Krijgen we dan een nieuwe Wolfs?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:08 schreef Max23 het volgende:
Seizoen 12 vermoedelijk het laatste seizoen voor Victor Reinier.
Rt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Van de eerste t/m de laatste seconde ongeloofwaardig.
Terwijl die juist behoorlijk ongeloofwaardig waren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef Joosie200 het volgende:
Slapstick waardig. Alleen de eerste paar minuten hadden wel wat.
Daarom vond ik dat nog wel wat hebben. Politie en zo is ook eerder onder vuur genomen met automatische wapens met die achtervolging op de snelweg wat tijd geleden op het nieuws was. En dat doen ze bij FM vaak, iets wat ooit een thema is verwerken in een aflevering. Dus teruggrijpen op thema's binnen de politiewereld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:07 schreef Coritchando het volgende:
en zo ongeloofwaardig was het niet, brinks is echt zo bruut overvallen en afgelopen week wandelde er nog rustig iemand met een ak47 door de trein....
Inderdaad. Het verhaal maakt me niks uit, maar het acteren was gewoon zo slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:37 schreef alors het volgende:
Je kunt de meest ongeloofwaardige dingen prima laten zien, dat pikken mensen gewoon, ik ook. Maar als het acteerwerk en de dialogen ongeloofwaardig zijn dan is het meteen lachwekkend. Zie die begrafenisscène en dat Marokkaanse meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |