Die twee? Dat was 's nachts en die waren ook nog dronken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij stonden er afgelopen week een paar studenten te demonstreren, heb je dat gemist?
Dat je tegen de anti zwarte pieten bent vind ik prima, je doet maar, maar dat het jou het recht denkt te geven om volkomen racistische uitlatingen te legitimerenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
Ik ook, compleet... maar gelukkig ben ik me ervan bewust en praat ik pas tegen het paarse konijn als anderen dat ook doen (pro-tip)quote:
Terechte klacht wel. Ik zie liever zwarte piet maar van de bank af komen er voor is mij te veel moeite. Ach, wel leuk om te zien dat mensen toch nog voor iets op komen toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar dan he, en daar komt de klacht, dan gaat het om een kinderfeest, en dan, dan ineens komen we los... beschamend ... zowel de pro's als de anti'sman man wat een kutgeneratie
Ok, is die er dan? Want als er iets is op het malieveld moet Yes'r optreden om nog een halve paardenkop te trekken...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat jij zo ver weg staat van het protest en de lobby tegen het huidige overheidsbeleid zegt meer over jou dan over het land.
Hallo WIJ hoeven ons niet aan te passen, en ja ik ben racist en heb liever dat ze vandaag oprotten dan morgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je tegen de anti zwarte pieten bent vind ik prima, je doet maar, maar dat het jou het recht denkt te geven om volkomen racistische uitlatingen te legitimerenheel triest.
Ik ben serieus geschokt... met je "gastheer" ....
Hoe ga jij je kinderen opvoeden? White Supremacy? Want wij hebben ze toevallig wel even als gast en derhalve zijn ze ons eeuwig wat verschuldigd?
Hoe denk je ooit een normale integratie van alle inwoners te krijgen als zo'n opstelling voor jou legitiem is? Vind jet het gek dat er dan een tegenreactie komt? Onderwerping is dus de norm?
Compleet geschift ben je
Dit dus precies. Stel je krijgt visite en je wil dat iedereen netjes zijn schoenen uittrekt in jouw huis. Dan komt er opeens nieuwe visite en die vindt dat je in jouw huis helemaal je schoenen niet uit hoeft te doen. Vervolgens gaat hij je andere visite opstoken om allemaal hun schoenen lekker weer aan te trekken. Wat doe je dan? Je tieft de onruststoker uit je huis, en degene die het met hem eens zijn pleur je er ook uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
Je past je altijd aan, dat is menselijk. En nee, je hoeft niet je eigen tradities opzij te zetten, dat is niet wat ik vraag. Maar je kan niet in naam van een protest van een paar mensen complete groepen kleineren, dat is iets heel anders dan je aanpassen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Hallo WIJ hoeven ons niet aan te passen, en ja ik ben racist en heb liever dat ze vandaag oprotten dan morgen.
Nee wat er nu gebeurt is dat je iedereen met schoenen bij voorbaat kleineert, zonder na te gaan of zijn ook hun schoenen niet uit willen trekken en bij voorbaat aanneemt dat ze dat niet doen en ze dus maar redeloos gaat beledigen, dat is wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit dus precies. Stel je krijgt visite en je wil dat iedereen netjes zijn schoenen uittrekt in jouw huis. Dan komt er opeens nieuwe visite en die vindt dat je in jouw huis helemaal je schoenen niet uit hoeft te doen. Vervolgens gaat hij je andere visite opstoken om allemaal hun schoenen lekker weer aan te trekken. Wat doe je dan? Je tieft de onruststoker uit je huis, en degene die het met hem eens zijn pleur je er ook uit.
Dat is er nu aan de hand met het hele zwarte pieten gezeik. De visite gaat uitmaken wat er in ons huis gebeurd.
Dit gaat allang niet meer over een protestje, jij woont zeker in een uithoek van Friesland ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je past je altijd aan, dat is menselijk. En nee, je hoeft niet je eigen tradities opzij te zetten, dat is niet wat ik vraag. Maar je kan niet in naam van een protest van een paar mensen complete groepen kleineren, dat is iets heel anders dan je aanpassen...
Centrum Rotterdamquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef hoas het volgende:
[..]
Dit gaat allang niet meer over een protestje, jij woont zeker in een uithoek van Friesland ofzo?
De ouderen? Die worden op dit moment juist wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat komt: de regering is er alleen voor de ouderen, en verder is de tendens dat de gekwetsten altijd winnen. Zie hier.
Dit dus, dit is een protest waard, niet of er wel of geen zwarte pieten zijn... man manquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
De ouderen? Die worden op dit moment juist wegbezuinigd.
Ja mevrouwtje, ik weet dat u dement bent, maar er is geen plekje meer voor u, uw zoon die 100 km verderop woont moet maar eens per week een kijkje nemen..
Liefjequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef Gewas het volgende:
Ik kwam naar dit topic omdat ik me aangesproken voelde door de TT.
Simpel. Niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hoe denk je ooit een normale integratie van alle inwoners te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |