Volgende keer schop ik je stanniskont weer terug naar dragonstonequote:
Scarred for lifequote:
Arme jongen.quote:
Dat denk ik ook. Psychopaatje in wordingquote:Op zondag 16 november 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Ik denk dat hij daarna een topic opende op fok over het haten van vrouwen.
Ik ga me even lekker volproppen met chips en taartquote:Op zondag 16 november 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Psychopaatje in wording
Ongezonde leef, wat is dezequote:Op zondag 16 november 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me even lekker volproppen met chips en taart
Scarred for life allesquote:Op zondag 16 november 2014 10:34 schreef Fascination het volgende:
We moesten bij gym in de eerste of tweede eens een oefening doen waarbij je elkaar moest aanraken. Een zo'n jongen weigerde me aan te raken,geen idee waarom. Toen moest iemand anders zn taak overnemen. Niemand kwam voor me op. Heel erg kwetsend was dat. Overigens ben ik erg hygiënisch, dus daar had het niets mee te maken. Toen werd ik ook een mannenhater.
Kom maar hier meisje, ik raak je wel aanquote:Op zondag 16 november 2014 10:34 schreef Fascination het volgende:
We moesten bij gym in de eerste of tweede eens een oefening doen waarbij je elkaar moest aanraken. Een zo'n jongen weigerde me aan te raken,geen idee waarom. Toen moest iemand anders zn taak overnemen. Niemand kwam voor me op. Heel erg kwetsend was dat. Overigens ben ik erg hygiënisch, dus daar had het niets mee te maken. Toen werd ik ook een mannenhater.
Nohh fasjequote:Op zondag 16 november 2014 10:34 schreef Fascination het volgende:
Doet je wifi weer?quote:
Jeetje.quote:Op zondag 16 november 2014 10:34 schreef Fascination het volgende:
Lekker fatty zijn.quote:
Misschien vond hij haar wel leuk maar was hij bang een stijfje te krijgenquote:Op zondag 16 november 2014 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Er ooit achter gekomen waarom die jongen zo deed?
[..]
Lekker fatty zijn.
Heb nu toch voldoende ruimte in mijn broeken.
Jaaaaaa. Hoewel ik nu op 3g zit :$quote:
How is life? Nog wat uitgevoerd gisteren?quote:
Life's goodquote:Op zondag 16 november 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
How is life? Nog wat uitgevoerd gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |