Ik wel. Het is altijd degene waarvan je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:38 schreef roos94 het volgende:
Had niet verwacht dat het die vrouw was
Valt mee , normaal zie je het van mijlen ver aan zien komen wie de dader is nu had ik niet het gevoel..quote:Op zondag 13 september 2015 14:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik wel. Het is altijd degene waarvan je het niet verwacht.
JA DAT KLOPT !!!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
HUH IS DAT NIET DIE GAST VAN DE VORIGE AFLEVERING
Maar Eva was toch ook het indirect lek omdat zij zaken aan haar therapeut vertelde en hij de bad guy was!quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bols, ja ben benieuwd of dat nog een nieuw staartje krijgt. Bij die zandafgraving werd dan wel gezegd dat Bols er zelf ook ingeluisd werd, maar later had hij in zijn ziekenhuisbed contact met die zielenknijper die op zijn beurt dan weer die dude van Esmee /neverforget![]()
aanstuurde. Dus dat moet wel een definitief vervolg krijgen. Eva wordt ook weer in de leader uitgemaakt als het lek door Wolfs, dus het moet nog uitkomen dat Bols het lek is en niet Eva. Zal vast dè cliffhanger
zijn dit seizoen
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:36 schreef TheGOAT het volgende:
Wat een teeeeeeeeeeringlange 'vorige keer in Flikken Maastricht' zeg, poeee
chaosquote:
het is maestricht, einde van nederland, hoeveel spoor hebben die danquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt he. Er is een ongeluk gebeurt bij het spoor. Ja, welk spoor dan
Dood spoor..quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt he. Er is een ongeluk gebeurt bij het spoor. Ja, welk spoor dan
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Jeep was like: "Oké, we leveren een auto, maar dan moet ie wel geshowd worden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |