Kip-ei-probleem. Ik heb niks aan Telegram als mijn vrienden het niet gebruiken.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Des te meer reden om gewoon Telegram te gaan gebruiken.
Die hebben ten minste gewoon een open API.
Precies dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kip-ei-probleem. Ik heb niks aan Telegram als mijn vrienden het niet gebruiken.
toen whatsapp kwam had ik volgens mij nog msn op m'n telefoonquote:Op zondag 15 februari 2015 10:32 schreef kikoooooo het volgende:
Whatsapp was gewoon direct populair, volgens mij was het toen zo ongeveer de eerste in zijn soort, toen de smartphone nog redelijk in z'n kinderschoenen stond. Dat krijg je echt niet zomaar afgebroken.
Ik denk nog steeds dat Hemlis een goede kans gaat maken.
SMSquote:Op zondag 15 februari 2015 10:36 schreef n8n het volgende:
[..]
toen whatsapp kwam had ik volgens mij nog msn op m'n telefoonnu gebruik ik weer sms, behalve voor de 50 groepsgesprekken waar de helft met >200 ongelezen berichten staat
De meeste smsjes worden afgehandeld via iMessage en anders valt het automatisch terug op sms. Al mijn sms-verkeer staat ook op mijn Mac in de messages app, ik kan berichten ontvangen en versturen via mijn computer, allemaal in sync.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
SMS1999 belde, ze willen hun communicatiemiddel terug
1999quote:Op zondag 15 februari 2015 10:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
SMS1999 belde, ze willen hun communicatiemiddel terug
Heb je misschien apps die iets doen om batterijverbruik te besparen? geen ideequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:30 schreef Principia het volgende:
Ik heb een probleem met Whatsapp, berichten ontvangen gebeurt zonder problemen. Sturen van de berichten lukt echter (vaak) niet. Opmerkelijk is dat ik wel berichten kan sturen naar mensen in dezelfde ruimte, maar zodra dit niet het geval, wordt het bericht niet verzonden.
- Telefoon: LG E460 Optimus II.
- Whatsapp is up to date, telefoon al opnieuw opgestart.
- Er wordt gebruik gemaakt van WiFi en geen mobiel internet.
Nee. Staat verder niks bijzonders op de telefoon, alleen Whatsapp, Nu.nl, enz.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heb je misschien apps die iets doen om batterijverbruik te besparen? geen idee
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
als je een conversatie aanklikt van een persoon waarmee je hebt gepraat dan zit je automatisch is het balkje om te typen. geeft whatsapp dan ook aan dat je aan het typen bent?
hoe doe je dat dan? grapje zeker?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij had whatsapp de functie al in gesprekken zelf maar ik heb nu de functie dat ik universieel kan zoeken in de whatsapp.
Zoek ik bijvoorbeeld naam van mijn werkgever krijg ik de groepsapp te zien maar ook elke keer waar het in gesprekken genoemd werd![]()
in het hoofdscherm op het zoekicoon klikkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? grapje zeker?
Die functie is er met de meest recente update al weer uitgehaald.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:51 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand al de beta versie voor Android? Daarin zou je meerdere huidskleuren met de smileys moeten kunnen kiezen, maar bij mij werkt het niet.
EN dan doel ik specifiek op die floating notificationsquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft iemand al ervaring met WA in de 5.0.2 android versie?
Ik heb android 5.1.1 en whatsapp werkt goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft iemand al ervaring met WA in de 5.0.2 android versie?
Ja, heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben jullie ook het probleem dat sinds de update je berichten niet altijd meer kan lezen in het beginscherm. Er staat nu soms Bericht van .......
Nu kan ik niet meer een bericht lezen zonder Whatsapp te openen
ow zo. ik d8 dat je wat anders bedoelde.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
in het hoofdscherm op het zoekicoon klikken
Volgens mij altijd online ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:16 schreef dimmak het volgende:
Ik gebruik overdag vaak web whatsapp. Nu staat dit in een tap de hele dag open. Zien andere mensen me dan altijd online? Of alleen als ik in de tab zit?
Nee, alleen als je het tabblad open/actief hebtquote:Op maandag 20 juli 2015 11:16 schreef dimmak het volgende:
Ik gebruik overdag vaak web whatsapp. Nu staat dit in een tap de hele dag open. Zien andere mensen me dan altijd online? Of alleen als ik in de tab zit?
Nice, bedankt.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, alleen als je het tabblad open/actief hebt
Het teken is niet zichtbaar op Android en wordt in Chrome op Windows als vierkantje weergegeven, maar als je hem in WhatsApp plakt (de nieuwste versie van de site, niet Play Store), verschijnt de middelvinger.quote:
Hij staat niet in de lijst met emoji. Je moet hem in je bericht kopiëren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef Mirel het volgende:
Nou, dan downloaden we even de nieuwste APK van de Whatsapp website. http://www.whatsapp.com/android/
edit: kan geen middelvinger vinden
Reservekopie maken, app verwijderen en opnieuw uit de Store halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:21 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet instellen. Bij instellingen heb ik geen Whatsapp web.
Yep https://www.google.com/de(...)roduction-principlesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:16 schreef Rickertman96 het volgende:
dat whatsapp web ziet er wat Android achtig uit toch?
wel chill dat het eindelijk kan voor iOS
Gebruik het best veel. Scheelt batterijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:16 schreef Rickertman96 het volgende:
dat whatsapp web ziet er wat Android achtig uit toch?
wel chill dat het eindelijk kan voor iOS
Ik heb net mezelf geblokt met een andere telefoon van mijzelf en dan kan ik nog wel de optiesquote:
Je kunt diegene sms'en wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:03 schreef opreis het volgende:
Misschien weet iemand het hier. Ik heb een contact in mijn lijst, altijd mee ge appt en ook foto's verstuurd. Maar nu, ik weet niet of het komt door problemen met verbinden aan de andere of dat ik geblokkeerd ben of dat deze persoon WA heeft verwijderd. Als ik nu in de chat met deze persoon op de naam druk om naar de "contact info" te gaan zie ik allen nog maar het volgende:
-Naam van deze persoon
-mobile
-*nr van deze person*
-Invite to WhatsApp (waarom ik denk dat deze persoon whatsapp verwijderd heeft misschien?)
De opties die weg zijn:
-Profile picture
-View all media (terwijl ik nog wel in de chat omhoog kan scrollen, een foto vinden en dan zo bij de foto's komen)
-status
-Send message
-Email chat
-Clear Chat
Berichten versturen levert ook alleen maar 1 vinkje op. Voor zover ik weet kan je als geblokkeerd ben nog wel de opties "view all media" "send Message" "email chat" "clear chat" zien bij te drukken op de naam/naar contact info gaan.
Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?
De telefoon blijkt gestolen, waarschijnlijk hebben ze de simkaart eruit gehaald waardoor het er nu zo uit ziet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:00 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Je kunt diegene sms'en wat er aan de hand is?
Als ik mijzelf blokeer dan kan ik iig nog op view media etc drukken, dat kon in dit geval ook niet meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:38 schreef Xetran het volgende:
Volgens mij krijg je dat als je iemand blokkeert of WA verwijdert.
dan bel je diegene toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ik mijzelf blokeer dan kan ik iig nog op view media etc drukken, dat kon in dit geval ook niet meer
quote:
Ik zeg toch, heb inmiddels al contact gehad en de telefoon blijkt gestolen. Wat de dief er nu mee gedaan heeft geen idee, ik denk dat de simkaart er dus uitgehaald is/vervangen isquote:
Als je een beetje had gezocht dan had je de overname functie gevonden.. staat gewoon in je instelingen menu.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Als ik mn whatsapp op een andere telefoon zet (zelfde telefoonnumer) moet ik dan mensen die ik geblokkeerd heb weer opnieuw blokkeren?
Sorry dat kon ik dus niet vinden?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je een beetje had gezocht dan had je de overname functie gevonden.. staat gewoon in je instelingen menu.
Hoe doe je dat? Bij mij zie ik ze nog steeds..quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden de blauwe vinkjes weer uit staan. Wat een genot.
Uitschakelen in de instellingen? Onder privacy.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Bij mij zie ik ze nog steeds..
Oke thnx..quote:Op woensdag 18 november 2015 13:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Uitschakelen in de instellingen? Onder privacy.
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Als ik mn whatsapp op een andere telefoon zet (zelfde telefoonnumer) moet ik dan mensen die ik geblokkeerd heb weer opnieuw blokkeren?
Waarschijnlijk 80% van NLquote:Op donderdag 31 december 2015 17:39 schreef Oliver23 het volgende:
Eens kijken hoelang de storing van vandaag zal gaan duren.
En hoeveel mensen er in paniek raken als Whatsapp het rond 00:00 het nog steeds niet doet
Nee hoor, ik heb er al een tijd last van.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:46 schreef richolio het volgende:
Dus het ligt niet aan mij? Gelukkig maar
Nee, die blijven geblokkeerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |