Een groot bed is altijd fijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ergens onderaan ons te kopen lijstje staat een groter bed.. in 1:80 a 2 meter lang en 2,20 lang. maar indeling van boven vind ik wel prima.. en dat wiegje uh ja die heeft wel in die andere kleine kamer gestaan ja![]()
Maar dat komt nog wel![]()
haha en lol die wasbak zit idd verkeerd om.
Haha ons Loebesje in zijn mandje,quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Een groot bed is altijd fijnmaar de indeling boven is wel ok ja, weinig geks he
Misschien wel even leuk om te kijken waar je straks het fijnste uitzicht uit het raam hebt. De slaapkamers zijn bijna even groot toch vooraan?
En ik had hem bij mij ook nog even getekend en er dit van gepuzzeld:
[ afbeelding ]
Leuke sfeer, en met je 55" tv alsnog goed te doen
Het is een voorbeeld. Het hoeven niet per see boekenkasten te zijn. Mijn moeder heeft van die billy's met deurtjes er voor aan de onderkant. Kan je er bovenin toch wat leuks in zetten en onderin de boeken (scheelt huishouden).quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ons Loebesje in zijn mandje,
Mijn vriend vind de boekenkasten achter de bank niks haha, had hem je vorige ontwerp ook al laten zien. Met de tegels ga je wel aardig juist zitten denk ik.
Planten enzo komen er sowieso nog wel, Heb ooit eens een plantje gezien op een kast en die hing dan.zo lang de zijkant naar beneden. Vond dat kei leuk maar ben vergeten te vragen toen der tijd wat voor plantje het was.
En vriend mag straks zelf kiezen welke kamer hij als kantoor gaat gebruiken. Ik had voor het gemak maar even de grotere van de twee gepakt.
Maar waarschijnlijk veranderd alles behalve de keuken dan nog wel 100 keer ...
haha leef je uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Het hoeven niet per see boekenkasten te zijn. Mijn moeder heeft van die billy's met deurtjes er voor aan de onderkant. Kan je er bovenin toch wat leuks in zetten en onderin de boeken (scheelt huishouden).
Maar ik vind het wel een uitdaging jullie woonkamer, dus ik puzzel ook nog wel even door
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puala is awesome, ik heb de plant gevonden jeeej!!
Ha grappig dat je ook hebt gekeken voor de b.g het is een leuk project he. Maar alleen met de aankoop ben je er idd nog niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef JAOC het volgende:
Ik zie hier net dit topic pas staan, maar ik herkende dit nieuwbouw project meteen van de foto! Zelf heb ik er namelijk ook naar gekeken. Helaas ligt dit net buiten budget voor mij als 24-jarige vrijgezel. De aankoopprijs is nog wel op te brengen, maar niet de kosten voor al het meerwerk.
Ik heb nu een ander huis gekocht bij een dorp vlakbij![]()
Wel heel erg toevallig!
Ja leuk hèquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef Ravenge het volgende:
Wachten terwijl er niks gebeurd is altijd vervelend. Gelukkig zijn ze nu met iets bezig en kun je straks wat vorderingen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het toilet beneden is helemaal niks meer origineel. Ook daar hebben we de staande closet vervangen door een wand closet. Het standaard wastafeltje vervangen voor een rechthoekig model. Een andere kraan.
de tegels worden hetzelfde als in de badkamer. Ook hier wordt het muurtje van de wc in de tegels van de muur in plaats van zwart.
Ben er helemaal gelukkig mee![]()
![]()
![]()
De vloerverwarming op de badkamer hebben we toch echt moeten laten vallen want we zitten echt aan het eind van ons budget.
Sorry van de lange post maar ben helemaal enthousiast
I solemnly swear i'm up to no good
Mja het is niet groot maar zo is het nog ietsquote:
Ik zou wel willen ruilen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja het is niet groot maar zo is het nog iets![]()
Heb nu al zin om er te douchen
Haha ja vergeleken met het nu is het zo'n verademing. Onze douche is nu letterlijk 1 bij 2 en daar zit ook een Wasbak bij. Heerlijk claustrofobischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou wel willen ruilen hoor![]()
En dat snap ik welNog even dromen. Paar maanden en dan mag het
Jullie standaard badkamer is al heel netjes toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:29 schreef Miezziej het volgende:
Ziet er mooi uit!![]()
Jaloers op je doucheIn verband met budget houden wij de indeling standaard.
Jawel, hangende pot enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie standaard badkamer is al heel netjes toch?
Ah ha dat is standaard bij ons idd ook. Maar was niet heel veel duurder om het te veranderen gelukkig. Dat scherm daar in tegenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jawel, hangende pot enzo
Alleen douche is 90x90, maar dat is volgens mij al groter dan dat ik nu hebHet wordt bij ons gewoon "leeg" opgeleverd, maar de tegels in de douche liggen iets lager, dus denk dat we wel vast zitten aan het formaat.
Hoi Snoepje,quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Zelf toevallig ook 5 brochures van verschillende (starters)woningen liggen. Wat me opvalt is dat 99% dezelfde indeling heeft en dat je zeker de aanbouw er bij moet nemen als extra. Voor een magere ¤9000 heb je al 1.2m aangebouwd. Doe je dit achteraf kost het meer dan het dubbele.
Wat me ook opviel is dat bij sommige woningen er geen standaard wandclosetten bij komen. Dat is toch wel iets dat je tegenwoordig mag verwachten, of zijn we die luxe gewend?
Neem je vloerverwarming in je woonkamer? Zag dit niet in je OP staan. Met het vooruitzicht op tegels, zou ik toch wel vloerverwarming nemen. Kun je ook als centraleverwarming nemen zodat je geen radiatoren meer nodig hebt. Of neem je pvc tegels?
De maten die ik een paar post terug noemde is inclusief de uitbouw weet niet of je daar op doelde?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:49 schreef laziness het volgende:
De prijzen voor de uitbouw via de aannemer zijn meestal inderdaad voordeliger dan het later achteraf doen.
Wij doen het echter toch nog steeds niet.
1,2m kost bij ons 14k en 2,4m is 20k. Ik heb het er niet voor over om als meerwerk mee te nemen nu.
Zo klein vind ik je huis trouwens niet hoor Tink. Onze niet starterswoning is wat breder en langer maar niet enorm.
En de prijs die je terug kreeg voor een casco badkamer vond ik best netjes. Wij krijgen minder terug.
Vrienden van ons kregen meer terug bij hun badkamer vandaar dat ik het waarschijnlijk weinig vindquote:Op zondag 15 maart 2015 09:25 schreef Snoepje5 het volgende:
¤2500 is inderdaad vrij veel voor de badkamer bij een starterswoning. Zelf zou ik er ook nog wat geld tegenaan gooien, maar ik heb brochures gezien voor starterswoningen waar de stelpost voor de badkamer ¤1000 bedraagt. Neem in ieder geval goede en mooie tegels. Die vervang je het moeilijkst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |