Ugh die negativiteit altijd. Schouwburg is prima, ze draaien alleen soms sommige films niet. Soms logisch omdat ze nou eenmaal maar 7 zalen hebben ipv 14 in de kuipquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kan die bagger schouwburgplein bioscoop jouw voorkeur genieten
Mensen zitten voor je neus, geen beenruimtequote:Op donderdag 22 januari 2015 09:13 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Ugh die negativiteit altijd. Schouwburg is prima, ze draaien alleen soms sommige films niet. Soms logisch omdat ze nou eenmaal maar 7 zalen hebben ipv 14 in de kuip
Dat voor je neus zitten valt best wel mee. Beenruimte zijn ze mee bezig maar is lastig door de bouw van de zalen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mensen zitten voor je neus, geen beenruimte
Voor mij zijn dat grote problemen
Het is nog geen tien minuten lopen van mijn huis.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kan die bagger schouwburgplein bioscoop jouw voorkeur genieten
Eens. Ik ben gewoon verwend met Arena denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mensen zitten voor je neus, geen beenruimte
Voor mij zijn dat grote problemen
Arena ies beetje ver voor mij, ben er wel een keer geweest en was idd een fijne ervaring.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eens. Ik ben gewoon verwend met Arena denk ik.
Het is voor mij ook een minuutje of 20-25 treinen vanaf Utrecht (ik moet eerst naar CS, vandaar..).quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:59 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Arena ies beetje ver voor mij, ben er wel een keer geweest en was idd een fijne ervaring.
Dat vind ik wel. En ik ben 1m90 lang.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:23 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Dat voor je neus zitten valt best wel mee. Beenruimte zijn ze mee bezig maar is lastig door de bouw van de zalen.
Ben ik nog nooit geweest, hoeveel zalen heeft die?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. En ik ben 1m90 lang.
Goede zaak dat ze dat aanpakken.
Maargoed ik zit op 10 minuten lopen van Pathe delft tegenwoordig en dat is een zeer prettige en relaxte bios.
Ook 7.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:24 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest, hoeveel zalen heeft die?
En mede daarom ga ik al jaren niet meer naar de bioscoop. Films zijn het vaak niet meer waard en daarbij komen ze ook snel beschikbaar om op een andere wijze te kunnen zien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Blackhat: waar heb ik twee uur lang naar lopen kijken? Zeer zeer rommelig script. Makers gooiden er maar een paar technische termen en schermpjes doorheen maar snapten er zelf de ballen niet van. Verplicht liefdesverhaaltje er weer in. Nee, blij dat ik wakker kon blijven vanmiddag...
Dit is al het tweede topic in een half uur waarin je pocht dat je een film al een maand hebt liggen. Als je zoveel downloadt, wat moet je dan nog met Pathé of (waar het andere topic over gaat) Netflix?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:59 schreef Iwanius het volgende:
Interessant. Moet Birdman nog zien. Heb' m al weer een maand of zo hier liggen maar nog geen tijd gehad om deze te bekijken.
Films (als een kunstvorm in het algemeen) zijn het wél waard. Misschien niet allemaal (ik heb Blackhat nog niet gezien), maar sommige films zijn zo ontzettend veel beter op het grote scherm.quote:En mede daarom ga ik al jaren niet meer naar de bioscoop. Films zijn het vaak niet meer waard en daarbij komen ze ook snel beschikbaar om op een andere wijze te kunnen zien.
Jawel, het is illegaal. Het mag niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Iwanius het volgende:
Ik poch of kat niet anders heette ik wel static of duderinnetje.
Punt is dat ik gewoon meldt dat ik die films (alle blockbusters bijna) hier heb liggen.. Niets mis mee.
Je pocht wel, want het is compleet irrelevant wat jij wel en niet thuis hebt liggen. Voor iedereen behalve jij. Nobody cares.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Iwanius het volgende:
Punt is dat ik gewoon meldt dat ik die films (alle blockbusters bijna) hier heb liggen.. Niets mis mee.
Interstellar moet je in IMAX zien. Gravity heb ik op verschillende grote schermen gezien (o.a. IMAX) en later toen-ie op tv was nog een keer. Hij is nog steeds goed op tv, maar de impact is veel groter op het grote scherm.quote:Daarbij weet ik maar al te goed dat je inderdaad bepaalde films in de bios moet zien.
De laatste van wie ik dat vond was dus Avatar. Daar kan zelf een groot scherm thuis niets aan veranderen maar ook dat veranderd steeds meer met al die audio mogelijkheden om je eigen thuisbioscoop op te starten.
Die ergernis deel ik, maar ik kan nog steeds prima van een film genieten als er heel af en toe iemand praat. Het is storend, maar verpest de beleving gelukkig nog niet helemaal volledig.quote:Daarbij erger ik mij aan mensen die lopen te bellen of te kletsen of andere dingen te doen i.p.v. naar de film te kijken. M.a.w de gemakken worden ongemakken,je betaalt teveel voor een avondje bioscoop en dan kan je beter thuis alles zien.
Ik snap dan een ding dus echt niet: waarom volg je in godsnaam een Pathe Unlimited topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij weet ik maar al te goed dat je inderdaad bepaalde films in de bios moet zien.
De laatste van wie ik dat vond was dus Avatar. Daar kan zelf een groot scherm thuis niets aan veranderen maar ook dat veranderd steeds meer met al die audio mogelijkheden om je eigen thuisbioscoop op te starten.
Daarbij erger ik mij aan mensen die lopen te bellen of te kletsen of andere dingen te doen i.p.v. naar de film te kijken. M.a.w de gemakken worden ongemakken,je betaalt teveel voor een avondje bioscoop en dan kan je beter thuis alles zien.
Aha, nouja je kan misschien wel begrijpen dat het voor unl-houders irritant is als mensen gaan roepen ''uh die film heb ik al zo lang thuis liggen'', terwijl ze hier gewoon hun bioscoopervaring delenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:24 schreef Iwanius het volgende:
Omdat ik een stukje zag wat ik interessant vond en dat begon bij Mrs.Salvatore
Als iemand meldt dat hij een bepaald film of wat dan ook heeft is dat niet pochen. Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:20 schreef Breuls het volgende:
Je pocht wel, want het is compleet irrelevant wat jij wel en niet thuis hebt liggen. Voor iedereen behalve jij. Nobody cares.
Sowieso dit soort films en die natuurfilms zijn inderdaad geweldig in de IMAX.quote:Interstellar moet je in IMAX zien. Gravity heb ik op verschillende grote schermen gezien (o.a. IMAX) en later toen-ie op tv was nog een keer. Hij is nog steeds goed op tv, maar de impact is veel groter op het grote scherm.
Als ik naar een film kijk wil ik opgaan en genieten van elk detail en dan houd jij je muil gewoon.quote:Die ergernis deel ik, maar ik kan nog steeds prima van een film genieten als er heel af en toe iemand praat. Het is storend, maar verpest de beleving gelukkig nog niet helemaal volledig.
Ja...ik noem dat gewone films altijd. Films zoals Starwars,Titanic Avatar die moet je groot zien.quote:Let wel dat dit niet opgaat voor alle films; een leuke comedy doet helemaal niets met een groot scherm en goed geluid; die moet gewoon grappig zijn en dat is-ie op een klein scherm natuurlijk net zo goed.
Goh, ik heb voor ik in dit topic kwam gereserveerd voor deze film.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Blackhat: waar heb ik twee uur lang naar lopen kijken? Zeer zeer rommelig script. Makers gooiden er maar een paar technische termen en schermpjes doorheen maar snapten er zelf de ballen niet van. Verplicht liefdesverhaaltje er weer in. Nee, blij dat ik wakker kon blijven vanmiddag...
Hij laat hier iig ook weer zijn body zien, dus volgens mij is dat gewoon de reden dat ie gecast wordt..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Goh, ik heb voor ik in dit topic kwam gereserveerd voor deze film.Ga 'm wel meepakken hoor, want Chris Hemsworth
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |