat proberen los te laten. Is lastig want in real life verrekte handig vind ik, maar het is ook wie niet waagt... Toch waag ik morgenochtend een nieuwe blik op bitcoinwisdom.com. Eens zien of de afdaling echt inzet of het puur bitcoin going sideways is.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef robin007bond het volgende:
Zelfs als het geld is dat ik makkelijk kan missen ben ik er veel te gierig over.
Haha dat is waar inderdaad. Soms moet je gewoon gaan met die flow.quote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ken ik. Maar ja, soms moet je dat proberen los te laten. Is lastig want in real life verrekte handig vind ik, maar het is ook wie niet waagt... Toch waag ik morgenochtend een nieuwe blik op bitcoinwisdom.com. Eens zien of de afdaling echt inzet of het puur bitcoin going sideways is.
Ik zie enkel dat ik vanmorgen naar de grafiek had moeten kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:09 schreef Joosie200 het volgende:
Head en shoulder in de maak? Als ik de 12h grafiek check lijkt de linkerschouder gemaakt, nog even en het hoofd komt ook tevoorschijn. Lijkt wel alsof 370 nu support level is en dat die lijn nu met h 'n s omslaat in resistance level.
Schop alles maar naar Bittrex en koop steeds de diepst gedaalde munt vd dagquote:
Werkt dat nog steeds?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Schop alles maar naar Bittrex en koop steeds de diepst gedaalde munt vd dag
Mwa, meestal wil ik nog net lager kopen en dan wordt t niet aangetikt ofzoquote:
Ik denk dat ik de 0,01BTC die ik vrijgegeven heb om mee te traden maar op Moon ga zetten uiteindelijk en het verder met rust laat. Ik geloof Zeta wel dat er nog iets groots kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, meestal wil ik nog net lager kopen en dan wordt t niet aangetikt ofzo
Ben komende 2 dagen vrij dus zal wel weer eens wat proberen.
Op craptsy?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de 0,01BTC die ik vrijgegeven heb om mee te traden maar op Moon ga zetten uiteindelijk en het verder met rust laat. Ik geloof Zeta wel dat er nog iets groots kan gebeuren.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O god...
HIerbij laat ik mijn plan varen.
Dan zal t wel omlaag donderenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin gaat straks iets doen... de 1m grafiek zit helemaal klem, en ook de 5m grafiek ziet er benauwd uit. De 3m grafiek gaat uitsluitsel geven over de richting, iets om in de gaten te houden
Omhoog lijkt mij de meest voor de hand liggende richting nu.
Die kleine actie van net heeft wel mooi de 1m grafiek een beetje uitgerektquote:
Ik ga hem pas eind volgende maand kijken, het is blijkbaar moeilijk om vroeger met een groepje vrienden te kunnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik check de koers in de bios haha. Ben er voor de Hunger Games marathon en heb net de twee films gezien, nog tien minuten en de film gaat in première waar ik voor naar de bios ben gekomen.Heb wel de 371 gemist tijdens de tweede film zie ik
Gewoon holden bij een lagere koers dan je inkocht en wachten op de stijging?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:23 schreef Nattekat het volgende:
Bijna al mijn winst verdwenen als fee
Misschien moet ik wat meer op de hele korte termijn inzetten...
Zonde van je fee right?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Nattekat het volgende:
En altijd een mooi iets; het geluid dat uit mijn mobiel komt als er een sell aangetikt is
Buy van 378.3 opgevolgd door een (kleinere) sell op, jaja, 378.3
Heb niet echt vertrouwen in een verdere stijging op dit moment
378.5 was de top van die piek, met een sell op 378.3 heb ik het helemaal niet zo slecht gedaanquote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zonde van je fee right?
Zet m dan op 379.98 ofzo
Ik dacht aan je bericht te zien dat je gekocht én verkocht had op dezelfde hoogte.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
378.5 was de top van die piek, met een sell op 378.3 heb ik het helemaal niet zo slecht gedaan
Ik probeer alle orders minimaal 1,2% uit elkaar te houden, zodat ik incl. fees 1% winst maak per order. (Wat per order met de kortste termijn trades die ik heb neerkomt op ongeveer 1,3x de hoeveelheid bitcoins die ik mine per dag)
Verder heb ik nog een sell op 379,5 (0,05btc) voor de middentermijn en 384 (0,05btc) op de iets langere termijn
Ik nam het gemiddelde van twee orders als uitgangspunt, en heb de laagste order precies op die plek geplaatst. De ander was dus iets hoger om dat probleem niet te hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik dacht aan je bericht te zien dat je gekocht én verkocht had op dezelfde hoogte.
Ik denk aan lange termijn 550 ofzo om de boel weer es te sellen wat BTC betreft.
En wat nu Trex betreft, daar is geen bal te beleven vandaag.
Hoe kun je meer liquide worden als je prijs waarop mensen BTC bij je kunnen kopen 302 euro is, en je er 308 voor betaalt als mensen ze inwisselen?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:33 schreef PaulB1 het volgende:
Inmiddels is er al een Nederlandse bitcoinbeurs actief:
http://www.clevercoin.com
Prijzen liggen gunstig:
http://www.bitcoinweb.nl/prijzen-bitcoins-vergelijken/
En zullen verbeteren naarmate er meer liquiditeit komt.
Disclosure: ik ben marketing manager daar.
Hoor wel als er vragen zijn!
groet,
Paul
And.... it's gone...quote:Op donderdag 20 november 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
7 buyorders weggezet op vage halfdode coins.
Morgen eens zien wat de schade is.
Neequote:
MaGNeT gaat gelijk krijgenquote:Op donderdag 20 november 2014 08:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee
Er zijn er 3 aangetikt en kan nu in totaal met een ietsje winst verkopen. Maar uiteraard ben ik gierig en wil ik er meer voor hebben.
Zet nu gewoon wat sellorders en we zien het wel van de week of ik er vanaf kom
Meestal wel.
Ik wil m'n enorme groene excel-tabel nog wel een keer voor je posten als je wil hoorquote:
Ik kan de mijne ook wel laten zienquote:Op donderdag 20 november 2014 09:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wil m'n enorme groene excel-tabel nog wel een keer voor je posten als je wil hoor![]()
Je weet niet eens welke coins ik heb, makkelijk praten is dat
Sta op Trex inmiddels al weer boven de 0,3btc. Ergens in huis ligt nog 0,35btc te wachten op een stickie, ik heb nog 10k aan Solar die als ik nu verkoop rond de 0,22btc aandoet, en dan nog m'n hele btc op BTC-e.
En dat allemaal geprokkeld uit 0,009 btc en 10.000 NOBL vorig jaar november
Dus ik geef mezelf best wel weer een kansje dat ik er meeruit weet te toveren dan erin is gegaan.
Daar gaat ie onder, BTC-e staat nu hoogste van allemaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de mijne ook wel laten zien
Owacht... KEY
All-in bitcoin op gemiddeld 369.3
Alles tot de 2h grafiek roept snoeihard 'BUY!', en de 4h grafiek zegt dat er meer dan genoeg ruimte voor een stijging is. Ik maak me geen zorgen, dit is geen KEY die compleet waardeloos wordt op de termijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar gaat ie onder, BTC-e staat nu hoogste van allemaal.
quote:Nee nog steeds kwijt
Genoeg ruimte tot de 350quote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef roislecxe het volgende:
Niks aan de hand, het is een correctie op de 12uurs grafiek
... dit weekend?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg ruimte tot de 350
Daarna ligt de poort tot 300 open..
Als de 350 breekt dan barst de hel los jaquote:Op donderdag 20 november 2014 09:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
... dit weekend?DaMart kom er maar in
Finex en Stamp staan beide nog altijd lager dan BTC-e. Die moet zeker nog een punt of 8 zakken. (of die andere stijgen, kan offc ook) En dan komt de 350 wel dichtbijquote:Op donderdag 20 november 2014 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de 350 breekt dan barst de hel los ja
Beiden op 361 nuquote:Op donderdag 20 november 2014 09:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Finex en Stamp staan beide nog altijd lager dan BTC-e. Die moet zeker nog een punt of 8 zakken. (of die andere stijgen, kan offc ook) En dan komt de 350 wel dichtbij
Het lijkt te gebeuren in de vorm van een stijging van de andere 2 idd, maar BTCe is nog steeds te hoog.quote:
Oeps...quote:Op donderdag 20 november 2014 09:54 schreef roislecxe het volgende:
Kijk vooral voor de lol even naar de LTC op de 1uurs grafiek.
Bitstamp is nu de hoogste van de 3, 364$.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het lijkt te gebeuren in de vorm van een stijging van de andere 2 idd, maar BTCe is nog steeds te hoog.
We gaan dieper crashen, luister nou eens lastig beestquote:Op donderdag 20 november 2014 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitstamp is nu de hoogste van de 3, 364$.
Net op 369 uitgestapt omdat ik dacht dat het ging crashenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:02 schreef Nattekat het volgende:
En met dat gescheld jaag je iedereen dus weg, daarom durft magneet niet meer te reageren, is DaMart spoorloos en Edje weggejaagd
Jij zat toch met enorm veel in bitcoin? Dan wil je toch juist een stijging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net op 369 uitgestapt omdat ik dacht dat het ging crashen
En jij koopt verdorie BTC BIJ, hoe krijg ik jou weggejaagd
Wat denk jij dan? Dat ik op een daling van 374 naar 369 binnen seconden niet koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat geheid een correctie krijgen.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Stiekem is het gewoon de correctie naar waar we een week of wat geleden vandaan kwamen. Rond de 300. Alleen gaat het wat hobbelig en niet in 1 klap omlaag.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat ik op een daling van 374 naar 369 binnen seconden niet koop?
Dit gaat geheid een correctie krijgen.
Kijk dat orderboek aan de sellkant.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel heel benieuwd waar dit vandaan kwam
Door de 350 of niet door de 350, that's the question.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik doe mee, bitcoin traden is klaar voorlopig
Gaje in Solar??quote:
Alles wat ik op bittrex heb is dus te veel?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gaje in Solar??
Weet wel dat ie ook ooit de 200 heeft aangedaan, paar maanden geleden he. Toen had ik voor het eerst gekocht op 2100 geloof ik (februari ofzo) en na meer dan een half jaar holden was ie daar pas weer
Zet gewoon niet teveel in 1x in bedoel ik er maar mee
Beter schop je je order weg en koop je nu het nog kan op 1440quote:Op donderdag 20 november 2014 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat ik op bittrex heb is dus te veel?
Ok baasquote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter schop je je order weg en koop je nu het nog kan op 1440
Niets dan FUDquote:
Moonquote:Op donderdag 20 november 2014 12:04 schreef roislecxe het volgende:
Solar heeft een paar serieuze buywalls nodig om de boel om zn plek te houden.
Wat is dit nou weer, verschil tussen buy en sell is echt belachelijk.
Verkocht of?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moon
Al bijna even veel winst als 8 dagen minen en 1 dag bitcoin traden.
En dat met 0.01btc.
Ach ach.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets dan FUD
En ik heb weer een lesje geleerd: niet te snel kopen in een te harde daling, eerst de bodem inschatten.
Tuurlijk niet, 3000 toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verkocht of?
het hoeft niet moeilijk te zijn
Haha hoop tquote:
Ik denk dat ik daar ook een sell ga zetten... toch weer 1,50¤ rijkerquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha hoop t
Ik doe wel een klein plukje weg rond de 2200, dan ben ik al weer prima tevreden.
Ik heb hem nog erboven.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef roislecxe het volgende:
Oh trouwens, de 350 gaat er aan Katje.
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook een sell ga zetten... toch weer 1,50¤ rijker
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:33 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga 5000 Solars extra naar m´n wallet verzenden. Nu kan het wel lijden, blijf toch rond de 0,3btc staan als ik deze verstuur(Mits die andere verkocht worden tenminste)
Edit: hoewel. Missschien kan ik beter alles juist naar de exchange halen. Veel veiliger
Toch naar mn wallet gegooid.quote:
Heet dat overal wallet.dat?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
350 is niet eens in de buurt geweest
Dat is prima ja.
Gaat niet dalen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef roislecxe het volgende:
Hopla, de eerste 1000 alweer verkocht met 26% winst
De volgende 2k staan te trappelen om verkocht te worden.
Ennnnn they are goneMet een 42%je. Hopla.
Daal maar weer.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook goed, er staan er nog 15800 te wachten op de echte moon
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rara wat is momenteel mn favo coin
[ afbeelding ]
Precies, maar eigenlijk was dat ook een beetje de reden dat ik in de eerste instantie Solars kocht vorig jaar februari ofzo. Op iets boven de 2000. Toen zakte het de maanden erna in tot naar de 200, en ik heb steeds een beetje blijven bijkopen. En toen een paar maanden vergeten dat ik ze had, en hop, hij stond weer boven de 2000quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Nice.
En dan kan je nog verkapt zeggen zo groen-activistisch te zijn.
Wel goed van je. Het is ook de enige cryptocurrency die niet enkel negatieve milieueffecten heeft (miners die aanstaan etc.)quote:Op donderdag 20 november 2014 21:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies, maar eigenlijk was dat ook een beetje de reden dat ik in de eerste instantie Solars kocht vorig jaar februari ofzo. Op iets boven de 2000. Toen zakte het de maanden erna in tot naar de 200, en ik heb steeds een beetje blijven bijkopen. En toen een paar maanden vergeten dat ik ze had, en hop, hij stond weer boven de 2000
Plus hij bestaat inmiddels al een hele tijd, blijft met vernieuwingen komen, wordt niet onderuitgehaald op Bitcointalk enz enz. Ik vind het een mooie coin, en hopelijk stijgt het de komende jaren nog flink, want eigenlijk ben ik van plan alleen maar meer van die krengen te sparen nu het nog betaalbaar isquote:Op donderdag 20 november 2014 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel goed van je. Het is ook de enige cryptocurrency die niet enkel negatieve milieueffecten heeft (miners die aanstaan etc.)
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Plus hij bestaat inmiddels al een hele tijd, blijft met vernieuwingen komen, wordt niet onderuitgehaald op Bitcointalk enz enz. Ik vind het een mooie coin, en hopelijk stijgt het de komende jaren nog flink, want eigenlijk ben ik van plan alleen maar meer van die krengen te sparen nu het nog betaalbaar is
(Uiteraard staat het over 2 jaar ofzo ergens tussen 20.000 en 50.000*droomt verder*)
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat zou mooi zijn. Leuk dat je ze spaart!
BTC valt tegen inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Leven als ik moet werken
Solar
Bitcoin
Mijn miningopbrengst van vandaag
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Kom op BTC, ga nou es door de 350¤
Denk dat t vannacht gaat gebeuren.
Ga es weg met je buy, ik sta op 1510. (en 1505 en 1460 en 1304 en 1251 en 1020quote:Op donderdag 20 november 2014 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn
Buy op 1550 voor Solar
Oh, jij bent datquote:Op donderdag 20 november 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ga es weg met je buy, ik sta op 1510.
Eventjes mijn bot aanzetten.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:59 schreef roislecxe het volgende:
Zullen we een spelletje spelen?
Het heet het 1satoshi-spel en het is erg leuk. Interesse?
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Beetje jammer dat ik nu geen solar meer heb, anders had ik ff die rotzooi weggekocht zodat we weer bovenaan stonden in de buylijst
Ahww..quote:Op donderdag 20 november 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
EnergieCoin wordt morgen delisted als het volume uitblijft, ik denk dat ik daar op misgegokt heb
heb 115800 van die krengen gekocht, maar het stijgt niet
Hold wel gewoon.quote:
Hoop hetquote:Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef Joosie200 het volgende:
356 alweer. Morgenochtend <350?Zaterdag <340, zondag <330?
Nee. Dikke uptrend.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:14 schreef Joosie200 het volgende:
356 alweer. Morgenochtend <350?Zaterdag <340, zondag <330?
Weet niet meer, er kwam een quote als bitcoin op 1000 stondquote:
Mu mag mij quoten als BTC ooit nog 1000 haalt. Dat heb ik mei of juni gezegdquote:Op donderdag 20 november 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet meer, er kwam een quote als bitcoin op 1000 stond
Trouwens is de 12h grafiek ook al gebroken![]()
Next stop: De 1d grafiek op 340
Ik gok op geelquote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Moon! Omdat mijn grafiekje dat zegt.
Voorlopig zit ik goed. En ik heb een buyorder sub 300, kom maar op.quote:
Die gele lijn is rond 1 decemberquote:Op vrijdag 21 november 2014 07:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik goed. En ik heb een buyorder sub 300, kom maar op.
Ben vanavond pas laat thuis, dus ben benieuwd
Als het niet zoals vorig jaar moonvember is, gaat het ook geen crashcember worden op 1 december. Nee, eerder geleidelijk omlaag dan zo rap zoals vorig jaar. De 341 is al aangetikt terwijl ik op de fiets zat, dus kom maar door.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gele lijn is rond 1 december
Antiklacht: Boven de 350.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Oja klacht: BTC is weer boven de 350.
Bonus: 4000 solar nu.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef Nattekat het volgende:
350 houdt stand
KLB / Kees Kachel is klaar met Probleemwijken.
Toto
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel rois
Graagquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
BTC is zich aan het opmaken voor een duik. Geloof mij
Gelukkig gewoon goed gekomen, eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
De KnCMiner Titan die ik heb verkocht is inmiddels in Polen aangekomen en de ontvanger is er mee aan het minen
Ik mijn BTC, hij de miner. Beiden tevreden
Mooi dat het nog op zn pootjes terechtgekomen is. Wel even zweten toen er geen track en trace meer te vinden was enzo denkquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
De KnCMiner Titan die ik heb verkocht is inmiddels in Polen aangekomen en de ontvanger is er mee aan het minen
Ik mijn BTC, hij de miner. Beiden tevreden
Klopt, heb gebeld met PostNL. Blijkt dat de internationale tracking vaker weigert, dan gewoon de simpele track & trace gebruiken en ineens is het pakje er weer. Alleen is de informatie dan wat minder compleet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi dat het nog op zn pootjes terechtgekomen is. Wel even zweten toen er geen track en trace meer te vinden was enzo denk
Eind goed al goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, heb gebeld met PostNL. Blijkt dat de internationale tracking vaker weigert, dan gewoon de simpele track & trace gebruiken en ineens is het pakje er weer. Alleen is de informatie dan wat minder compleet.
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eind goed al goed.
Maar dit jaar wordt het dus gewoon stoken met de verwarming?
Netjes hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja
Aan de andere kant heeft de verkoop van mijn BTC me ook wel wat opgeleverd:
- ongeveer een ton aan geld
- hypotheek voor bijna helft afgelost (aflossingvrije deel)
- lagere vaste lasten
- daardoor dag minder werken (32 ipv 38 uur)
- leuke gebruikte auto (Wegenwacht belde al of ik nog leefde)
- leuke reserve op spaarrekening
- nog 28 BTC over, 500 LTC
Dus hou wel wat over voor de hogere gaskosten.
En dan heb ik altijd m'n YouTube kanaal nog (16.5M totale views / 30k volgers)
Oké, absoluut niet om te patsen maar gewoon om aan te geven dat ik blij ben met hoe alles is gelopen in de afgelopen 2 jaar
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat NK iets zo uposten
Jup. Ik heb mijne op 1560 en 1460 gevangen.quote:
Beetje rond die koers ja. maar ik ben er wel een beetje huiverig voor dat t niet gehaald gaat worden, het golft zo hard de laatste dagen, en denk dat het gaat klappen binnen korte tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |