Is na die datum. Maar dat he speel is wel weirder hoor. Aan bouw moet bijvoorbeeld al wel eerder bekend zijn. Ik ga er bij het tekenen eens naar vragen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:07 schreef Barrah het volgende:
Wat is de deadline voor wijzigingen die gevolgen hebben voor de ruwbouw? Denk aan stopcontacten in buitenmuren e.d., die willen ze vaak graag voor een bepaalde datum weten. Is dat voor of na wat jij aanduidt als het "begin" van de bouw?
Het lijkt me dat zo'n bouwer ook graag z.s.m. zekerheid wil hebben over wat jullie willen? Zodra je voor bepaald meerwerk gaat tekenen kan de hoeveelheid daarna alleen nog maar toenemen...
Kan me voorstellen dat bepaalde onderaannemers nog niet zijn gekozen, of dat met deze partijen nog afspraken gemaakt moeten worden. Laat ze hier dan ook transparant over zijn. En misschien zijn vragen van de kopers een mooie gelegenheid om hier werk van te maken.
Kan het altijd vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef Barrah het volgende:
In plaats van vloerverwarming kun je ook vragen of de buizen van de CV tactisch door de vloer gelegd kunnen worden. Je ziet wel vaak dat er een extra lus wordt gelegd in de badkamer. Heb je toch wat een warme vloer zodra je radiator ook wordt opgewarmd.
Dat had ik in mijn ouderlijk huis, ook best lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef Barrah het volgende:
In plaats van vloerverwarming kun je ook vragen of de buizen van de CV tactisch door de vloer gelegd kunnen worden. Je ziet wel vaak dat er een extra lus wordt gelegd in de badkamer. Heb je toch wat een warme vloer zodra je radiator ook wordt opgewarmd.
Ze heeft toch al luxe opties extra begroot? Voor 1000 euro heb je wel mooi meubilair.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:40 schreef Barrah het volgende:
Wat ben je met die 1000 euro van plan in de badkamer? Duizend euro in een badkamer is zomaar weg.
Ander kraantje ofzo ik weet het niet. Het is er gewoon Just in casequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:40 schreef Barrah het volgende:
Wat ben je met die 1000 euro van plan in de badkamer? Duizend euro in een badkamer is zomaar weg.
Dankjewel maar nee gelukkig niet. De hond is wel gek op zwemmen haha.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:00 schreef hans1985 het volgende:
Mooie locatie. Is je man vis liefhebber? Anders zit die hele dag in de tuin.
Wasbak enzo zit er al in. Het is echt meer voor bijv net wat luxere kranen ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:08 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Ze heeft toch al luxe opties extra begroot? Voor 1000 euro heb je wel mooi meubilair.
Mooie locatiequote:Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik geloof dat mijn meerwerklijstje wel klaar is zo![]()
-uitbouw ¤9950,-
-dakraam ¤880,-
-buitenkraan ¤295,-
-loze leidingen 6x totaal ¤990,-
-hangende closetten ¤1000,-
-vloerverwarming badkamer(?) ¤750,-
-voorbereidend buitenlicht ¤295,-
-vloerverwarming beneden ¤2000,-
-extra's badkamer ¤1000,-
Mis ik nog ets belangrijks?
En verder heb ik wat dingen met een prijs bedacht voor onszelf. oftewel uiterlijke prijzen
-keuken ¤8000,-
-tegelvloer beneden ¤5000
Oh dit is misschien wel leuk. Aan de overkant van deze sloot komt het huis te staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanuit het raam in de keuken kijk je dan uit van waar ik nu sta zeg maar.
En ja aan de bomen kun je zien dat de foto's alweer even geleden gemaakt zijn
Zot erin bij opleveringquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef Nicap_tm het volgende:
Gat voor afvoer wasemkap? Of je moet recirculatie doen.
Dankjewelquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Mooie locatieIk zou alleen die foto's op een andere manier uploaden, niet via Flickr, ik kan nu ook je andere foto's zien, waaronder je golden retriever. En een iq van 135, toe maar.
Ik weet alleen het merk. Grohnequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:09 schreef Barrah het volgende:
Weet je al wat voor wastafel enz? Meestal is het echt het goedkoopste van het goedkoopste en dus leluq...
Mijn excuses, heb geen verstand van honden. Je bent tenminste niet zo'n gierig persoon die met alle geweld in een bepaalde (vinex)wijk wil wonen en daarom geen geen geld heeft om belangrijke zaken gelijk te laten uitvoeren. Dingen die je zelf al noemt zijn een must. Weet je ook welk merk ketel er gemonteerd wordt? Als dit een Agpo/Ferolli is, reserveer dan nog maar 1500 voor een andere ketel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewelmaakt niet uit die foto's staan bijna allemaal ook al op fok via Flickr
![]()
Ennuh mijn meneer is een labrador![]()
Grohe is een goed merk. Ook het standaard spul is gewoon goed, heb je jaren plezier van.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet alleen het merk. Grohne
Maar ik heb niet meer speling dus we moeten ergens concessies doen.
Als het echt niks is die badkamer jassen we over 5 jaar er alles wel weer uit.
Haha maakt niet hoor dacht zeg het evenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb geen verstand van honden. Je bent tenminste niet zo'n gierig persoon die met alle geweld in een bepaalde (vinex)wijk wil wonen en daarom geen geen geld heeft om belangrijke zaken gelijk te laten uitvoeren. Dingen die je zelf al noemt zijn een must. Weet je ook welk merk ketel er gemonteerd wordt? Als dit een Agpo/Ferolli is, reserveer dan nog maar 1500 voor een andere ketel.
Ja enige wat je sowieso laat aanpassen zijn de toiletten ik wil perse wandclosetten want ik vind dat makkelijker met schoonhouden enzoquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon voor de standaard badkamer gaan. Imo de minst belangrijke kamer van het huis. Als je een beetje een knappe douche heb is het toch wel goed?
Ik heb ook een standaard badkamer, het is allemaal prima spul. Geen design spul maar het voldoet.
Ja ben er ook niet zo bang voor we zullen wel zien wat het gaat worden. Maar misschien wel thermostaat kraan ipv gewone kraan enzo. Dat lijkt me wel lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:32 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Grohe is een goed merk. Ook het standaard spul is gewoon goed, heb je jaren plezier van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |