Jullie standaard badkamer is al heel netjes toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Miezziej het volgende:
Ziet er mooi uit!![]()
Jaloers op je doucheIn verband met budget houden wij de indeling standaard.
Jawel, hangende pot enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie standaard badkamer is al heel netjes toch?
Ah ha dat is standaard bij ons idd ook. Maar was niet heel veel duurder om het te veranderen gelukkig. Dat scherm daar in tegenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jawel, hangende pot enzo
Alleen douche is 90x90, maar dat is volgens mij al groter dan dat ik nu hebHet wordt bij ons gewoon "leeg" opgeleverd, maar de tegels in de douche liggen iets lager, dus denk dat we wel vast zitten aan het formaat.
Hoi Snoepje,quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Zelf toevallig ook 5 brochures van verschillende (starters)woningen liggen. Wat me opvalt is dat 99% dezelfde indeling heeft en dat je zeker de aanbouw er bij moet nemen als extra. Voor een magere ¤9000 heb je al 1.2m aangebouwd. Doe je dit achteraf kost het meer dan het dubbele.
Wat me ook opviel is dat bij sommige woningen er geen standaard wandclosetten bij komen. Dat is toch wel iets dat je tegenwoordig mag verwachten, of zijn we die luxe gewend?
Neem je vloerverwarming in je woonkamer? Zag dit niet in je OP staan. Met het vooruitzicht op tegels, zou ik toch wel vloerverwarming nemen. Kun je ook als centraleverwarming nemen zodat je geen radiatoren meer nodig hebt. Of neem je pvc tegels?
De maten die ik een paar post terug noemde is inclusief de uitbouw weet niet of je daar op doelde?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:49 schreef laziness het volgende:
De prijzen voor de uitbouw via de aannemer zijn meestal inderdaad voordeliger dan het later achteraf doen.
Wij doen het echter toch nog steeds niet.
1,2m kost bij ons 14k en 2,4m is 20k. Ik heb het er niet voor over om als meerwerk mee te nemen nu.
Zo klein vind ik je huis trouwens niet hoor Tink. Onze niet starterswoning is wat breder en langer maar niet enorm.
En de prijs die je terug kreeg voor een casco badkamer vond ik best netjes. Wij krijgen minder terug.
Vrienden van ons kregen meer terug bij hun badkamer vandaar dat ik het waarschijnlijk weinig vindquote:Op zondag 15 maart 2015 09:25 schreef Snoepje5 het volgende:
¤2500 is inderdaad vrij veel voor de badkamer bij een starterswoning. Zelf zou ik er ook nog wat geld tegenaan gooien, maar ik heb brochures gezien voor starterswoningen waar de stelpost voor de badkamer ¤1000 bedraagt. Neem in ieder geval goede en mooie tegels. Die vervang je het moeilijkst.
De maten met uitbouw zijn 4,7 bij 10,18.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:02 schreef laziness het volgende:
Ik kan de maten incl uitbouw even niet terug vinden. Wat zijn die?
De basic badkamer hier had lelijke tegels, lelijke wastafel, kranen, lelijk alles
Chromen buizen naar de vloer ipv weg gewerkt in de muur.
Logischerwijs is dat ook niet zoveel waard en krijgen we dus ook weinig terug
Wij hebben iets van 34k ruimte voor meerwerk incl badkamer, keuken, vloer etc. Maar alleen al het meerwerk vanuit de bouw slokt 5,5k op.
Echt bizarre prijzen allemaal als je er over nadenkt
Oh we kunnen hier zeker nog jaren met heel veel plezier wonenquote:Op zondag 15 maart 2015 11:18 schreef laziness het volgende:
Dan is je starterswoning langer dan de onze hoor
Doordat het huis niet zo breed is, is de bovenverdieping wel wat kleiner en die groeit met je uitbouw natuurlijk ook niet mee.
Maar verder denk ik dat je hier lange tijd mee vooruit kan
250 geloof ik. Maar om het zeker te weten moet ik het even opzoeken. Ben alleen niet thuis ^^ zal dat van de week even doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:33 schreef laziness het volgende:
Hoeveel werkbare dagen hebben ze bij jullie volgens de overeenkomst?
Haha ja Agh als het er maar komt te staanquote:Op zondag 15 maart 2015 17:06 schreef laziness het volgende:
Wat een verschil tussen alle projecten toch in al die zaken.
Bij ons hebben ze 150 werkbare dagen.
Precies en voorpret is de helft van de funquote:Op zondag 15 maart 2015 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja Agh als het er maar komt te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |