abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148431552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik mis het wiegje op de slaapkamer die nog leeg is :+ En ik zou in je slaapkamer overwegen om het om te draaien, kast links en bed rechts. Knus hoekje om in te liggen, meer ruimte voor een kast ;)
Ergens onderaan ons te kopen lijstje staat een groter bed.. in 1:80 a 2 meter lang en 2,20 lang. maar indeling van boven vind ik wel prima.. en dat wiegje uh ja die heeft wel in die andere kleine kamer gestaan ja ;)
Maar dat komt nog wel O-)

haha en lol die wasbak zit idd verkeerd om.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148431591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou denk ik de eettafel in de lengte zetten. Ruimte genoeg voor!
Ja denk dat dat zo'n puntje wordt van we proberen de ene week dit uit en de andere week dat en kijken wat het beste bevalt haha. Iig ergens daar in die hoek komt de tafel te staan :P
pi_148431613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef friekin_ het volgende:
Hond O+
Uiteraard die mafkees mag ook mee verhuizen ;)
pi_148431627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Uiteraard die mafkees mag ook mee verhuizen ;)
Zet er dan ook meteen een paar kratjes bier neer ;) voor de housewarming ;)
pi_148431672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zet er dan ook meteen een paar kratjes bier neer ;) voor de housewarming ;)
hahaha, en vergeet de flessen bacardi niet.. party party.
pi_148432021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ergens onderaan ons te kopen lijstje staat een groter bed.. in 1:80 a 2 meter lang en 2,20 lang. maar indeling van boven vind ik wel prima.. en dat wiegje uh ja die heeft wel in die andere kleine kamer gestaan ja ;)
Maar dat komt nog wel O-)

haha en lol die wasbak zit idd verkeerd om.
Een groot bed is altijd fijn :9 maar de indeling boven is wel ok ja, weinig geks he ;) Misschien wel even leuk om te kijken waar je straks het fijnste uitzicht uit het raam hebt. De slaapkamers zijn bijna even groot toch vooraan?

En ik had hem bij mij ook nog even getekend en er dit van gepuzzeld:

Leuke sfeer, en met je 55" tv alsnog goed te doen :P
pi_148432978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Een groot bed is altijd fijn :9 maar de indeling boven is wel ok ja, weinig geks he ;) Misschien wel even leuk om te kijken waar je straks het fijnste uitzicht uit het raam hebt. De slaapkamers zijn bijna even groot toch vooraan?

En ik had hem bij mij ook nog even getekend en er dit van gepuzzeld:

[ afbeelding ]

Leuke sfeer, en met je 55" tv alsnog goed te doen :P
Haha ons Loebesje in zijn mandje,

Mijn vriend vind de boekenkasten achter de bank niks haha, had hem je vorige ontwerp ook al laten zien. Met de tegels ga je wel aardig juist zitten denk ik.

Planten enzo komen er sowieso nog wel, Heb ooit eens een plantje gezien op een kast en die hing dan.zo lang de zijkant naar beneden. Vond dat kei leuk maar ben vergeten te vragen toen der tijd wat voor plantje het was.

En vriend mag straks zelf kiezen welke kamer hij als kantoor gaat gebruiken. Ik had voor het gemak maar even de grotere van de twee gepakt.

Maar waarschijnlijk veranderd alles behalve de keuken dan nog wel 100 keer ... :')
pi_148433165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ons Loebesje in zijn mandje,

Mijn vriend vind de boekenkasten achter de bank niks haha, had hem je vorige ontwerp ook al laten zien. Met de tegels ga je wel aardig juist zitten denk ik.

Planten enzo komen er sowieso nog wel, Heb ooit eens een plantje gezien op een kast en die hing dan.zo lang de zijkant naar beneden. Vond dat kei leuk maar ben vergeten te vragen toen der tijd wat voor plantje het was.

En vriend mag straks zelf kiezen welke kamer hij als kantoor gaat gebruiken. Ik had voor het gemak maar even de grotere van de twee gepakt.

Maar waarschijnlijk veranderd alles behalve de keuken dan nog wel 100 keer ... :')
Het is een voorbeeld. Het hoeven niet per see boekenkasten te zijn. Mijn moeder heeft van die billy's met deurtjes er voor aan de onderkant. Kan je er bovenin toch wat leuks in zetten en onderin de boeken (scheelt huishouden).

Maar ik vind het wel een uitdaging jullie woonkamer, dus ik puzzel ook nog wel even door :@
pi_148433195
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Het is een voorbeeld. Het hoeven niet per see boekenkasten te zijn. Mijn moeder heeft van die billy's met deurtjes er voor aan de onderkant. Kan je er bovenin toch wat leuks in zetten en onderin de boeken (scheelt huishouden).

Maar ik vind het wel een uitdaging jullie woonkamer, dus ik puzzel ook nog wel even door :@
haha leef je uit ;)

ja dat vierkante is toch lastiger dan verwacht..

Moet je nagaan zonder uitbouw....
pi_148433739
Puala is awesome, ik heb de plant gevonden jeeej!!
pi_148433839
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puala is awesome, ik heb de plant gevonden jeeej!!
O+
pi_149297584
Weinig te melden we zijn bezig met een vloer zodra we die gekozen hebben meld ik het hier :)

Maar kreeg wel een mail van de aannemer over dat de keukenboer een kraantje voor de vaatwasser was vergeten en dat als we die willen laten plaatsen dat dat 140 euro kost. Dat us toch belachelijk veel geld en kan dat niet zelf voor veeeeel minder?
pi_149324293
Ik zie hier net dit topic pas staan, maar ik herkende dit nieuwbouw project meteen van de foto! Zelf heb ik er namelijk ook naar gekeken. Helaas ligt dit net buiten budget voor mij als 24-jarige vrijgezel. De aankoopprijs is nog wel op te brengen, maar niet de kosten voor al het meerwerk.

Ik heb nu een ander huis gekocht bij een dorp vlakbij ;)
Wel heel erg toevallig!
pi_149324620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef JAOC het volgende:
Ik zie hier net dit topic pas staan, maar ik herkende dit nieuwbouw project meteen van de foto! Zelf heb ik er namelijk ook naar gekeken. Helaas ligt dit net buiten budget voor mij als 24-jarige vrijgezel. De aankoopprijs is nog wel op te brengen, maar niet de kosten voor al het meerwerk.

Ik heb nu een ander huis gekocht bij een dorp vlakbij ;)
Wel heel erg toevallig!
Ha grappig dat je ook hebt gekeken voor de b.g het is een leuk project he. Maar alleen met de aankoop ben je er idd nog niet.

Ben wel benieuwd waar jij nu beland bent dan ^^
pi_150379922
Hoihoi!

Het heeft een tijdje weinig zin gehad om een update te geven want er gebeurde weinig.

Inmiddels is er meer nieuws jeej *O*

Ze zijn nu met de voorbereidende grond werkzaamheden bezig. (riool enzo wordt aangelegd)
Vanaf 16 maart beginnen ze echt met bouwen en 23 maart gaan wij tekenen bij de notaris en is het echt van ons O+

Het meeste meerwerk is doorgegeven, alleen de badkamer nog niet. Want dat is budget technisch wat meer gedoe (Er moet wat gestreept worden van de offerte anders komen we niet uit) Vooral het wastafel meubel liep met monteren zacht gezegd nogal op. Dus daar laten we de standaard voor plaatsen en hangen we zelf nog wel een meubel op.

Tegels zijn wel uitgezocht voor de badkamer. De standaard tegels vielen ons gelukkig alles mee. Op de vloer van de wc en badkamer komen 30 bij 30 zwarte/antraciete tegels en op de muur komen 25 bij 33 cm glanzende witte tegels die we in de breedte laten leggen. We konden uit verschillende combinaties kiezen maar dit leek ons het mooiste :)

Uiteindelijk zijn we met het budget wat we hadden toch niet helemaal uitgekomen maar hebben we het tot op heden redelijk binnen de perken kunnen houden. (hier door moest wel een consessie worden gedaan tot de dubbele tuindeur ;( Maargoed dat is niet anders helaas)

Ook hebben we waarschijnlijk al een tegelvloer gevonden straks voor beneden O+ maar heb hem alleen nog maar in kleinere maten gezien en niet in de 60-60. Die hebben ze nu besteld en daarna zullen we beslissen of we hem nog mooi vinden.

Ondertussen zijn we er wat meer van overtuigd dat het allemaal wel goed gaat komen en is de stress er een beetje vanaf.

De zandbak in kwestie

Zal zodra er meer is over de badkamer weer een uodate plaatsen met een plaatje enzo. maar de vorige keer hebben we 5 en halve week op de offerte gewacht. Hopelijk gaat dat nu sneller.
pi_150402561
Wachten terwijl er niks gebeurd is altijd vervelend. Gelukkig zijn ze nu met iets bezig en kun je straks wat vorderingen zien! :Y
pi_150403313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef Ravenge het volgende:
Wachten terwijl er niks gebeurd is altijd vervelend. Gelukkig zijn ze nu met iets bezig en kun je straks wat vorderingen zien! :Y
Ja leuk hè :D mijn schoonouders wonen 3 straten verderop en mijn schoonvader houd het allemaal goed in de gaten krijg een paar keer per week ook foto's enzo. Hij heeft zelfs onze aanstaande buren al gezien haha.
pi_150568768
flickr ligt een beetje op zijn gat dus foto's kunnen wat moeilijk doen.

Zo een update over het sanitair :D Na wat aanpassingen kunnen we het nu wel betalen.. Naja ongeveer :P

Maar beginnen met de badkamer denk ik. Van het idee om het zo veel mogelijk standaard te houden is weinig meer over vrees ik :@

Het is een kleine ruimte maar vergeleken met de huidige badkamer een verademing. Heerlijk een toilet boven O+

Anyhow we hebben wat dingetjes aangepast;

-In het plan van de aannemer wilde ze een staand closet plaatsen. Die hebben wij vervangen voor een wandcloset.

-De standaard radiator is nu een design (handdoek) radiator.

-Wel hebben we de standaard niet bijster mooie wastafel genomen. Een wastafel meubel was inclusief de bizar hoge montage kosten niet te betalen voor ons. Dit komt dus later en plaatsen we zelf. Wel laten we de wastafel iets verschuiven zodat er een 80 cm wastafelmeubel voor in de plek kan komen straks. De standaard kraan hebben we ook laten vervallen en hebben we alvast een kraan voor gekocht die wel wel mooi vinden. Die kan dan mooi over op het meubel straks.

-De douche zat eerst geplaatst op dezelfde muur als de wastafel. En dan kon je er voor kiezen om een douche gordijn of een glazen hokje omheen te zetten. Maar dan houd je dus een stukje over van 50 cm waar je helemaal niks mee kan. Nu plaatsen we de douche in het midden van de muur van 1,40 en laten we een glazen scherm met deur over heel de breedte zetten. Ruime douche lijkt ons heerlijk en anders is die ruimte toch maar verloren. De douche is straks bijna net zo groot als nu onze complete badkamer is _O-

- Doordat de douche verplaatst is kunnen de lichtknopjes niet meer naast de deur. Dit hebben we opgelost door het lichtknopje van de plafondlamp naar buiten de badkamer te verplaatsen en die voor boven de spiegel zit nu naast het stopcontact bij de wasbak.

-Op de 3D tekeningen zijn nog wat dingen die nog anders zijn. Zo hebben wij een aanbieding gehad van de sanitair leverancier voor andere toiletknoppen. Zelfde merk (Grohe) maar dan wit. Scheelde 190 euro per toilet. De kraan die wij hebben uitgezocht staat hier niet op en het muurtje van de wc laten we in dezelfde tegels doen als de muur elf. Zodat het niet nog kleiner lijkt :)
De tegels worden wel ongeveer hetzelfde. Antraciete tegels op de vloer 30bij30 en op de muur glanzend witte tegels 25bij33 in de lengte gelegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het toilet beneden is helemaal niks meer origineel. Ook daar hebben we de staande closet vervangen door een wand closet. Het standaard wastafeltje vervangen voor een rechthoekig model. Een andere kraan.
de tegels worden hetzelfde als in de badkamer. Ook hier wordt het muurtje van de wc in de tegels van de muur in plaats van zwart.

Ben er helemaal gelukkig mee O+ O+ O+

De vloerverwarming op de badkamer hebben we toch echt moeten laten vallen want we zitten echt aan het eind van ons budget.

Sorry van de lange post maar ben helemaal enthousiast :@
pi_150579842
Die douche O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_150579966
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die douche O+
Ja ruimte O+
pi_150588787
Heerlijk zeg O+
pi_150589800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:04 schreef Puala het volgende:
Heerlijk zeg O+
Mja het is niet groot maar zo is het nog iets :)

Heb nu al zin om er te douchen :D
pi_150589805
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja het is niet groot maar zo is het nog iets :)

Heb nu al zin om er te douchen :D
Ik zou wel willen ruilen hoor ;)

En dat snap ik wel :D Nog even dromen. Paar maanden en dan mag het :+
pi_150589903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zou wel willen ruilen hoor ;)

En dat snap ik wel :D Nog even dromen. Paar maanden en dan mag het :+
Haha ja vergeleken met het nu is het zo'n verademing. Onze douche is nu letterlijk 1 bij 2 en daar zit ook een Wasbak bij. Heerlijk claustrofobisch :D

En niet iedere nacht naar beneden is ook wel fijn.

Jij ging je badkamer tzt toch ook nog aanpakken?
pi_150590144
Ziet er mooi uit! :D
Jaloers op je douche :9 In verband met budget houden wij de indeling standaard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')