Ik kan enkel voor mezelf spreken maar dat was zo'n beetje het eerste wat in mij opkwam. Roep het hard genoeg en mensen worden het wel. Terwijl de Nederlander juist bij uitstek niet racistisch is. Er is van alles wel mis met de Nederlander maar Nederlanders zijn niet racistisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook meteen het meest droevige van heel de discussie, niemand die de vergelijking legde. Maar nu Quinsy & Co zo hard als mogelijk racisme schreeuwen wakker je het juist in zijn algemeenheid aan en pakt het met minder intelligentie bedeelde volk het op, erg jammer
Heel deze discussie boeit me weinig, maar vind het wel geinig om te lezen. Alleen nu moet ik even reageren. Powned/geenstijl is natuurlijk zo hypocriet als de pest. Vorig verpesten ze opzettelijk hetzelfde kinderfeest voor een tiental kinderen, en nu moet dat kinderfeest opeens beschermd wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/zeg_dan_niks.html
LOL
Kwinsie, die normaal gesproken zo'n grote mond heeft zegt geen woord, hij wordt afgeschermd door dat docu-meisje en een collega (type goed uitziend kaktrutje) die met opzet voor de verslaggever gaat lopen en vervolgens komt zo'n domme beveiliger zich er mee bemoeien maar die wordt gelukkig voor hem tot de orde geroepen door zijn baas die wel begrijpt dat je een verslaggever gewoon zijn werk moet laten doen. Altijd grappig hoe mensen het zichzelf onnodig moeilijk maken. In plaats van dat hij als een kerel even antwoord geeft.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:SvanSaarloos twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 14:28:40.@LeroyFer10 post een teamselfie en dit is de support die volgt: "FC Aap". Nederlander ben je alleen als je scoort. http://t.co/hNkRwQQg0x[ afbeelding ] reageer retweet
Ik vind dit niet een compromis waard aangezien de zeurpieten door willen gaan tot het feest compleet afgeschaft is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder die met de muziekdiscussie tussen Rock 'n Roll en Country, iets met geven en nemen en samen toewerken naar een compromis.
Waar heb jij het dan over?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Vorig verpesten ze opzettelijk hetzelfde kinderfeest voor een tiental kinderen
Uiteraard, eens een lafaard....quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vind dat een betere optie dan oproepen tot geweld ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Om je kapot te schamen.quote:
Zeg, moest jij geen pepernoten gaan etenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt niet omdat het pownews is. en pownews is louter vermaak en mensen voor lul zetten. prima dat hij daar geen zin in heeft.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:20 schreef Baconbus het volgende:
Gewoon, omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overal racisme in proberen te zoeken...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
kan ook gewoon achter de pc hoor. zal ze even zoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg, moest jij geen pepernoten gaan eten
[..]overal racisme in proberen te zoeken...
Bazen actie.quote:
Dat was pownews, geen GS natuurlijk.quote:
Chocoladekruidnotenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan ook gewoon achter de pc hoor. zal ze even zoeken.
Dat gedrag is inderdaadquote:
Grachtengordelmeisje in cel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Sunny Bergman opgepakt? Glory Glory Halleluja
Zie het nu pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |