Niet heel spannend, maar volgens mij tot nu toe wel de beste van dit seizoenquote:
quote:
Eens. Dit komt weer in de buurt van wat ik onderhand gewend ben van Flikken Maastricht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet heel spannend, maar volgens mij tot nu toe wel de beste van dit seizoen
Ja, en dat ze er zomaar van uit gingen dat hij alleen was.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:35 schreef derLudolf het volgende:
Inderdaad echt mooie aflevering, beste van dit seizoen tot dusverre.
Dat koekoek kwam niet heel profi over inderdaad.
Wel bijzonder dat ze zo zeker wisten dat die schoonmaker het was en ze hem niet eerst met die hond hebben gecontroleerd
Misschien dacht ze wel aan het moment wanneer ze de broek van de OvJ naar beneden trekt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:58 schreef TheGOAT het volgende:
Mooie aflevering! Eindelijk kwaliteit, afgezien van het 'koekoek'Echt tenenkrommend, zou ze dat zelf geimproviseerd hebben
?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
Presentvoor het diner tussen Wolfs en Bols
Die avondcursus heeft Wolfs allang gedaan bij de NTI...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Lekker professioneel, de foto niet laten maken door het NFI
Dat werd nog wel benoemd door Eva en Floris, maar dat werd een beetje afgeraffeld. Ook vreemd dat Bols er zo koel onder blijft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:29 schreef AF_ het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat Bols bijna wordt neergeschoten en niemand hier meer een woord over zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |