Ik kan er ook niets aan doen dat het bullshit is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
topargument. jij kunt het je niet voorstellen. mooi.
Ookal is het niet zo gegaan, een kindje hoort dit toch niet te hoeven zien bij een intocht. Politie en relschoppers vlak voor hem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen dat het zo gegaan is. Weesie zal het verzonnen hebben om wat aandacht te krijgen.
Ik ben heel meegaand hoor, als het voor de kinderen maar leuk blijft. Clownspiet, roetpiet, zwarte piet, blanke piet.. dikke care. Met de familie van een goede vriend laatst het sinterklaasjournaal gekeken en die kinderen waren helemaal blij, dus ik ook blij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer maar. Blijf vooral vasthouden aan ZP, terwijl in realiteit:
- in het Sinterklaasjournaal blanke pieten/clownpieten de show stelen;
- winkels worstelen met ZP en vele winkels ZP niet eens meer noemen. In de folders zijn blanke pieten en roetpieten te zien;
- Amsterdam al grote stappen heeft ondernomen t.a.v. het veranderen van ZP en het introduceren van roetpiet;
- sinterklaasliedjes herschreven worden en ZP niet eens meer bij naam wordt genoemd.
Maar ik ben de troll? Kijk in de spiegel.
Jij was er als razende reporter bij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Danny het volgende:
Ondertussen:
Peuter (3) is racist bij #intocht
Maar verder is er niets aan de hand. De kinderen vinden het best dat ZP ineens een andere kleur heeft, aldus de voorstanders van het toegeven aan deze terreur van de minderheid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:40 schreef Danny het volgende:
http://nieuws.thepostonli(...)nederland-anno-2014/
daar dan. zo horen kinderen NIET te kijken bij een intocht.
Zo horen kinderen niet te kijken op een feest. Bedankt zure azijnpissers voor het verpesten van een kinderfeest.quote:
Nu heeft hij wel een grote bek maar een verslaggever van GeenStijl te woord staan lukte niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:42 schreef UltraR het volgende:
Gario.![]()
Wat moet je nou eigenlijk nog meer doen om eens serieus aangepakt te gaan worden als racist en haatzaaier?
rotfolquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Godver, Quinsy met z'n godwin
http://www.hoemannendenken.nl/2014/11/14/sinterklaas-is-fascisme/
quote:Terug naar de figuur van Sinterklaas. Ik roep eenieder op: laten we de oncomfortabele gesprekken met elkaar voeren. Hoe kunnen we mensen van het idee afhalen dat de “Goedheiligman” in de eerste plaats een kindervriend is? Durf dan ook te zeggen dat Hitler in de eerste plaats een dierenvriend was.
Satire?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Godver, Quinsy met z'n godwin
http://www.hoemannendenken.nl/2014/11/14/sinterklaas-is-fascisme/
Ik mag het hopen, maar zou me niet verbazen als ie het wel heeft geschrevenquote:
quote:
Nu met mooi onderschriftquote:Daarom roep ik alle ouders van Nederland op: bedenk goed wat dierenvriend Hitler uiteindelijk met zijn herdershond deed. En wat kindervriend Sinterklaas dus ook met uw kindje kan doen.
Het Sinterklaasfeest kan prima zonder de figuur van Sinterklaas verder. Zo ook de Sinterklaasintocht morgen, waar Zwarte Piet wordt gekoesterd als herinnering aan de slavernij, en de figuur van Sinterklaas nog maar eens benadrukt dat zwarten de Untermenschen van nu zijn. Zij mogen, net als de joden ten tijde van Endlösung, door de schoorsteen.
Geef ze een vinger en ze nemen de hand. De overheid had helemaal niet deze minderheid haar zin moeten geven, dan zouden andere leden van deze minderheid niet zo hebben geprovoceerd bij de intocht. En dan noemden ze mij gek dat ik de kinderen niet zou laten kijken maar een anternatieve intocht zou opzoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo horen kinderen niet te kijken op een feest. Bedankt zure azijnpissers voor het verpesten van een kinderfeest.
Een Ella Vogelaartjequote:Op zaterdag 15 november 2014 16:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel een grote bek maar een verslaggever van GeenStijl te woord staan lukte niet.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/zeg_dan_niks.html
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen dat het zo gegaan is. Weesie zal het verzonnen hebben om wat aandacht te krijgen.
Ja, alleen was het bij haar een beetje zielig. Niet dat we medelijden hoeven te hebben want nu heeft ze een zeer goed betaalde luizenbaantje bij een van onze woningcorporaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |